یادداشت های تفصیلی در مورد تبادل نظر درباره رژیم کتوژنیک به ترتیب گام به گام

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان فارسی رژیم کتوژنیک با بهبود عوامل خطرزا مانند سطح کلسترول بد (HDL)، فشار خون و قند خون در جلوگیری از بیماری های قلبی هشت خنده دار جملات رژیم کتوژنیک چطوریه نی نی سایت 1402 بسیار موثر است. این ورزش هوازی به تجهیزات زیاد و گرانی نیاز ندارد و انجام دادن تمرینهای آن نیز چندان سخت نیست و مانند سایر ورزشها از تمرینهای سبک آغاز میشود و رفته رفته سنگینتر میشوند تا جایی که در یک جلسه بتوانید حدود ۱۵۰۰ کالری رژیم کتوژنیک در کبد چرب و دیابت بسوزانید. در آشپزی کتوژنیک، کربوهیدرات به میزان ناچیزی استفاده می شود و بیشتر کربوهیدرات هایی مانند شکر، شیرینی ها و نوشابه را حذف می شود. شام: ماهی سفید، تخممرغ و اسفناج تفتدادهشده در روغن نارگیل. برای مثال در یک فنجان اسفناج خام کمتر از ۱ گرم کربوهیدرات، و در یک فنجان دانهی بروسل پخته شده ۸ گرم کربوهیدرات وجود دارد. استیک با کره و طرف دیگر اسفناج سوته در روغن زیتون. این روغن میزان انرژی در بدنتان را افزایش می دهد. پرخوری در هر رژیمی منجر به اضافه ،وزن میشه. به نظر شما چگونه رژیمی با این رتبه بندی اینقدر محبوب شده است؟ در هر صورت بهتره هر رژیمی رو که انتخاب میکنید، به عنوان بخشی از سبک زندگی بلند مدتتون حفظ کنید. سوالم اینه که ایا در این رژیم زمان صرف غذا باید مشخص و ثابت باشه یا هر زمان که گرسنه شدی باید غذا بخوری؟ Artic​le w​as generated  by GSA Con te nt Gener ator DE᠎MO.

سلام ایا روغن افتابگردانی که از فروشگاها میگیریم میشه تو این رژیم استفاده کرد یانه واینکه شیر و ماست محلی که خودمون درست میکنیم مشکلی ندهره استفاده بشه؟ البته ممکن است این نوع رژیم منجر به کتوز نشود چون پروتئین هم درست مثل کربوهیدرات می تواند به گلوکز و سوخت تبدیل شود. با وزن ۷۵ کیلو خوب اینجوری که تقریبا هیچی نباید بخورم چون تنها گزینه ش گوشت مرغ ماهی و تخم مرغ و سالاد ..یعنی من دو تیکه فیله کل روز میتونیم بخورم ؟ منتها برای کسانی بیشتر توصیه میشه که اضافه وزن بیشتر 15 کیلو دارند و چون سیستم بدن توش تغییر میکنه بهتره یه مدتی ادامه داشته باشه و یا لایف استایل طولانی مدتی باشه. رژیم کتوژنیک به دلیل اینکه نوعی رژیم محدود کننده محسوب میشود، ادامه دادن آن در طولانی مدت کمی دشوار است. اگر ران مرغ هایی که انتخاب کردین، بزرگتر باشن، زمان پخت ممکنه طولانی تر بشه.

رژیم های کتوژنیک چیست

در ابتدا ممکن است سطح کلسترول فرد افزایش پیدا کند اما با گذشت زمان شاهد کاهش کلسترول خواهید بود. علاقه مند هستم که تا 55 کیلو کاهش وزن پیدا کنم ولی متوقف شده است . من یک ماهه که رژیم کتو رو شروع کردم و اخیرا اوریک اسیدم ۸ شده، برای ادامه ی رژیم با توجه به اینکه غذاهای چرب و گوشت سبب افزایش اسید اوریک میشوند، آیا مجاز به ادامه ی این رژیم هستم؟ آیا آن را پیشنهاد میکنید؟ دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود رژیم کتوژنیک نسبت به رژیم های غذایی کم چربی برتر باشد ، از جمله افزایش مصرف پروتئین ، که مزایای بی شماری را برای فرد فراهم می کند. کتوژنیک چرخهای (CKD): در رژیم کتوژنیک چرخهای، فرد به مدت ۵ روز رژیم کتوژنیک استاندارد را دنبال کرده و ۲ روز کربوهیدرات مصرف میکند. نکته حائز اهمیت در این بخش این است که بدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و مدت زمان ورود به فاز کتوز در هر شخص متفاوت خواهد بود. این توضیح بخاطر این بود که ایران چه دختر اهای خوب و با دانشی دارد که باعث افتخار همه خواهد بود. در این موارد باید حتما با پزشک و یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

سلام یک تخم مرغ چند گرم است؟

در صورتیکه به ترشی، شکر (بعنوان نگهدارنده یا طعمدهنده) اضافه نشده باشه. چغندر/لبو قند بالایی دارن و در صورتیکه به هر شکلی مصرف میشه باید بعنوان کربوهیدرات در نظر گرفته بشه. همونطور که در پست هم مطرح شده، شیر و ماست در رژیم کتوژنیک حذف میشن؛ اما دوغ یا کفیر در صورتیکه غیرکارخونهای باشه مجازه. بارها در صفحههای مختلف به دنبال اصول کتو بودم اما همیشه نقطهای گنگ برام جا میموند. اگر در طول روز احساس گرسنگی کردید، می توانید به عنوان میان وعده از آجیل، انواع دانه ، پنیر یا کره بادام زمینی برای محدود کرد رژیم غذایی خود استفاده کنید (اگرچه استفاده از میان وعده ها در دراز مدت می تواند روند کاهش وزن را کند نماید). در اصل رژیم کتوژنیک یک رژیم غذایی است که باعث میشود بدن کتون ها را در جریان خون آزاد کند. سلام امیدوارم شاد و سلامت باشید و ممنون از پست خوب تون ، سوال من اینکه مقدار وعده غذایی در رژیم کتو موثره؟ سلام یک تخم مرغ چند گرم است؟ سلام وقت بخیر، من مخمر کفیر دارم تو خونه خودم درست میکنم ی کاسه متوسط با تخم چیا و شوید مخلوط میکنم و به جای یک وعده غذایی استفاده میکنم، این مجازه یا نه؟

با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم

سلام و عرض ادب بنده یک سوال داشتم که اگر جواب بدید ممنون میشم من 28 ساله هستم و تقریبا دوسال هست ورزش بدنسازی میکنم من توی این دوسال تلاش کردم شکمی صاف و بدون چربی داشته باشه اما هنوز موفق نشودم و یک مقدار دارم در مقاله شما نوشته کربوهیدرات نخورید تا چربی های دور شکم از بین بره اما من با یک تقریبا مربی مشورت کردم اون گفته روزی پنج وعده باید غذا بخورم و در هر وعده باید 60 گرم کربوهیدرات مصرف کنم 20گرم پروتیین و 10 گرم چربی والا گیج شدم اگه لطف کنید کمکم کنید و من را در مسیر درست قرار. سلام. من دو هفته است رژیم میگیرم .میتونیم ماست ایسلندی یا یونانی و پنیر خامه ای استفاده کنم؟ در دهه 70 میلادی دکتر اتکینز برای کاهش وزن، رژیم غذایی کم کربوهیدرات را با یک مرحله کتوژنیک بسیار سخت دو هفته ای شروع کرد که بسیار در بین عموم رایج شده بود.

رژیم کتوژنیک ۲۱ روزه

همچنین اجرای این رژیم غذایی برای از بین رفتن چربی- حتی در بین برخی از بدنسازان – بسیار رواج یافته است، زیرا یک روش بسیار مؤثر برای از دست دادن چربی است و اشتها را کم می کند. امیدوارم موفق باشید و خبر پیشرفتتون رو با ما هم در میون بگذارید. مطالعه دیگر در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داده است که 7 نفر از 21 شرکت کننده قادر به قطع تمام داروهای دیابت خود بوده اند که به خودی خود خبر خوشحال کننده ای برای افراد دیابتی خواهد بود. ’ رو در همین پست مطالعه کنید. در صورت عدم وجود قند در گردش خون، بدن شروع به تجزیه چربی ذخیره شده به مولکول هایی بنام کتون میکند و به این فرایند کتوز گفته میشود. همچنین چربی در داخل کبد تبدیل به کتون شده و انرژی مورد نیاز برای مغز را فراهم می کند. بقیه موارد هم بطور مفصل در پست توضیح داده شده. یک مطالعه نشان داده است افرادی که رژیم کتوژنیک دارند ، 2.2 برابر بیشتر از افرادی که رژیم کم چربی دارند و از نظر کالری محدود هستند ، وزن کم می کنند. بطور کلی تنها رژیم کتوژنیک استاندارد و رژیم با پروتئین بالا بطور گسترده تری مورد مطالعه قرار گرفته اند و بیشتر توصیه میشوند ،درحالی که رژیم های دوره ای یا هدفمند روش های پیشرفته تری هستند که در درجه اول توسط ورزشکاران و بدنسازان استفاده میشوند.

معمولا رژیم کتوژنیک برای افراد سالم مشکلی ایجاد نمیکند، ولی ممکن است در برخی مواقع تا زمانی که بدن به آن عادت کند، عوارضی ایجاد کند. قهوه تلخ: قهوه تلخ، شما می توانید برای خوشمزه تر شدن قهوه تان به آن خامه اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که این نوشیدنی را باید به مقدار متعادل بخورید تا قند خون شما اثر نگذارد. قبل از شروع هر رژیم غذایی بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید و متناسب با شرایط بدنیتان رژیم مناسب را انتخاب کنید. سس مایونز و ماست کارخونهای در رژیم کتو حذف میشه؛ البته ماستی که به روش سنتی تهیه میشه و پرچربه رو میشه بعنوان چربی وعده غذایی در نظر گرفت. علاوه بر نکاتی که درباره تعداد وعدههای غذایی در پست گفته شد، داشتن eating window مشخص یعنی بازه زمانیای که معمولا وعده غذایی رو در اون میل میکنید مهمه. یعنی اینکه در هر وعده چه مقدار از مواد مجاز رو بخوریم؟ یا میشه مواد مجاز رو هر چه قدر دلمون میخواد بخوریم؟ شیر بدون لاکتوز در واقع کم لاکتوز هست و در هر صورت فرایند کتوزیس رو مختل میکنه. رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): در این نوع رژیم کربوهیدرات بسیار کم، پروتئین متوسط و چربی بالا مصرف میشود.

اولین بار از رژیم کتوژنیک برای درمان تشنج در بیمارانی که دچار بیماری صرع بوده اند استفاده میشده که درمانی بسیار نتیجه بخش بوده است. برای نمونه به راحتی می توان گل کلم رنده شده یا له شده را به جای مواد غذایی پر کربوهیدرات در دستورالعمل های غذایی استفاده کرد. این ماد غذایی بواسطه ی دارا بودن CLA (اسید لینولئیک کونژوگه) به کاهش چربی و بهبود ترکیب بدن نیز کمک می کند. خوشبختانه کربوهیدراتی که در این رژیم مصرف می کنیم خیلی راحت سوزانده می شود و به عنوان چربی در بدن ذخیره نمی شود. تاثیرات مطلوب رژیم کتو خیلی سریعتر از بقیه رژیمها به چشم میاد؛ مگر اینکه اصول اولیهاش رعایت نشه. تمامی میوهها – بجز مواردی که در پست گفته شد – قند بالایی دارن و مناسب مصرف در رژیم کتو نیستن. کتوژنیک ، چیز جدیدی نیست و در علم پزشکی تقریبا 100 سال است که برای درمان صرع مقاوم به دارو، بویژه در کودکان از این رژیم غذایی استفاده میشود. ما در بخش رژیم غذایی نشریه آرگا از رژیم های لاغری فراوانی با مضامین، رژیم لاغری خیار، رژیم گیاه خواری، رژیم تک خوری هفت روزه، رژیم لاغری یک ماهه و دیگر رژیم های لاغری برای شما خوبان نوشته ایم تا راه حل های مناسب برای کاهش وزن را پیش رویتان بگذاریم. C ontent has ​be en g᠎enerat​ed with GSA C on᠎tent᠎ Generator Demoversion!

و کاش راه ارتباطی راحتتری ممکن بود. منابع علمیای که من بررسی کردم چیزی در مورد لزوم اضافه وزن برای شروع این رژیم نگفته بود. من الان 1 ماه هست که کتو رو شروع کردم و تا الان 7 کیلو کم کردم. من که باید 100 گرم پروتئین بخورم، 100 گرم گوشت خام است یا پخته؟ غذاها اغلب دارای ۴ بخش اصلی هستند: خامهٔ غلیظ زدهشده، یک غذای سرشار از پروتئین (معمولاً گوشت)، میوه یا سبزی و یک منبع چربی همچون کَره، روغن گیاهی یا سس مایونز. سعی کنید در دراز مدت انواع گوشت ها و سبزیجات موجود در برنامه ی غذایی تان را عوض کنید. و اینکه اگه ممکنه یک نمونه از برنامه غذایی این رژیمها را بذارید. در صورتی از این مکمل استفاده کنید که در کنار رژیم غذایی خود، ورزش هم می کنید. این رژیم به شما اجازه میدهد که در حین تمرینات ورزشی به رژیم خود، کربوهیدرات اضافه کنید. باید یکی را پیدا کنید که برای شما مناسبترین باشد. که پروسس نشده باشن و حالت خامهای پیدا نکرده باشن، در رژیم کتو قابل مصرفن. پنیر هالومی: نوعی پنیر کبابی که در روغن سرخ کرده یا به طور پخته مصرف می کنند.