بوتاکس معده جدیدترین روش لاغری


بوتاکس معده که به عنوان بوتاکس معده یا تزریق بوتاکس معده برای کاهش وزن نیز شناخته می شود، یک روش غیر جراحی است که عموماً توسط آندوسکوپی انجام می شود.

این به تسریع کاهش وزن با استفاده از تزریق بوتاکس معده برای شل شدن عضلات معده کمک می کند که به طور موقت باعث انقباضات عضلانی کمتر می شود. علاوه بر این، تزریق بوتاکس معده (سم بوتولینوم) با هدف کمک به بیمار برای مدت طولانی‌تر از حد معمول احساس سیری می‌کند تا مصرف غذا را کاهش دهد.

آیا روش تزریق بوتاکس معده می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

تزریق بوتاکس معده یک انقلاب جدید در دنیای درمان چاقی است. این یک روش غیر جراحی است که به افرادی که به طور قابل توجهی از اضافه وزن رنج می برند و تمام تلاش ها برای کاهش وزن را بدون هیچ پاسخی خسته کرده اند، کمک می کند.

اگر قصد انجام هر گونه جراحی کاهش وزن را دارید، ابتدا لازم است با یک جراح متخصص که می تواند ملاقات کنید

بسته به وضعیت سلامتی و نیاز شما، مناسب ترین جراحی چاقی را برای خود تعیین کنید.

مرکز تزریق بوتاکس معده سپید ، با بهترین دکتر بوتاکس معده در کنار شما عزیزان جهت تزریق بوتاکس معده و یا مشاوره می باشد.

در کلینیک گوارش سپید می‌توانید با یکی از بهترین جراحان چاقی برای خدمات پزشکی مشاوره رایگان داشته باشید تا به شما در تصمیم‌گیری مناسب‌ترین درمان کمک کند.

کاندیداهای مناسب برای این روش چه کسانی هستند؟

تزریق بوتاکس معده برای درمان تمام وضعیت های چاقی مناسب نیست. افرادی که از افزایش قابل توجه وزن رنج می برند واجد شرایط این روش نیستند.

با این حال، برای کسانی که از اضافه وزن رنج می برند یا افرادی که از کنترل ضعیف اشتها رنج می برند مناسب است. با این حال، آنها بارها و بارها سعی کردند سبک زندگی سالم را بدون هیچ پاسخی دنبال کنند.

انواع مختلفی از روش های کاهش وزن وجود دارد. سوال این است که چگونه می توانم بدانم که برای تزریق بوتاکس معده مناسب هستم؟ معمولاً برای افرادی که BMI (شاخص توده بدن) کمتر از 35 دارند، به آنها توصیه می کنیم که بوتاکس معده یا عمل بالون معده را شروع کنند.

آیا بوتاکس معده بی خطر است؟

بوتاکس معده کاملا بی خطر است و هیچ مشکلی برای سلامتی بیمار ایجاد نمی کند. با این حال، قبل از تزریق، باید دستورالعمل های پزشک مانند ناشتا بودن و قطع هر گونه داروهای رقیق کننده خون را دنبال کنید.

بوتاکس معده اگر به درستی انجام شود یک عمل  غیر جراجی و ایمن و بی خطر محسوب می شود.

دستورالعمل عمل بوتاکس قبل از معده

تزریق بوتاکس معده بیشتر از 45 تا 60 دقیقه طول نمی کشد. دستورالعمل هایی وجود دارد که بیماران باید قبل از انجام عمل برای جلوگیری از عوارض جانبی آنها را رعایت کنند. برخی از این نکات عبارتند از:

  • حداقل دو هفته تا یک ماه قبل از عمل سیگار را ترک کنید.
  • از مصرف هر گونه دارویی که ممکن است بر ترشحات معده تأثیر بگذارد خودداری کنید، زیرا ممکن است در حین عمل مشکل ایجاد کند.
  • حداقل 12 ساعت قبل از موعد عمل از خوردن چیزی خودداری کنید.
  • از مصرف داروهایی که ممکن است باعث رقیق شدن خون شوند، مانند ایبوپروفن خودداری کنید.
  • اگر از هر گونه عارضه دستگاه گوارش رنج می برید، به دکتری که عمل می کند اطلاع دهید.

مراحل تزریق بوتاکس معده

در مرکز تزریق بوتاکس معده سپید ، برای راحتی بیمار بیهوشی کوتاه مدت یا همان خواب عمیق کوتاه به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه ، قبل از تزریق بوتاکس معده ، توسط تکنسین مجرب بیهوشی انجام میشود.

پزشک فوق تخصص گوارش کلینیک سپید عمل آندوسکوپی را شروع می کند. بوتوک در سوزن تزریق که در انتهای آندوسکوپ آویزان شده است قرار دارد.

پزشک شروع به تزریق بوتاکس در نواحی مختلف دیواره داخلی معده می کند. تزریق ها به نسبت های غیر تصادفی خاصی در عضلات دیواره معده وارد می شوند. بوتاکس در کاهش حرکت معده تا 50 درصد از عملکرد طبیعی خود عمل می کند. این باعث می شود که روند تخلیه معده طولانی تر از حد معمول باشد.

پزشک پس از استفاده از تمام مقادیر لازم بوتاکس در مکان های تعیین شده، آندوسکوپ را از طریق گلو خارج می کند. کاندیدای تزریق بوتاکس معده می تواند در همان روز کلینیک گوارش سپید را ترک کند و بدون هیچ مشکلی به فعالیت های روزانه خود بازگردد.

تزریق بوتاکس معده برای چه کسانی مناسب نیست؟

به طور کلی، بوتاکس معده ممکن است برای افرادی در نظر گرفته شود که به درمان‌های دیگر مانند تغییر رژیم غذایی یا دارو پاسخ نداده‌اند، یا کاندیدای خوبی برای روش‌های تهاجمی‌تر مانند جراحی بای پس معده نیستند.

با این حال، بوتاکس معده برای همه مناسب نیست. برای افرادی که سابقه آلرژی به سم بوتولینوم دارند، دارای اختلال خونریزی هستند و یا دارای انسداد در دستگاه گوارش هستند، توصیه نمی شود. علاوه بر این، زنان باردار و افراد با شرایط پزشکی خاص ممکن است کاندیدای مناسبی برای این عمل نباشند.

اگر علائم گاستروپارزی یا سایر اختلالات گوارشی را تجربه می کنید و به بوتاکس معده علاقه مند هستید، مهم است که با پزشک خود صحبت کنید. آنها می توانند سابقه پزشکی و سلامت کلی شما را ارزیابی کنند تا تعیین کنند که آیا این روش برای شما گزینه خوبی است یا خیر.

آیا بوتاکس معده بی خطر است؟

بوتاکس معده (معده) به طور کلی زمانی که توسط یک فوق متخصص گوارش آموزش دیده و با تجربه انجام شود یک عمل بی خطر در نظر گرفته می شود. عوارض جانبی: عوارض جانبی خفیفی مانند درد شکمی، حالت تهوع و اسهال ممکن است پس از عمل رخ دهد، اما معمولاً در عرض چند روز از بین می روند.

واکنش های آلرژیک: در موارد نادر، افراد ممکن است واکنش آلرژیک به سم بوتولینوم داشته باشند که می تواند علائمی مانند کهیر، مشکل در تنفس و تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو را ایجاد کند.

عفونت: هر زمان که تزریق انجام شود، خطر عفونت کمی وجود دارد. این خطر را می توان با اطمینان از انجام این روش در یک محیط استریل و رعایت بهداشت مناسب به حداقل رساند.

اثرات طولانی مدت ناشناخته: اثرات طولانی مدت تزریق مکرر بوتاکس در معده به طور کامل شناخته نشده است، زیرا این روش هنوز نسبتاً جدید است و تحقیقات در حال انجام است.

مهم است که در مورد خطرات و مزایای بالقوه بوتاکس معده با پزشک خود صحبت کنید تا مشخص شود که آیا این یک گزینه درمانی ایمن و مناسب برای شما است یا خیر. آنها می توانند سابقه پزشکی فردی شما را ارزیابی کنند و به شما کمک کنند تا خطرات و مزایای احتمالی آن را بسنجید.

مرکز تزریق بوتاکس معده سپید، پیشرو در تزریق بوتاکس معده

بوتاکس معده یک روش پزشکی است که برای مدیریت علائم مرتبط با برخی اختلالات گوارشی طراحی شده است و فقط باید توسط یک فوق تخصص گوارش مجرب و واجد شرایط در یک محیط امن و استریل انجام شود. مهم است که قبل از اقدام به عمل، مزایا و خطرات بالقوه بوتاکس معده را با بیماران در میان بگذارید و اطمینان حاصل کنید که بیماران از هرگونه عوارض جانبی یا عوارض احتمالی آگاه هستند.

علاوه بر این، مهم است که اطمینان حاصل شود که بیماران در مورد گزینه های درمانی جایگزین مطلع هستند و توصیه های شخصی بر اساس نیازهای فردی و سابقه پزشکی آنها ارائه می شود. به عنوان یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا کلینیک، این مسئولیت شماست که ایمنی بیمار را در اولویت قرار دهید و به همه بیمارانی که به دنبال خدمات شما هستند، مراقبت های با کیفیت بالا ارائه دهید.

کلینیک گوارش سپید ، برای تزریق بوتاکس معده بادکتر خوب بوتاکس معده و ارائه مشاوره در این خصوص در کنار شما عزیزان می باشد.

شماره تماس مشاوره رایگان :۰۹۱۲۰۱۶۵۷۰۳۰۲۱۸۸۵۹۶۳۲۵۰۲۱۸۸۰۹۰۵۸۳