بررسی سبزهای ورزشی: آیا پودرهای سبز سالم هستند؟


من درخواستهای بسیار زیادی برای بررسی از Athletic Greens دریافت کرده ام. اما در واقع ، این یک بررسی کامل پودرهای سبز است زیرا تعداد زیادی از آنها در خارج وجود دارد.

سالهاست که مردم از من درباره مزایای پودر سبز می پرسند.

آب میوه های سبز و پودرهای سبز همه مورد علاقه هستند ، اما دقیقاً جدید نیستند. قبل از ورزش سبزها ، ما آب سبزه گندم ، سبز +و قطره کلروفیل داشتیم و این روند همچنان خود را دوباره اختراع می کند.

پودرهای سبز چیست؟

بیشتر پودرهای گیاهی ترکیبی از جلبک و اسپیرولینا ، سبزیجات برگ دار ، اغلب برخی میوه ها مانند توت ها ، گاهی اوقات دارای پروبیوتیک ها و سازگار است.

هنگام مخلوط کردن آنها با اسموتی ، بلغور جو دوسر یا تقریباً هر غذایی که مردم می توانند آنها را در خود حل کنند استفاده می شود. پودرهای سبز نیز به صورت قرص عرضه می شوند.

یک هاله بهداشتی متمایز در اطراف همه چیز سبز وجود دارد و وعده های زیادی همراه آن است. در زیر برخی از ادعاهای بسیار واقعی در مورد پودرهای سبز را ذکر کرده ام ، که آنها را مستقیماً از برخی وب سایت ها برداشته ام.

مزایای احتمالی پودرهای سبز:

بدن خود را قلیایی کنید

هورمون ها را متعادل می کند

منبع ویتامین های غلیظ

به درمان و پیشگیری از سرطان کمک می کند.

افزایش انرژی

به کاهش وزن کمک می کند

باعث درخشندگی پوست می شود

التهاب را کاهش می دهد

فلزات سنگین را سم زدایی می کند

معادل خوردن میوه و سبزیجات است ، اما آسان تر است

مارک های پودر سبز

همه در اقدام گرد و غبار سبز شرکت می کنند! مثل یک مهمانی است! برخی از برجسته ترین برندها عبارتند از:

سبزهای زیبایی کلاژن توسط پروتئین های حیاتی ، حاوی پپتیدهای کلاژن پوست گاو (همچنین به عنوان کلاژن پوست گاو شناخته می شود) ، علف گندم ارگانیک ، پودر آب نارگیل ، برگ یونجه ارگانیک ، کلم ارگانیک ، چمن جو ارگانیک ، پودر وانیل ، اسفناج ارگانیک.

از MLM تغذیه مورد علاقه همه (فقط شوخی می کنم … بررسی Arbonne من را اینجا ببینید) ، Arbonne’s Be Well Superfood Greens است که حاوی میوه ها و سبزیجات در “مخلوط اختصاصی” است ، به این معنی که شما هرگز نخواهید دانست که چند مورد از این موارد را واقعاً در محصول هستند این پرچم قرمز است.

همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین یا مواد معدنی خاصی نیست.

Athletic Greens همچنین یک فرمول اختصاصی است که شامل “فرمول قلیایی ، غنی از مواد مغذی ، فوق غذا” ، عوامل سازگار ، آنزیم های گوارشی و پروبیوتیک ها ، از جمله موارد دیگر است.

برچسب تغذیه ای آن نشان می دهد که این محصول دارای ویتامین E و ویتامین B و همچنین روی و کروم است. جالب است که روی برچسب آهن وجود ندارد و کلسیم بسیار کم است.

آیا پودر سبزیجات سالم است؟

بیایید نگاهی به علم بیاندازیم.

اکثر تحقیقات در مورد پودر سبزیجات توسط شرکت هایی که پودر سبزیجات را تولید می کنند ، حمایت می شود. بنابراین ، ما باید نتایج را با یک دانه نمک بگیریم.

به عنوان مثال ، مقاله ای در یک وب سایت نسبتاً مشهور در مورد فواید پودر سبزیجات برای سلامتی چنین می گوید: “در یک مطالعه کوچک ، زنانی که روزانه یک قاشق غذاخوری پودر سبزیجات همراه عصاره چای سبز را در طول 12 هفته مصرف کردند ، میزان قابل توجهی از مصرف آنها را افزایش دادند. انرژی گزارش شده در مقایسه با دارونما. “

وقتی مردم چنین چیزهایی می نویسند (و این نویسنده RD بود!) سرم را تکان می دهم. واضح است که انرژی شرکت کنندگان احساس می کرد نه از پودر سبزیجات ، بلکه از کافئین موجود در عصاره چای سبز است. سلام گیج شدی !!

به نظر می رسد یک مطالعه در سال 2009 نشان می دهد که مارک خاصی از پودر سبزیجات می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. به جز روش مطالعه وحشتناک بود و تحقیقات توسط مارک مشابه پودر حمایت می شد. همچنین در مجله پزشکی کایروپراکتیک منتشر شده است ، نتیجه گیری خود را انجام دهید.

یک مطالعه در سال 2020 در مورد کلرلا (نوعی جلبک) در مواد مغذی ارتباط بین جلبک و سلامت را ایجاد کرد ، اما به این نتیجه رسیدند که آزمایشات از نظر شواهد انسانی فاقد است.

در مورد ادعای کاهش وزن ، هیچ دلیل فیزیولوژیکی وجود ندارد که پودر سبز برای آن مفید باشد.

اما این واقعیت مانع از آن نمی شود که شارلاتان ادعاهایی مانند این داشته باشد:

وی افزود: علاوه بر حفظ چربی ، سلول های چربی اسید اضافی را نیز حفظ می کنند. این مکانیسم مانع از حمله اسید اضافی به دیگر سلول های بدن شما و آسیب رساندن به سلامتی شما می شود.

وقتی با خوردن غذاهای قلیایی مانند پودر سبز ، PH بدن را خنثی می کنید ، در نهایت به بدن شما اجازه می دهد از شر آن سلول های چربی ناخواسته مزاحم خلاص شوید. “

ببخشید در حالی که می خندم … و سپس گریه کنم ، زیرا چنین چیزهایی در واقع منتشر می شوند و مردم آن را باور می کنند.

در مورد ادعاهای دیگر ، قلیایی کاملاً مزخرف است – PH بدن ما تحت تأثیر آنچه می خوریم یا می نوشیم نیست. و BS “پوست درخشان” فقط همین است. لیسانس. بدن خود را به درستی تغذیه کنید و پوست شما بهترین ظاهر را خواهد داشت.

(آیا رژیم قلیایی کار می کند؟ پست من را اینجا بخوانید)

ادعای تعادل هورمونی ، خوب … “تعادل هورمونی” در حال حاضر واقعا مورد توجه است ، اما اغلب مشروع نیست. هیچ چیز در مورد پودر سبزیجات تأثیر قابل توجهی بر هورمون ها نخواهد داشت … هر آنچه که در آن بیانیه صحبت کردند.

(آیا رژیم های متعادل کننده هورمونی کار می کنند؟ پست من را در مورد آنها اینجا بخوانید)

پودرهای سبز جادویی نیستند.

آنها همچنین نمی توانند فلزات سنگین را “سم زدایی” کنند. اینکه چیزی در آزمایشگاه کار می کند به این معنا نیست که در انسان کار می کند. در حال حاضر این “بدن شما آلوده به فلزات سنگین است” وجود دارد و فروش یک محصول چیزی جز یک تاکتیک ترسناک نیست.

اگر مسمومیت با فلزات سنگین دارید ، می دانید.

این واقعیت که پودر سبزیجات منبع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند ، منجر به بسیاری از ادعاهای ضد سرطان و ضد التهابی می شود.

ما گمان می کنیم که داشتن مقدار زیادی رادیکال آزاد در بدن ما خطر بیماری را افزایش می دهد. قرار است آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را از بین ببرند ، اما این پیچیده تر از مصرف مکمل است.

من فکر می کنم ارزش این را دارد که بگویید: 1. ممکن است بیش از حد آنتی اکسیدان مصرف کنید ، که می تواند منجر به مشکلات دیگر سلامتی شود و 2. در واقع ، سبزیجاتی که می جوید ، همچنین به عنوان سبزیجات کامل شناخته می شوند ، حاوی همان آنتی اکسیدان ها هستند ، اما دارای فیبر و[ترجمه گوگل]شواهد قطعی زیادی وجود دارد که مکمل های آنتی اکسیدانی از بیماری جلوگیری می کند

ما می دانیم که رژیم های غنی از میوه و سبزیجات (غذاهای غنی از آنتی اکسیدان) به نظر می رسد از بیماری جلوگیری می کند. اما همانطور که در مورد تحقیقات زیادی در مورد تغذیه اتفاق افتاده است ، هیچ کس مشخص نکرده است که چرا این رژیم ها تأثیرات خود را دارند.

این می تواند آنتی اکسیدان ها باشد ، اما می تواند چند عاملی نیز باشد: این رژیم ها همچنین سرشار از فیبر هستند و افرادی که میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می کنند نیز دارای شیوه زندگی سالم هستند: سیگار نکشیدن ، فعال ماندن و غیره.

(آیا آب کلروفیل سالم است؟ پست من را اینجا بخوانید.)

سبزها به تنهایی از سرطان جلوگیری نمی کنند. سبزها هم آن را درمان نمی کنند. بنابراین اگر می بینید کسی در مورد پیشگیری یا درمان سرطان ادعا می کند در حالی که سعی می کند چیزی را به شما بفروشد ، باید برگردید و راه دیگری را اجرا کنید.

رژیم غذایی سالم تنها یک جزء در پیشگیری از سرطان است. اما مطمئناً همه چیز نیست.

پودرهای سبز همچنین می توانند سرشار از برخی ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین A ، E و K. باشند و در حالی که احتمالاً هرگز بیش از حد از این مواد غذایی از طریق غذا دریافت نخواهید کرد ، اما در مورد مکمل ها داستان متفاوت است.

در حالی که Athletic Greens یک تن ویتامین A و E ندارد ، نه آن و نه بسیاری دیگر از پودرهای سبز مقدار ویتامین K را در محصولات خود ذکر نکرده اند. برای افرادی که دارای اختلالات انعقادی خون هستند ، این می تواند مضر باشد.

در مورد “X قاشق چایخوری پودر سبز ما = X وعده سبزیجات” ، این مقایسه کاملاً مبهم است. شما نمی توانید یک مکمل فوق العاده فرآوری شده را با غذاهای کامل مقایسه کنید.

چیزی که همیشه باعث خنده من می شود این است که همان افرادی که فکر می کنند غذاهای فرآوری شده “سمی” هستند ، با کمال میل از سبزیجات پودر شده استفاده می کنند … که آنها نیز فرآوری می شوند. و در مورد سموم ، پودرهای سبز مشكلات خود را با آلاینده ها مانند سرب داشته اند.

در اینجا آنچه به طور کلی برای پودرهای سبز اتفاق می افتد آمده است:

ترجیح می دهم سبزیجات واقعی بخورید. اگر می خواهید از مکمل سبزیجات استفاده کنید ، آن را بر روی میوه ها و سبزیجاتی که قبلاً می خورید ، مصرف کنید ، نه به جای آنها.

این ادعاها کمی مضحک است ، اما کاملاً در روح عصر صنعت سلامتی است. همانطور که در مورد ، “اگر این مکمل را مصرف کنید ، سالم تر و بهتر خواهید بود ، اگرچه احتمالاً 99٪ از محتوای آن را نیاز ندارید”.

به خصوص اگر رژیم غذایی متنوعی دارید.

آنها همچنین AF گران قیمت هستند. این مقاله در Bon Appetit نشان می دهد که جفت RD ها بهترین پودرهای سبز هستند که توسط یک جفت RDS توصیه می شود.

مطمئناً ، من 50 دلار برای یک بطری 120 گرمی پودر که هویج ، تره ، کلم پیچ و چارت خشک شده است خرج می کنم. اما ارگانیک است !! اما این از یک مزرعه خانوادگی در سان فرانسیسکو است!

لطفا انجام ندهید.

اینطور نیست که Athletic Greens و سایر پودرهای سبز نمی توانند به سلامت برخی افراد کمک کنند ، اما مزایای پودرهای سبز کمی مبهم است. اساساً این مسئله مطرح است که آیا واقعاً به آنها احتیاج دارید یا نه. اگر فکر می کنید می خواهید یکی را امتحان کنید ، ادامه دهید. اما انتظار معجزه نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید