چگونه می توانید متابولیسم را پس از پرخوری عصبی افزایش دهید؟

پرخوری عصبی یک اختلال غذایی بالقوه حیاتی است که برای دوره های مصرف کنترل نشده غذا مشخص می شود. پرخوری با تصفیه ناسالم آنچه خورده می شود همراه است. تکنیک‌های پاک‌سازی می‌تواند شامل فعالیت بیش از حد، استفاده نادرست از دیورتیک‌ها یا ملین‌ها و نارسایی سریع یا خود القای آن باشد. یکی از بسیاری از اثرات منفی پرخوری عصبی کاهش سرعت متابولیسم در حالت استراحت است. بنابراین زمانی که در حالت استراحت هستید کالری کمتری می سوزانید. این در برابر طرح های کاهش وزن عمل می کند. بخشی از بهبودی از پرخوری عصبی، تغذیه درمانی است، جایی که شما با یک متخصص تغذیه صحبت می کنید تا در مورد رژیم غذایی بیاموزید و شروع به بهبود متابولیسم خود کنید تا به اهداف چربی سوزی خود به روشی سالم برسید.

• مقادیر کمتر و منظم در طول روز مصرف کنید. اکثریت قریب به اتفاق مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که کالری را محدود می کنند و وعده های غذایی روزانه را از دست می دهند، به خصوص وعده غذایی صبح. از دست دادن وعده های غذایی روزانه و محدود کردن کالری واقعاً متابولیسم را کاهش می دهد و کاهش وزن را متوقف می کند. هر روز را با یک وعده غذایی صبحگاهی سالم شروع کنید که حاوی مواد مغذی است که انرژی می دهد و به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری احساس رضایت داشته باشید. برخی از نمونه‌های مواد مغذی سالم هنگام صبحانه عبارتند از نان تست گندم، ماست کم‌چرب و سفیده تخم‌مرغ. همیشه وعده های کمتری مصرف کنید که حاوی تعداد مناسب کالری با وزن، قد، گروه سنی، سطح فعالیت و تناسب اندام دلخواه شما باشد. غذاهای سالم مانند سیب، گلابی یا پنیر کم چرب اضافه کنید.

• تمرینات تناسب اندام هوازی با شدت بالا را در برنامه ورزشی خود بگنجانید. سطح بالاتری از چارچوب فعالیت شدید منجر به افزایش متابولیسم برای چندین ساعت می شود. همانطور که سیستم شما برای تامین اکسیژن خون و کاهش دمای شما کار می کند، انرژی مصرف می کند.

• بدن سازی یکی دیگر از گزینه های ورزشی است که می تواند به افزایش متابولیسم کمک کند. حتی در هنگام خواب در طول شب نیز کار می کند. روی تمرینات بدنسازی تمرکز کنید که بر عضلات بزرگ شما تأثیر می گذارد. بافت عضلانی بهبود یافته همچنین با افزایش میزان آنزیم هایی که از شر چربی خلاص می شوند، متابولیسم را افزایش می دهد.

• نوشیدنی های یخی به خصوص آب مصرف کنید. آب علاوه بر روان کننده و آبرسانی، جذب غذاها را تسهیل می کند. اگر چیزی خنک می نوشید، سیستم شما نیز باید تلاش بیشتری برای افزایش دمای بدن خود انجام دهد.

• تمرینات تمدد اعصاب را برای کاهش اضطراب انجام دهید. احساس اضطراب و عصبی بودن باعث ایجاد یک واکنش التهابی در بدن شما می شود. واکنش التهابی هضم غذا و متابولیسم را کاهش می دهد. تمرینات روتین تنفس عمیق را امتحان کنید، در یک مجله بنویسید، یا فعالیتی را برای کاهش میزان اضطراب و استرس برای افزایش متابولیسم خود امتحان کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر