تجزیه و تحلیل مینتل: آینده چای


در همه گیری COVID-19 ، چای به یک نوشیدنی ضروری تبدیل شده است. به گفته مینتل ، “فعالیت راه اندازی تمرکز مداوم بر ادعاهای اخلاقی ، طبیعی ، کاربردی و بدون قند را نشان می دهد. چای به عنوان یک نوشیدنی آرامش بخش و سالم ، به یک نوشیدنی ضروری در دوران همه گیری تبدیل شده است. با توجه به تعداد بیشتری از افراد که از خانه کار می کنند ، مناسبت های چای به سرعت به خانه رفت. “آنچه ما در حال حاضر مشاهده می کنیم ، عرضه های متعدد چای درخشان ، و همچنین راه اندازی چای کاربردی و بدون قند است. مارک های چای بر بسته بندی های زیست تخریب پذیر تمرکز می کنند تا نگرانی های زیست محیطی را برطرف کنند.

در دو سال آینده

سلامت جامع به یک اولویت فزاینده و فوری تبدیل می شود. کاهش قند کلیدی خواهد بود و 100٪ طبیعی یک ادعای ایده آل خواهد بود. افق های جدیدی برای چای پروبیوتیک باز می شود. چای یخ زده (در قالب چای کیسه ای) به عنوان یک جایگزین نوشابه بهتر برای شما پتانسیل را نشان می دهد. سالم ماندن در طول همه گیری اهمیت حیاتی و فوری یافته است. تمرکز فزاینده بر سلامت جامع فرصت هایی را برای مارک های چای ایجاد می کند ، با ترکیبات گیاهی کاربردی که به ویژه برای حمایت از علایق خاص سلامتی ، مانند سیستم ایمنی ، و کمک به مصرف کنندگان در مقابله با استرس و اضطراب مناسب است. “

همچنان که مصرف کنندگان بر سلامت جامع تمرکز می کنند ، مارک های چای این فرصت را خواهند داشت تا از طریق ترکیبات گیاهی کاربردی ، مزایای سلامتی طبیعی را ارتقا دهند. به گفته مینتل ، اعتماد مصرف کنندگان به قدرت عملکردی ترکیبات گیاهی در حال افزایش است. در همین حال ، غنی سازی ویتامین / مواد معدنی به برندها اجازه می دهد قدرت عملکردی خود را به سطح بعدی برسانند. مینتل می گوید: اگرچه چای غنی شده در سطح جهان تنها 2 درصد از عرضه چای را شامل می شود ، اما در برخی از بازارهای بالغ چای از جمله انگلستان و آلمان به مرکز نوآوری تبدیل شده است.

پنج سال و بیشتر

برای تمرکز به دنبال تاثیرات محیطی رشد چای باشید. به گفته مینتل ، “سلامت چشم و افزایش تجربیات حسی ، راه های جدیدی را برای کاوش برندها ارائه می دهد. در زمینه تجربیات حسی ، استفاده از ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) قرار است نقش فزاینده ای در نحوه ارتباط برندها با مصرف کنندگان داشته باشد. ASMR ، جلوه های صوتی که تجربه ای عمیقاً همهجانبه را ایجاد می کند ، یکی از آخرین روندهای آرامش و ذهن آگاهی است. “

با بیرون آمدن از بیماری همه گیر COVID-19 ، کاهش استرس در اولویت مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. برندها این امکان را دارند که در سطوح مختلف به مصرف کنندگان دسترسی داشته باشند. از تسکین استرس تا سلامت جامع.

دیدگاهتان را بنویسید