7 راه پیروی (و پایبند ماندن) به سبک زندگی سالم | سلامت ، شیوه زندگی سالم ، نکات کاهش وزن و موارد دیگر


آیا برای کاهش وزن و حفظ آن تلاش می کنید؟ تو تنها نیستی! این که آیا تغییرات عمده ای در زندگی مانند بارداری ، جراحت یا طلاق را پشت سر گذاشته اید ، خوش اندام بودن و حفظ فرم ممکن است آخرین چیزی باشد که به ذهن شما می رسد.

از روزه داری متناوب گرفته تا سرگیجه ، رژیم های سریع ، ممکن است برای برخی از افراد مفید باشد ، اما نه برای همه. در عوض ، عادات سالمی را بیاموزید که تا آخر عمر دوام می آورند.

در اینجا 7 راه آسان برای حفظ سبک زندگی سالم آورده شده است:

  1. اهداف SMART تعیین کنید

تعیین اهداف برای خود اولین قدم مهم برای رسیدن به آنها است! ترفند این است که اهداف هوشمند را مشخص ، قابل اندازه گیری ، دست یافتنی ، واقع بینانه و به موقع تعیین کنید. به عنوان مثال ، آیا می خواهید تناسب اندام داشته باشید؟ یک هدف هوشمند ممکن است 30 دقیقه پیاده روی ، 3 بار در هفته باشد.

  1. میان وعده های سالم را ذخیره کنید

وقتی جایگزین سالمی دارید ، به احتمال زیاد در یک فروشگاه رستوران برای خرید آب نبات یا کیسه چیپس سیب زمینی توقف نمی کنید. میان وعده های سالم را روی میز ، کیف و ماشین خود نگه دارید.

  1. خریدار هوشمند شوید

آیا خواربار فروشی بزرگترین افت شماست؟ بسیاری از مردم بین مراقبت از مهد کودک ، تمرین فوتبال یا قبل از یک بازی بزرگ فوتبال به فروشگاه می روند ، اما این می تواند به این معنی باشد که آنها گرسنه و خسته هستند و بیشتر احتمال دارد که انتخاب های ناسالم انجام دهند. برای به حداقل رساندن وسوسه ، هرگز گرسنه به فروشگاه نروید! در عوض ، یک نوار پروتئینی یا گوشت گاو بخورید تا آن را تا وعده غذایی بعدی نگه دارید. یا حتی بهتر ، بیشتر خرید خود را از آسایش خانه انجام دهید! از شام و پیش غذا تا چاشنی و دسر ، می توانید تقریباً هر چیزی را به صورت آنلاین و با قیمت عالی خریداری کنید! از فروش منظم ما دیدن فرمایید این فقط نمی تواند مغلوب شود و برای پیشنهادات منحصر به فرد به لیست ایمیل ما بپیوندید.

  1. ورزش را سرگرم کننده کنید

ورزش می تواند سرگرم کننده باشد و چیزی است که حتی ممکن است آرزو کنید! این که آیا پیاده روی در پارک با سگ خود ، پیاده روی با یک دوست ، یا کلاس زومبا ، حرکت کنید! نگاهی به برخی از آنها بیندازید کلاسهای گروهی مورد علاقه مابه نمی تونی از خونه بری بیرون؟ برخی از مادران خانه نشین از پله ها بالا و پایین می روند یا در اتاق نشیمن می پرند.

  1. سرعت خود را کم کرده و از هر لقمه لذت ببرید

زندگی شلوغ ما استنشاق غذای ما را آسان می کند. اما این می تواند منجر به پرخوری شود زیرا بدن شما تا دیر وقت متوجه نمی شود که پر است. سعی کنید در اتاق ناهار خوری یا روی میز ناهار خوری که توسط خانواده یا دوستان احاطه شده است غذا بخورید. البته روزهایی پیش می آید که شما از جلسه ای به جلسه دیگر حرکت می کنید و نیاز به صرف غذا در میز خود دارید. در این صورت ، چنگال خود را پایین بیاورید یا بعد از هر لقمه یک جرعه آب بنوشید. وقتی از آنچه می خورید آگاهی بیشتری داشته باشید ، از غذای خود بسیار بیشتر لذت خواهید برد.

  1. خواندن منو را بیاموزید

اجازه ندهید یک شب در رستوران شما را از ریل خارج کند. پیش از این منو را به صورت آنلاین بررسی کنید تا به خود فرصت دهید تا گزینه ها و ترکیبات تحقیقاتی خود را که با آنها ناآشنا هستید بررسی کند. اگر نگران هستید که گزینه های سالم زیادی وجود ندارد ، از خود بپرسید a شیک یا شیک بسته بندی شده با پروتئین پیش از این ، یک گزینه سبک تر مانند سوپ یا سالاد را انتخاب کنید. اگر سالاد مورد علاقه شما نیست ، مرغ یا استیک این کار را انجام می دهد ، اما سیب زمینی سرخ کرده را با سبزیجات جایگزین کنید و نان و سیب زمینی سرخ کرده را در ابتدای غذا حذف کنید.

  1. به خود اجازه دهید خود را فریب دهد

اگر خود را از هر چیزی که دوست دارید محروم کنید ، چه چیزی در آن جالب است؟ از زندگی خود لذت ببرید و به خودتان اجازه دهید هر چند وقت یکبار خیانت کنید. اگر عاشق یک لیوان شراب قرمز هستید ، یک یا دو بار در هفته از یک لیوان لذت ببرید. یا وقتی بچه ها را برای بستنی بیرون می برید ، یک قسمت کوچک برای خود تهیه کنید. اگر به خود اجازه ندهید که به چیزهایی که شما را خوشحال می کند افراط کنید ، احتمال دارد بعداً پرخوری کنید.

آیا هک زندگی و نکات کاهش وزن بیشتری می خواهید؟ لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد ما ، دوباره بررسی کنید وبلاگبه

پست قبلی

پست بعدی

دیدگاهتان را بنویسید