15 دستور العمل شکلات سالم برای دسرهای خوشمزه


به دنبال راه هایی برای به دست آوردن خود هستید چیدمان شکلاتی بدون به خطر انداختن سلامتی و رفاه شما؟ من اولین کسی هستم که اعتراف می کنم کمی دارم حریصبه اما از زمانی که سفر تناسب اندام خود را آغاز کردم ، مجبور شدم بسیاری از موارد را در رژیم غذایی خود حذف یا محدود کنم (به ویژه بادام زمینی و کره بادام!)

مراقبت از رژیم های غذایی به این معنا نیست که ما نمی توانیم هر از گاهی به خود تن دهیم. به خصوص اگر تصمیمات هوشمندانه ای مانند استفاده از محصولات سالم بگیریم. شکلات تلخ به جای شکلات شیری دومی بیش از حد پردازش شده و با شکر بسته بندی شده است ، در حالی که اولی با TONS از همراه است فواید سلامتیبه

این که آیا شما به دنبال یک هستید دستور شکلات که می توانید بدون احساس گناه یا جستجوی کامل از آن لذت ببرید پودینگ شکلاتگرم جایگزین ، من تحت پوشش شما هستم در اینجا یکی از بزرگترین FMC استخلاصه دستور غذا تا ابد؛ این غذا دارای پانزده غذای خوشمزه و سالم است که می توانید همین حالا درست کنید.

آیا در حال حاضر یکی از محبوب ترین رژیم های خاص در جهان مشترک هستید؟ اگر این کار را بکنید (یا نکنید) ، این را دوست خواهید داشت. این موس شکلاتی نسخه مورد علاقه من از یک جایگزین سالم برای پودینگ شکلاتی است. مال شما نیز خواهد بود.

کلوچه های پروتئینی شکلاتی

این کلوچه ها سه بار به عنوان یک صبحانه سالم ، یک میان وعده در روز یا یک دسر بعد از شام عمل می کنند. این دستور 1/3 فنجان چیپس شکلات سیاه سالم (حداقل 60 درصد کاکائو) را می طلبد ، اما چاشنی اختیاری ، با 1 یا 2 چیپس که روی هر کلوچه قرار داده شده ، چیزی است که این واقعا می فروشد. این کاپ کیک های شکلاتی دوگانه دقیقاً همان چیزی است که شما برای آن آمده اید.

براونی شکلاتی نخودچی

باور کنید یا نه ، دستور پخت شیرینی سالم وجود دارد. و این همه! من از نخود استفاده می کنم تا به این قهوه ای ها قوام فدج بدهد. آنها نرم و مرطوب می شوند ، اما بهترین قسمت این است که می توانید بدون احساس گناه از آنها لذت ببرید.

کوکی های جو دوسر با شکلات

آیا نقطه ای نرم برای کوکی های جو دوسر شکلاتی دارید؟ من هم همینطور! این کوکی ها حاوی پروتئین هستند و یک گزینه صبحانه عالی در حال حرکت هستند. به عنوان یک امتیاز ، آنها همچنین منبع عالی فیبر هستند.

کوکی های آووکادو با تکه های شکلات تیره

می توانم بگویم که شما قبلاً آبلهان می ریزید – کوکی های شکلاتی آووکادویی! این یکی دیگر از دستورهای کوکی شکلاتی است که هزینه زیادی برای شما خواهد داشت اگر همه آنها را یکباره نخورید. به عنوان یک میان وعده شکلاتی سالم ، کاکائو و آووکادو گرد هم می آیند تا جوانه های چشایی شما را آزاد کنند بدون این که سلامتی شما را قربانی کنند.

نان موز سیاه

من این دستور نان موز را دوست دارم زیرا از پودر کاکائو سیاه کمتر شناخته شده استفاده می کند ، یک نسخه هلندی از پودر بدون تلخی که برخی افراد را خاموش می کند. وقتی صحبت از دستور العمل های شکلات سالم می شود ، این یکی از محبوب ترین دستور العمل ها است.

کوکی های شکلاتی وگان

در این دستور غذا از تراشه های شکلاتی وگان شیرین شده با استویا و همچنین پودر کاکائو یا شکلات تلخ استفاده می شود. و صادقانه بگویم ، این نسخه گیاهی از کوکی های شکلاتی ممکن است یکی از محبوب ترین غذاهای من باشد ، بنابراین شما باید آنها را امتحان کنید.

دسته کره بادام شکلاتی

همه چیز پوشیده از شکلات همیشه خوب است ، درست است؟ این یک میان وعده عالی برای نگهداری در یخچال یا فریزر است. افزودن انواع توت ها اختیاری است ، اما من به شدت آن را توصیه می کنم. آنها این خوراک شکلاتی را به سطح دیگری می برند!

کیک پنیر پخته شده وگان

اگر شما در آن زندگی گیاهی زندگی می کنید ، یا اگر طرفدار پنیر خامه ای نیستید ، من یک خبر خوب دارم. دستور العمل های کیک پنیری وجود دارد که شما آنها را دوست خواهید داشت. و این یکی از آن هاست. حفر کن!

تکه های انرژی شکلاتی

راستش را بخواهید ، آخرین باری که یک آب نبات “واقعی” داشتم را به یاد نمی آورم. مانند ، نوعی که در فروشگاه گوشه ای تهیه می کنید. اعتیاد به شکر را کنار بگذارید و آن را با میان وعده های شکلاتی سالم مانند این میله های انرژی زا جایگزین کنید. شما هرگز یک Kit-Kat را به همان شکل دیگر نخواهید دید.

تقسیم موز شکلاتی

بله ، من واقعاً تا آنجا پیش رفتم. این یک دستور قدیمی است ، اما من هنوز هم دوست دارم به عنوان یکی از غذاهای مورد علاقه ام برگردم. در این مورد ، ما از چیپس شکلات و ماست یونانی برای ایجاد نسخه سالم یکی از محبوب ترین غذاهای دسر تاریخ استفاده می کنیم.

پوست بادام شکلاتی تیره

وقتی صحبت از دستور العمل های شکلات خانگی سالم می شود ، بهتر از این نمی شود. این غذا با کمی نمک دریا و کمی پودر چیلی به مزه ، طعم آن کاملاً شگفت انگیز است. در یخچال نگهداری کنید تا یک میان وعده سالم همیشه در دسترس باشد!

وافل شکلاتی وگان

با این گزینه صبحانه شکلاتی غنی روز خود را به خوبی آغاز کنید. زمان زیادی طول کشید تا بر وافل گیاهی مسلط شوم ، بنابراین با پیروی از این دستور العمل ، خود را از دردسر نجات دهید! از آنجا که از شربت افرا در مواد مرطوب استفاده می کنید ، حتی لازم نیست چیزی را روی آن بریزید!

غلات گرانولای شکلاتی

اگر می خواهید هوس خوردن شکلات را قبل از شروع روز خود برآورده کنید ، گزینه دیگری وجود دارد. من دوست دارم از کره بادام در این دستور غذا استفاده کنم ، اما شما می توانید آن را با هر نوع کره آجیل که ترجیح می دهید جایگزین کنید ، به شرطی که روغن در شیشه وجود داشته باشد.

بلغور جو دوسر پخته شده با شکلات

باور کنید یا نه ، دسرهای شکلاتی سالم با کمتر از 100 کالری وجود دارد. یا حداقل اگر شما به اندازه کافی مصمم هستید می توانند. و … واضح بود که. این میان وعده قطعاً هوس شما را مهار می کند. دستور العمل را به دقت دنبال کنید و تمام هفته مرطوب می ماند!

نتیجه:

اگر هر کدام از این دستور العمل های دسر یا میان وعده های شکلاتی را تهیه می کنید ، لطفاً نظر خود را در زیر بنویسید یا من را در اینستاگرام تگ کنید FitMenKitchen و به من بگو که چگونه شکل گرفتند! برای دستور العمل های سالم دسر ، به وبلاگ ما مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید