کاهش وزن بستگی زیادی به تعادل دارد

برای دستیابی به کاهش وزن، فقط باید به یاد داشته باشیم که مقدار انرژی دریافتی را که به عنوان کالری یا چربی از غذایی که می خوریم محاسبه می شود، در مقابل انرژی مصرف شده (کالری های سوزانده شده از طریق ورزش) متعادل کنیم. بنابراین وقتی وزن اضافه می کنید، احتمالاً به این دلیل است که از انرژی اضافی که دریافت می کنید استفاده نمی کنید. حتی می توانید استدلال کنید که اگر تعادل شما از کنترل خارج شود، احتمال اینکه پوند اضافی اضافه کنید بیشتر است. به جز کسانی که اختلالات خوردن دارند، مقدار غذایی که می خوریم چیزی است که می توانیم کنترل کنیم، همانطور که می توانیم مقدار انرژی را که می سوزانیم کنترل کنیم. کاهش وزن یک امر نظم و انضباط است.

اما در طول مسیر، مردم فراموش می کنند. گاهی اوقات آن پیتزا آنقدر خوب به نظر می رسید که فراموش شود، و بعد از خوردن، تخت خواب به نظر می رسید. اساساً لازم نیست برای رسیدن به اندامی که می خواهید در یک برنامه کاهش وزن دقیق باشید. برای گرفتن یک سوت شخصی لازم نیست مربیان تناسب اندام افراد مشهور را استخدام کنید. آنچه شما به عنوان پیش نیاز برای کاهش وزن نیاز دارید این است که خود را با اطلاعات صحیح مسلح کنید. به عنوان مثال، فقط برای از دست دادن یک پوند چربی باید حدود ۳۵۰۰ کالری بسوزانید. آیا تصوری از چند تکه پیتزا دارید؟ دو جعبه را امتحان کنید.

البته لازم نیست روزی یک پوند وزن کم کنید، حداقل اگر از سلامتی خود آگاه هستید. بوکسورهای حرفه‌ای برای کاهش وزن چندین پوند در روز آموزش دیده‌اند، اما در طول مبارزه روز بعد به افزایش وزن طبیعی خود متورم می‌شوند. این نوع چیزها نمی تواند دراز مدت بدون آسیب رساندن به سلامت شما ادامه یابد. متخصصان تغذیه موافقند که خوردن ۱.۵-۲ پوند در هفته بی خطر است. وب سایت هایی در اینترنت وجود دارند که فعالیت های بدنی را که می تواند منجر به کاهش وزن شود را فهرست کرده اند. برخی از آنها سرگرم کننده هستند، مانند رابطه جنسی، و برخی می توانند به عنوان یک کار ساده باشند.

اگر تعجب می کنید، کاهش وزن ناشی از فعالیت جنسی در باشگاه (مانند انجام دو فعالیت بدنی در کنار هم) می تواند تا ۱۴۱ کالری سوزانده شود، طبق مجله دکتر رابرت اس. ارزش تمیز کردن خانه، اگرچه جالب نیست، اما می تواند ۲۰۰ کالری بسوزاند. با داشتن اطلاعات مناسب، متوجه خواهید شد که برای کاهش وزن نیازی به گرسنگی ندارید.

به غیر از مصرف قرص های لاغری، اکثر مردم دریافته اند که این ساده ترین راه برای کاهش وزن است. از طرف دیگر، می‌توانید از محاسبه‌گر کالری برای پیگیری میزان کالری مصرفی در روز استفاده کنید. سپس میزان متابولیسم پایه یا BMR خود را محاسبه کنید، که اساساً تعداد کالری مورد نیاز بدن شما در هر روز است. اگر هر دو را با هم ترکیب کنید، متوجه خواهید شد که آیا بیشتر از آنچه باید غذا می خورید یا خیر و اگر به این کار ادامه دهید، امید به کاهش وزن سریع باید محو شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر