5 نکته مهم در مورد تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که نه لزوما کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. اگرچه در بیشتر مواقع ، تغییر برخی از رفتارهای معمول زندگی و موارد اضافی و حذف برخی از نقشها داشتن بچه ها را آسانتر می کند.
تجربیات یک مادر:

“وقتی متوجه می شویم کاری وجود دارد که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و این می تواند شانس بچه دار شدن ما را به خطر بیندازد ، ما شروع به حل و فصل کردیمکردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“بنابراین من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج های نیازمند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین ، این نکات مهم را بخوانید و خود را برای 90 روز آینده پیدا کنید باروری را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید. مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان های گیاهی معجزه می کنند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (فنجان) در رژیم غذایی روزانه می تواند یک راه عالی برای این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D مادر است. ویتامین D برای نام ویتامین خورشید معروف است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. رژیم غذایی معمولی ما شما به اندازه کافی ویتامین D برای حفظ سطح مورد نیاز بدن ندارید گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید. ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که فیلمنامه به دست شما می رسد نحوه ساخت تمام ویتامین های بدن بهتر است.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ها ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند. آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است. به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز ویژگی خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم غذایی مناسب برای باروری بسیار مهم و ضروری است. قصد در حال حاضرلازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی نخورید و … ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید به نظر خوب میاد.

4. کاهش استرس.

متوجه می شوم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، آیا می خواهید یک مشت حواله زیبا را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع مورد نیاز خود کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، سرقت می کند (هر دو آنها هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین میزان تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری را برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد بمونه

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخور و شاد باشید (برای کاهش استرس ، می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید یک وب سایت وجود دارد ، ببینید) ، اما صادقانه بگویم ، تعداد زیادی آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید او برمی گردد. یوگا کار کن. ورزش . به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. پرستیدن.
دوستان خود را پیدا کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر منتظر باردار شدن اول هستید ، شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. ما استفاده می کنیم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان شما متولد می شوند. ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم بودن !! خوب این یک اشتباه بزرگ است! چرخه بلوغ یک تخمک حدود 3 ماه است و در این مدت ، انتخاب ها و روش های تغذیه ای زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد. دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع در حال تمام شدن هستید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذت بردن. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون داشته باشید)

زنا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در زمان لقاح آنها در دوران بارداری کمتر از دیگران در معرض مسمومیت هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید. او انجام می دهد. بنابراین اگر قصد دارید در این تابستان باردار شوید ، مطمئن شوید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم :

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصتغذیه خود را ببینید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد. این روند را با مشورت یک متخصص ادامه دهید و به آنجا بروید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید به ویژه ، در حضور عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، تحت درمان قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون حتما به پزشک مراجعه کنید. مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی یک پست در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم. سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید