اینوتکس میزبان رویداد‌ بین‌المللی “فارِس اواردز ۲۰۲۴”


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در چارچوب همکاری راهبردی میان سازمان جهانی تبلیغات (IAA) و پارک فناوری پردیس، رویداد بین‌المللی فارِس اواردز با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه اینوتکس 2024 برگزار می‌شود.

“محمد ماجد” کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام “فارِس ابراهیم ابوحمد” به‌عنوان یکی از بزرگترین نسل‌آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: جایزه “فارِس” در حوزه مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعداد‌های جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

به‌گفته کمیسر IAA در ایران، این رویداد روز پنجشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 14 تا 18 در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته و چهره‌های شاخصی از کشور‌های هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود.

اینوتکس , اینوتکس 2024 ,

ماجد در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سازمان جهانی تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس گفت: به‌مناسبت 50سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

وی تصریح کرد: نشست پنجاه‌سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر‌ اندیشمندان ایرانی می‌پردازد.

سازمان جهانی تبلیغات به‌عنوان نهاد بین‌المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال 1938 (7 سال قبل از شکل‌گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف‌رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از 86 عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

اینوتکس , اینوتکس 2024 ,

“فارس ابوحمد” نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به‌عنوان مؤثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشور‌های کم‌برخوردار شناخته شده است و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشور‌های آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان وی هستند.

شایان ذکر است، اینوتکس 2024 از 18 تا 21 اردیبهشت‌ماه 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از 450 مجموعه شرکت‌کننده و 20 رویداد و بخش جانبی خواهد بود.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم+