چند خوراکی مفید برای کاهش درد


علیرغم شواهد زیاد مبنی بر اینکه برخی از مسکن ها ممکن است واقعا برای برخی افراد خطرناک باشند، این غذاها ممکن است گزینه بهتری برای تسکین درد باشند.

در زیر به نقل از دویچه وله در مورد برخی از مواد غذایی که به کاهش درد در قسمت های بدن کمک می کنند صحبت خواهیم کرد.

زنجبیل

زنجبیل احتمالاً بیشتر به دلیل خواص ضد تهوع و تسکین دهنده معده شناخته شده است. اما می تواند با درد از جمله درد مفاصل ناشی از آرتریت نیز مبارزه کند.

دانه کدو تنبل

تخمه کدو تنبل منبع عالی منیزیم است. ماده معدنی که ممکن است تعداد حملات میگرنی را کاهش دهد. تخم کدو همچنین ممکن است به پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک کند. برای دریافت منیزیم بیشتر، بادام، بادام هندی، سبزیجات با برگ سبز تیره (مانند اسفناج و کلم پیچ)، لوبیا و عدس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

زردچوبه

کورکومین، ترکیب موجود در ادویه که به آن رنگ نارنجی روشن می دهد، می تواند بر بسیاری از فرآیندهای بدن شما از جمله التهاب تأثیر بگذارد. مطالعات روی افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت که مکمل‌های کورکومین مصرف می‌کردند نشان داد که می‌توانند بدون عوارض جانبی دارو بهتر راه بروند. فلفل سیاه می تواند به جذب کورکومین در بدن شما کمک کند.

نعناع

روغن نعناع، ​​گرفتگی‌های دردناک و نفخ را که از علائم سندرم روده تحریک‌پذیر هستند، تسکین می‌دهد. چای نعناع یک مسکن خوب برای ناراحتی های معده گاه به گاه است.