کاهش در پرخوری اجباری

میلیون ها آمریکایی به معنای واقعی کلمه از پرخوری اجباری رنج می برند. برای برخی، علت آن یک دندان شیرین است که باعث می شود آنها هوس قند کنند، در حالی که برخی دیگر هوس خوردن غذاهای پرچرب و کربوهیدرات ها را به عنوان انتخاب خود دارند. این افراد که از پرخوری اجباری رنج می برند از غذا به شیوه ای مشابه مواد مخدر یا سوء مصرف الکل استفاده می کنند. پرخوری راهی برای کاهش درد عاطفی یا مقابله با استرس می شود.

مردم به پرخوری یا پرخوری اجباری روی می آورند زیرا احساس می کنند که غذا باعث آرامش می شود و به عنوان مانعی از تمام احساسات و مسائل دشواری است که ممکن است با آن مواجه شوند. به همین دلیل است که پرخوری یا پرخوری اختلالی تلقی می شود که بیانگر درونی ترین آشفتگی فرد است. عبارت “غذا برای فکر” واقعاً در مورد این اختلال تأثیر واقعی می گذارد زیرا کسانی که از روی هوس غذا می خورند غذا را با فکر عوض می کنند.

این اختلال بخش‌های مختلفی دارد و می‌تواند از درجات مختلف بر اساس یک مورد متفاوت باشد. دلیل پرخوری اجباری ممکن است فقط به معنای اعتماد به نفس پایین نباشد. همچنین می تواند ناشی از بحران هویت شخصی یا قدرت شخصی باشد. این مسائل عاطفی عموماً از الگوهای ناکارآمدی خانواده مانند آزار کلامی، فیزیکی و جنسی ایجاد می‌شوند.

اکثر افرادی که در وسط این اختلال خوردن قرار دارند، نمی دانند که کار غیرعادی انجام می دهند. برای آنها، آنها فقط می توانند روی احساس “خوب” که از آن همه غذا دریافت می کنند تمرکز کنند. آنها حتی اهمیتی نمی دهند که این پرخوری اجباری با خوردن غذاهای ناسالم و تنقلات ناسالم انجام شود. تنها چیزی که می توانند به آن فکر کنند این است که چگونه باعث می شود بقیه چیزها را فراموش کنند.

پرخوری اجباری می تواند برای سلامتی فرد کشنده باشد و به طور ناخودآگاه توسط افراد انجام شود. اقدام در برابر آن بسیار سخت است. بیشتر آنها به روان درمانی تکیه می کنند تا به آنها در مقابله با علت این اختلال خوردن و شاید غلبه بر پریشانی عاطفی کمک کند. اگر مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند تا از این اختلال خوردن آگاه شوند، ممکن است فرصتی برای کاهش افزایش سریع این بیماری در سراسر جهان وجود داشته باشد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر