هفته 41 برنامه غذای روزه دار کتو کم کربوهیدرات


برنامه های غذایی کتو کم کربوهیدرات هر هفته مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود!

پیروی از رژیم کم کربوهیدرات یا کتوژنیک بدون برنامه ریزی مناسب می تواند مشکل باشد و به همین دلیل است که برنامه های غذایی من برای بسیاری از شما مفید است. وقتی می دانید که دقیقاً در منو چه چیزی وجود دارد ، هنگامی که لیست خرید شما کامل است ، و چند دستور العمل خوشمزه برای تمام اعضای خانواده دارید ، همیشه هفته ای پر استرس خواهد بود.

تمام کارها برای شما انجام شده است و تنها کاری که باید انجام دهید خرید و آشپزی برای هفته آینده است. این ساده است و دستور العمل هایی که همه خانواده را خوشحال می کند کلید حفظ همه افراد در این شیوه زندگی سالم است.

عضویت ما ساده است. برای امتحان می توانید به مدت یک ماه مشترک شوید یا می توانید برای دریافت عضویت سالانه مشترک شوید. هر جمعه یک برنامه غذایی دریافت خواهید کرد که در ایمیل شما ارسال می شود. برای خرید مواد غذایی قبل از شروع برنامه غذایی در روز یکشنبه زود است. شما قادر خواهید بود برنامه غذایی و لیست خرید را مشاهده و چاپ کنید. اگر غذایی را دوست ندارید ، فقط آن را حذف کرده و با چیزی که دوست دارید عوض کنید. لیست خرید به طور خودکار تنظیم می شود. این بهترین نرم افزار موجود برای برنامه منوی قابل تنظیم است. بسیاری دیگر از برنامه های غذایی کتو یا کم کربوهیدرات به شما این امکان را نمی دهند که حذف کنید ، اضافه کنید ، با یک منوی خالی شروع کنید و در صورت تمایل برنامه دلخواه خود را ایجاد کنید.

می توانید از بین سه گزینه برنامه غذایی یکی را انتخاب کنید:

  1. برنامه غذایی کم کربوهیدرات شامل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده هایی با 40 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  2. برنامه غذایی کتوژنیک شامل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده هایی با 20 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  3. برنامه غذایی متناوب روزه دار کتوژنیک شامل 2 وعده غذا در روز بعلاوه یک میان وعده پروتئین / چربی بالا در روز با بیش از 20 TOTAL کربوهیدرات در روز نیست.

در اینجا نگاهی به برخی از دستور العمل هایی است که در برنامه غذایی ما در هفته آینده وجود دارد!



دیدگاهتان را بنویسید