واقعاً پشت آپنه خواب شما چیست؟

توضیحات: آپنه خواب زمانی است که راه هوایی فوقانی شما به طور موقت در طول خواب فرو می ریزد و تنفس برای هر جایی از ۱۰ ثانیه تا ۱ دقیقه متوقف می شود.

عوارض جانبی: آپنه خواب باعث خواب‌آلودگی روز بعد می‌شود (برای توجه بد هنگام رانندگی به محل کار)، سردرد (واقعاً سخت است که با ضربان طبل پشت چشم‌ها تمرکز کنید)، بیماری قلبی (بله، به طور جدی بر قلب شما تأثیر می‌گذارد)، یادگیری و حافظه اختلالات (خداحافظ شغل جدید وقتی نمی توانم دستورالعمل های شغلی خود را به خاطر بیاورم)، درک نادرست از واقعیت (مطمئن هستید که این را نگفتید؟) و اختلالات خلقی مانند افسردگی (بسیار ناتوان کننده).

قوی ترین عوامل خطر شما برای آپنه خواب: چاقی و فشار خون بالا هستند. واقعاً درست است – همه چیز به هم مرتبط است. هنگامی که پرخوری می کنید به قلب خود استرس وارد می کنید که فشار خون شما را تحت فشار قرار می دهد و در هنگام خواب راه هوایی فوقانی شما را ضعیف می کند. اوه چه دایره ای

عوامل معنوی در پس چاقی و فشار خون بالا شامل این ارتباطات معنوی شکسته است:

  • ترس بدون اعتقاد معنوی به چیزی غیر از خودتان، خواهید دید که درون شکسته شما به اجرای نمایش ادامه خواهد داد.

  • نیاز به حفاظت. جنگیدن یا فرار برای بقا اساسی است، اما زندگی در پرواز روز به روز برای بدن انسان خسته کننده است.

  • به جای ابراز احساسات از احساسات خود فرار کنید. با کسی که بهش اعتماد دارید صحبت کنید بطری کردن آن و پر کردن احساسات خود فقط بدن شما را تحت فشار قرار می دهد و در قسمتی از بدن شما که قبلاً ضعیف شده اید فرود می آید و آسیب را بیشتر می کند.

  • امنیت بی اساس این یک انتقال از روزهای اولیه کودکی است که نمی توانستید از خود محافظت کنید. امروز، به عنوان یک بزرگسال، دیگر آن کودک آسیب پذیر نیستید.

  • خود رد کردن. این می تواند مانند یک اختلال خوردن یا عدم تمایل به زندگی در بدن خود به نظر برسد.

  • مشکلات عاطفی طولانی مدتی که نمی توانید آنها را حل کنید و آنها را درمان نکنید. ممکن است سوء استفاده، ترک یا اعتیاد باشد.

اگر آپنه خواب دارید، می توانید مطمئن باشید که به خاطر داشتن احساس ناامیدی، تلخی، عدم بخشش و رنجش خود احساس گناه می کنید. احتمالاً احساس می کنید که بیش از حد کار کرده اید، مورد قدردانی قرار گرفته اید، رها شده اید، مورد سوء استفاده قرار گرفته اید و ارزش ندارید. این احساس گناه در واقع تلاش برای خفه کردن فیزیکی احساسات آسیب دیده شما در ناحیه صدا و گلو است.

اما صبر کن راه حل هایی وجود دارد.

راه حل های معنوی برای آپنه خواب

  1. تغذیه خود را اصلاح کنید واضح است – از خوردن غذاهایی که از نظر ژنتیکی اصلاح شده اند، سم پاشی شده اند و با غذای مزخرف تغذیه می شوند، دست بردارید تا حیوان به سرعت رشد کند.
  2. گذشته خود را برکت دهید و آن را رها کنید. اگر زندگی امروز را تمرین کنید و از گذشته خود درس بگیرید و آن را رها کنید، معجزه هایی را بیشتر از الگوهای خواب خود تجربه خواهید کرد.
  3. برای نیازهای خود صحبت کنید که عبارتند از:
    1. ایمنی، امنیت، آسایش، نظم، ثبات، کنترل زندگی خود.
    2. اهمیت – از خود بپرسید که آیا زندگی شما هدفی دارد و آیا احساس می کنید به کسی یا چیزی نیاز دارید؟
    3. تنوع. بی حوصلگی یک قاتل مطمئن انگیزه است.
    4. عشق و ارتباط – برای سلامت معنوی به کسی یا چیزی نیاز دارید که دوستش داشته باشد و شما را دوست داشته باشد.
    5. رشد – در زمینه های رشد جسمی، عاطفی، فکری و معنوی.
    6. مشارکت – در کجای زندگی خود به دیگران اهمیت می دهید و به آنها کمک می کنید؟

هنگامی که شکاف های روحی، ذهنی و عاطفی را در شخصیت خود ترمیم می کنید، سلامت جسمانی شما به طور خودکار از این روند پیروی می کند.

بدن شما طوری طراحی شده است که خود را به طور منظم ترمیم کند. آیا می دانستید که ریه های شما هر شش هفته یکبار ترمیم و جایگزین می شوند و هر هفت سال یک بدن کاملا جدید دارید؟

این سه مورد را به خاطر بسپار:

  1. شما باید سلول های خود را با تغذیه مورد نیاز خود تغذیه کنید تا آن سلول ها سالم تکثیر شوند.

  2. از امروز گذشته را رها کنید و استرس سلول های خود را متوقف کنید.

  3. و در آخر، به خود یادآوری کنید که زمان آن فرا رسیده است که دوباره با نیرویی برتر از خودتان ارتباط برقرار کنید و آرامش را به گذشته و شادی امروز خود بیاورید.

شما می توانید این کار را انجام دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر