5 نیش انرژی لازم | اقتصاددان خانه سالم


یک دستور العمل ساده برای نیش های انرژی زا که فقط با پنج ماده کامل شیرین شده با میوه پوره شده تهیه می شود. به عنوان یک صبحانه یا یک میان وعده مغذی خوشمزه است. برای جعبه ناهار هم عالیه!

یک کافه مستقل در نزدیکی خانه ما دارای یک سرآشپز شگفت انگیز است که باورنکردنی ترین ظروف را آماده می کند. یکی از موارد مورد علاقه من گاز گرفتن انرژی آنها است که با دقت زیادی از مواد اولیه ساخته شده است.

تنها مشکلی که من با آنها دارم این است که کره آجیل خیس نشده و جوانه نمی زند و شربت افرا شیرین کننده است.

در حالی که این “مشکلات” هنگامی که من هر چند وقت یکبار آنها را می خورم اهمیت چندانی ندارند ، آنقدر آنها را دوست دارم که می خواهم بیش از یک یا دو بار در هفته آنها را بخورم.

بنابراین ، من دستور زیر را در مورد نیش انرژی آسان تهیه کردم که برای هضم و متابولیسم من بهتر عمل می کند.

میوه خالص شیرین کننده اصلی بدون قند اضافی است.

همچنین ، کره مغز خیس شده / جوانه زده است (می توانید خودتان آن را تهیه کنید یا از اینجا بخرید) ، که به نظر من تجربه هضم را راحت تر می کند. همچنین اطمینان حاصل می کند که تمام مواد مغذی به طور مطلوب جذب می شوند.

من از مخلوط بادام ، گردو و گردو برای این دستور خاص در زیر استفاده کردم. از طعم و مزه و نیازهای غذایی شما استفاده کنید!

در کنار کره آجیل ، توصیه می کنم از خرما پوره شده (خمیر خرما) به عنوان شیرین کننده استفاده کنید. می توانید خودتان آن را انجام دهید یا از اینجا بخرید. اگر تصمیم دارید آن را امتحان کنید ، از کد کوپن استفاده کنید خانه سالم برای دریافت 15٪ تخفیف در اولین سفارش و کد کوپن خود خانه سالم 2 برای 5٪ تخفیف برای همه سفارشات.

من برخی از اجزای اختیاری را برای شما در نظر می گیرم تا همراه با دستور العمل اصلی آنها را در نظر بگیرید. اگر “افزونه” اضافی دیگری دارید که به ذهنتان می رسد که بسیار خوشمزه است ، آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید!

یکی دو مورد از این گازها بعد از تمرین عالی است!

5 لقمه انرژی از مواد تشکیل دهنده

یک دستور العمل ساده برای نیش های انرژی زا که فقط با پنج ماده کامل تهیه می شود و با میوه های پوره شده و بدون شکر افزوده می شود.

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در یک کاسه شیشه ای بزرگ مخلوط کنید. من دوست دارم دست هایم را به آرامی با روغن نارگیل مسواک بزنم و به جای استفاده از میکسر ، مواد را با دست ورز دهم.

  2. خمیر را به شکل گلوله های کوچکی با ضخامت 1 اینچ بچرخانید. نکته: برای اینکه توپها واقعا سریع شوند ، مقدار کمی خمیر بردارید و آن را در کف خود بچرخانید … هر توپ فقط چند ثانیه طول می کشد و کاملا گرد می شوند!

  3. وقتی تمام خمیر به شکل گلوله در آمد ، در صورت تمایل روی آنها دارچین تازه آسیاب شده را کمی بپاشید.

  4. در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کنید. آنها چندین هفته دوام می آورند.

نکات دستور العمل

من دارچین را به عنوان یک ماده اختیاری بسیار توصیه می کنم زیرا طعم را افزایش می دهد.

اطلاعات تغذیه ای

5 لقمه انرژی از مواد تشکیل دهنده

مقدار در هر وعده (1 پیمانه)

کالری 70
کالری از چربی 27

٪ ارزش روزانه*

چاق 3 گرم

کربوهیدرات ها 10 گرم

فیبر 2.5 گرم10٪

پروتئین 1 گرم

* درصد ارزش روزانه بر اساس رژیم غذایی 2000 کالری است.

دیدگاهتان را بنویسید