چگونه: Poke Abundance Bowl –


یکی از غذاهایی که در سالهای اخیر بسیار دوست داشتم ، شیرینی جات است. برای من ، مانند سوشی است اما “به زبان من صحبت می شود”: یک کاسه. یک واقعیت تصادفی در مورد من: من بیشتر وعده های غذایی خود را ایستاده روی میز آشپزخانه می خورم و دوست دارم بیرون از کاسه غذا بخورم تا بتوانم همه چیز را با هم مخلوط کنم (مگر اینکه چیزی ترد یا شیرین باشد ، بنابراین وقتی غذا به LOL دست می زند به طرز عجیبی از آن متنفرم) به دوباره فشار آوردن …

چیزی که من عاشق پوک هستم این است که از نظر مواد مغذی غنی است ، حاوی پروتئین بدون چربی ، کربوهیدراتهای پیچیده (بسته به برنجی که انتخاب می کنید) و حاوی چربی های سالم مانند اسیدهای چرب امگا 3 است. چیزی که من بیشتر دوست ندارم قیمت آن است. به طور معمول حدود 15 دلار برای یک کاسه که شامل حدود 4 اونس است هزینه می شود. ماهی های سوشی با سس چرب. وقتی به هزینه ماهیانه هر پوند فکر می کنید ، بسیار گران است. تقریباً هر آخر هفته حداقل 15 تا 20 دلار می پرداختم تا از غذای مورد علاقه ام لذت ببرم (که قطعاً در حدود 1 ساعت گرسنه ام کرد). به ذهنم خطور نمی کرد که بتوانم این کار را در خانه با کسری از هزینه انجام دهم. در حقیقت ، وقتی ریاضیات را انجام دادم ، بیش از 50 درصد ارزان تر و حتی بیشتر از نظر مواد مغذی بود زیرا می توانستم تعیین کنم که شامل چه چیزهایی می شود.

من فکر نمی کنم هیچ کس باید خود را از خوب بودن پوک محروم کند ، بنابراین در اینجا نکات و ترفندهای من برای ایجاد یک کاسه از مقدار زیادی پک عالی وجود دارد.

ماهی SUSHI GRADE بخرید

این مرحله همیشه افراد را به خود می کشاند ، اما واقعاً آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. چندین فروشگاه مواد غذایی ماهی یخ زده را برای سوشی می فروشند. این با خرید ماهی آزاد یا استیک ماهی تن خالی یکسان نیست. اگر آن را بخرید و آن را به صورت خام بخورید ، ممکن است با یک اشکال تند و زننده معده مواجه شوید. از بقال خود بپرسید که آیا آنها ماهی های سوشی با بسته بندی جداگانه می فروشند یا خیر. اگر نوع یخ زده را خریداری می کنید ، بدانید که احتمالاً همان روز از آن لذت نخواهید برد ، زیرا باید آن را یک شب در یخچال خود ذوب کنید.

اگر سوشی یخ زده نمی فروشند ، فقط به دنبال “بازار ماهی با کیفیت برای سوشی” باشید [your city]در اینترنت و باید بتوانید ماهی های با کیفیت سوشی را پیدا کنید که رستوران ها می خرند. شما از تفاوت قیمت شگفت زده خواهید شد. برای مثال ، یک پوند ماهی تن وحشی درجه یک سوشی 27 دلار هزینه دارد. این هزینه رول است که شامل 8 اونس تن ماهی در برخی از رستوران ها می شود. ماهی قزل آلا معمولاً ارزان تر از ماهی تن است ، بنابراین آنچه را که بودجه شما اجازه می دهد خریداری کنید ، فقط از کیفیت سوشی آن اطمینان حاصل کنید.

به عنوان آخرین راه حل ، و این گزینه گرانتر است ، اگر سوپر مارکت شما رول سوشی تهیه می کند ، می توانید از آشپز سوشی در محل بخواهید که فقط سوشی (ساشیمی) را با هزینه کم به شما بفروشد. من چندین بار آن را انجام داده ام ، اما در واقع یک ضربه یا از دست دادن است.

برش / DICATE / CHOP FISH

تیزترین چاقو را در آشپزخانه خود بردارید و گوشت سوشی را به قطعات کوچک برش دهید. مهم است که چاقو تیز باشد به طوری که گوشت را پاره نکند ، اما آن را مرتب به مکعب برش دهد. من قطعه خود را کمی بیشتر از بیشتر دوست دارم ، تقریباً 1/2 اینچ ضخامت دارد ، اما با خیال راحت آنها را بیشتر کوتاه کنید.

یک سس تهیه کنید

علاوه بر ماهی ، سس احتمالاً مهمترین قسمت کاسه خوری است زیرا شخصیتی به غذا می بخشد و طعم ها را با هم ترکیب می کند. این دستورالعمل های من برای تهیه سس است:

  • از یک ماده معطر مانند روغن کنجد استفاده کنید. شما زیاد به این نیاز ندارید فقط به اندازه “طعم” یا افزودن جوهر به غذا. اگر نمی توانید روغن کنجد تهیه کنید ، روغن بادام زمینی را امتحان کنید. به یاد داشته باشید ، نیازی نیست مقدار زیادی از این موارد را اضافه کنید: 1 یا 2 قاشق چایخوری در هر وعده.
  • آن را خامه ای کنید: از آووکادوی رسیده یا سس مایونز کم کالری برای “پوشاندن” ماهی استفاده کنید. کالری و طعم غذا به احتمال زیاد افزایش می یابد ، بنابراین در صورت امکان مواد اولیه هدفمند و سالم را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، من به جای سس مایونز سنتی از سس مایونز حاوی روغن زیتون یا سس مایونز گلرنگ استفاده می کنم.
  • ادویه جات – کمی طعم را به مزه اضافه کنید. شما نیازی به این ندارید که فوق العاده داغ باشد ، اما فقط به اندازه کافی برای زدن یک ضربه کوچک نیاز دارید. بخشی از لذت بردن از طعم دادن ، طعم و مزه ای است که تجربه می کنید: طعم های تند با خامه بودن جبران می شود و دهان شما با ماهی سرد (و سایر مواد تشکیل دهنده) سرد می شود. به عنوان مثال می توان به Sriracha ، سس فلفل قرمز تند ، خمیر واسابی ، ترب کوهی یا حتی سس چیلی یا habanero (برای یک درمان الهام گرفته از لاتین) اشاره کرد.
  • طعم سویا را اضافه کنید – بسته به چاشنی هایی که استفاده می کنید ، باید در افزودن طعم سویا به سس خود احتیاط کنید زیرا نمی خواهید آنقدر شور باشد و ناخوشایند باشد. من مقدار کمی از سویا کم سدیم ، تماری ، آمینواسیدهای نارگیل یا آمینواسیدهای مایع براگ را اضافه می کنم. اگر سس شما بسیار شور است ، به سادگی 1/2 قاشق چایخوری سرکه برنج (یا آب) اضافه کنید تا به سطح نمک مورد نظر خود برسید.
  • کمی طعم و عطر اضافه کنید ، شبیه به مواد معطر ، اما نه به شدت ، بنابراین می توانید کمی بیشتر در اینجا اضافه کنید تا امتحان کنید. همچنین ، این افزودنی ها به طور کلی بر کل کالری تأثیر نمی گذارد. مثالها: پوست لیمو یا لیمو ، آب لیمو یا لیمو ، سیر ، زنجبیل ، پیاز سبز یا سس ماهی (اگر قبلاً آن را امتحان نکرده اید مراقب باشید).

در اینجا یکی از سس های من برای 1 پوند ماهی وجود دارد:

  • 2-3 قاشق غذاخوری سس مایونز گلرنگ سبک
  • سیراچا (یا سس سیر قرمز چیلی) به مزه
  • 2 قاشق چایخوری سیر خرد شده
  • 1 قاشق چایخوری تماری کم سدیم (یا سویا)
  • پوست آهک به مزه

یا این سس را روی این ناچوهای پوک امتحان کنید.

پس از تهیه سس ، ماهی را به آرامی داخل سس قرار دهید و اجازه دهید طعم ها حدود 20 دقیقه در یخچال در یک کاسه سرپوشیده مخلوط شوند.

قبل از سرو مقداری کنجد برای تزیین (و خرد کردن) اضافه کنید.

“برنج” خود را انتخاب کنید

از پوک اغلب با برنج سفید یا یاسمن لذت می برید ، اما با خیال راحت آن را با هر مکمل غذایی که در حال حاضر دارید میل کنید. در اینجا چند کربوهیدرات پیچیده وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

  • برنج قهوه ای دانه کوتاه (یا دانه بلند)
  • برنج یاس قهوه ای
  • کوینو
  • سیب زمینی شیرین آب پز سرد ، خرد شده به قطعات کوچک.

در اینجا چند پیشنهاد کم کربوهیدرات وجود دارد:

  • برنج گل کلم یا مروارید (در اینجا نشان داده شده است)
  • رشته فرنگی شیراتاکی (یا برنج)
  • کلم ریز رنده شده

از سبزیجات تازه استفاده کنید – 3 رنگ متفاوت را امتحان کنید

تهیه یک کاسه فراوان (فقط) این نیست که کاسه را تا آنجا که ممکن است دارای کالری متراکم باشد. بلکه مربوط به شارژ مجدد مواد مغذی است. مطمئن شوید کاسه شما حداقل دارای 3 رنگ مختلف باشد و موادی را اضافه کنید که مشخصات درشت مغذی ها را تقویت کرده یا دستکاری می کند تا “مقدار مناسب” برای اهداف شما باشد. به عنوان مثال ، من سعی می کنم پروتئین موجود در کاسه خود را با افزودن ادامه پوسته دار افزایش دهم. ناگفته نماند ، اما من توصیه می کنم سبزیجات سرد را به کاسه آخر اضافه کنید تا ماهی را با بخار غذا “پخته” نکنید.

این چیزی است که من برای این کاسه استفاده کردم:

  • مروارید گل کلم بخارپز شده ، سپس سرد می شود تا نرم و ترد شوند
  • مارچوبه بخارپز و سپس سرد شده
  • edamame
  • تربچه
  • پیازچه
  • خیار
  • گشنیز
  • آووکادو
  • هالاپینیو
  • زنجبیل چیده
  • اهک

می توانید میوه اضافه کنید. به نظر من میوه های گرمسیری بهترین هستند و باید میوه ها را در سس قرار دهید تا طعم بیشتری را تجربه کنید. بهترین میوه های تازه: آناناس ، انبه ، پاپایا ، جیکاما و دراگون فروت.



دیدگاهتان را بنویسید