هک های مدیریت وزن در سفر


بر مقدمه مطالعات جام جم اینترنتتعجبی ندارد سفر به سراغ غذاهای شیرین هر دو غذاهای خوش سبک با این حال ناسالم برویم.

اگر نیاز دارید حتی در سفر هم وزن کم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن اضافه نکنید، باید تعدادی از ترفند را به خاطر داشته باشید:

۱. این سیستم ریزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوردن غذاهای خانگی در کل بازدید

در همه زمان ها بیشتر است اجتناب کرده اند در گذشته برای سفر شخصی این سیستم ریزی کنید. شناخته شده به عنوان مثال، دریابید که چگونه می خواهید وزن شخصی را در سفر، در یک واحد مهمانی هر دو در بازدید محافظت کنید. یعنی به جای آن مصرف کردن غذاهای رستورانی، غذاهای خانگی تهیه کنید. غذاهای خانگی معمولا مفید تر اجتناب کرده اند غذاهای رستورانی هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی کمتری دارند. در واقع برای تهیه بعضی از اینها وعده های غذایی باید اجتناب کرده اند چرخ دنده مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری نشده بیشترین استفاده را ببرید به همان اندازه اجتناب کرده اند فواید آن بهره مند شوید.

۲. منحرف کردن افکار اجتناب کرده اند وعده های غذایی

به خاطر داشته باشید که سفر چیزی بیش اجتناب کرده اند خوب وعده های غذایی است. گذراندن وقت همراه خود اعضای خانواده را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوستان، دیدن شکوه های شخصیت، دیدن محل قرارگیری های جذاب را انتخاب کنید و انتخاب کنید جذاب، چیزی است که واقعا باید در روزهای تعطیل به آن است در نظر گرفته شده کنید. شناخته شده به عنوان مثال، که با بیرون خوب پیتزای عظیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید پر انرژی، می توانید اجتناب کرده اند خوب روز پوست اجتناب کرده اند خانه شادی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند آن شادی کنید.

۳. وعده های غذایی کمتری بخورید

که تا حد زیادی میوه ها، آجیل ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای ناسالم می خورید، وعده های غذایی شخصی را به ۱ بار در روز کاهش دهید به همان اندازه اجتناب کرده اند مصرف کردن انرژی بیش از حد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه حد امکان اجتناب کرده اند غذاهای ناسالم .

در واقع بیشتر است صبحانه شخصی را مناسب بخورید. بسیار قدرتمند وعده غذایی در روز صبحانه است که اکثر مردمان معمولاً به آن است اهمیت نمی دهند.

همراه خود خوب صبحانه مناسب، قدرت کافی برای خوب روز مناسب خواهید داشت. صبحانه مناسب ممکن است را سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمایل کمتری به مصرف کردن میان وعده های بسیاری خواهید داشت.

۴. نوشیدنی های با بیرون انرژی بخورید

تنظیم کنید نوشیدنی هایی همراه خود غذاهای پرکالری که یک دسته کامل انرژی تا حد زیادی به هیکل ممکن است اضافه می کنند، ننوشید. خبر عالی اینجا است که بسیاری از نوشیدنی های کم انرژی در اکثر مکان های غذا خوردن موجود است.

شناخته شده به عنوان مثال، بلعیدن خوب لیوان لیموناد با بیرون قند، هر دو نوشیدنی های شیرین نشده، اسپرسو، آب سودا را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی های رژیمی انرژی اضافی به هیکل ممکن است اضافه نمی شود.

۵. وعده های غذایی را کاهش دهید

{اگر نمی توانید} وعده های غذایی شخصی را کاهش دهید، می توانید مقدار غذایی هر وعده می خورید را کاهش دهید. مثلا می توانید به ابعاد کودکی وعده های غذایی بخورید هر دو ساده شیرینی بخورید. هر دو ساده می توانید نیمی اجتناب کرده اند غذای شخصی را بخورید. همراه خود این ترفند اجتناب کرده اند خوردن انرژی اضافی جلوگیری می کنید.

۶. همه وعده های غذایی

در صورت امکان، غلات مناسب بخورید. حتی وقتی می‌خواهید در رستوران وعده های غذایی بخورید، اجتناب کرده اند آن‌ها بخواهید که نان ۱۰۰% سبوس‌دار برایتان بیاورند هر دو به جای آن برنج سفید اسپرسو سفارش دهید.

۷. میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات

به جای آن غذاهای پرکالری، غذاهای غنی اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر خوردن کنید. میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات بهتر از غذاهای مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرفیبر هستند که می توانند در پایان بافت سیری را در ممکن است محافظت کنند. مصرف کردن خوب کاسه سالاد سبزیجات در کنار همراه خود وعده های غذایی ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه سریعتر بافت سیری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده غذایی بی نظیر شخصی را کمتر بخورید.

۸. چاشنی پر انرژی

تا حد زیادی چاشنی ها، مشابه با سس رنچ هر دو سس مایونز، ویژه به ویژه سس های خامه ای، انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی بالایی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانند باعث افزایش وزن شوند. بیشتر است هنگام چاشنی اجتناب کرده اند سس هایی بیشترین استفاده را ببرید که کمتر اجتناب کرده اند ۲۵ انرژی در هر وعده اضافه می کنند. این سس ها برای ادغام کردن سالسا، وینیگرت، روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس رژیمی سفید است.

۹. ماهی مفید بخورید

وقتی می خواهید در سفر پوست وعده های غذایی بخورید، بهتر از غذای مفید برنج است. مصرف کردن ماهی بهتر از راه برای اکتسابی اسیدهای چرب امگا ۳ است که برای هیکل فوق العاده {مفید است}. در واقع به خاطر داشته باشید که اجتناب کرده اند ماهی سرخ شده پرهیز کنید، از انرژی اضافی به هیکل ممکن است فراهم می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه مشکلات وزنی تبدیل می شود.

۱۰. قوانین ۸۰/۲۰ را رعایت کنید

اجتناب کرده اند قوانین ۸۰/۲۰ پیروی کنید. ضمانت حاصل کنید که ۸۰ سهم اجتناب کرده اند غذای دریافتی شخصی را اجتناب کرده اند غذاهای مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۲۰ سهم اجتناب کرده اند غذاهایی را که برای تفریح ​​هر دو خوب تخصص جدید می خورید محدوده کنید.

برای مثال اگر به شهری بازدید کرده اید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوست دارید برخی اجتناب کرده اند غذاهای آن شهر را بررسی کنید، ۲۰ سهم اجتناب کرده اند غذای می خواست روز را به آن است وعده های غذایی اختصاص دهید.

۱۱. آب آشامیدنی

تنظیم کنید که دچار کم آبی نشوید. اکثر مردمان بلعیدن آب کافی را فراموش می کنند بازدید تا حد زیادی غیرمعمول نیست.

وقتی هیکل دچار کم آبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشنگی تبدیل می شود، بالقوه است شخص به خطا در نظر گرفته شده تدریجی که گرسنه است، پرخوری می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در پایان وزن فراهم می کند.

۱۲. رستوران های بومی

اگر نیاز دارید در بازدید در رستوران وعده های غذایی بخورید، بیشتر است به رستوران های بومی بروید. این مکان های غذا خوردن معمولا کمتر اجتناب کرده اند غذاهای فرآوری شده استفاده می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای مفید تری دارند.

در همین جا تعدادی از نکته برای کاهش پوند در سفر موجود است

برای جلوگیری اجتناب کرده اند افزایش وزن در سفر، علاوه بر این نوع غذایی که می خورید، رهنمودها زیر را رعایت کنید:

به ابعاد کافی خوابیدن. به مشاوره محققان، کم خوابی باعث تبدیل می شود که شخص بیش اجتناب کرده اند قبلی اجتناب کرده اند مصرف کردن لذت ببرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل پرخوری تدریجی. متعاقباً برای جلوگیری اجتناب کرده اند بعضی از اینها پرخوری به ابعاد کافی بخوابید.

{هر روز} بازی کن. بازی روزانه، ویژه به ویژه در صبح، نه تنها اجتناب کرده اند افزایش وزن ممکن است جلوگیری می تدریجی، اما علاوه بر این باعث تبدیل می شود کمتر اجتناب کرده اند میان وعده بیشترین استفاده را ببرید. تحقیق نماد داده است که بازی صبحگاهی باعث کاهش اشتهای شخص در کل روز تبدیل می شود.

در سفر اجتناب کرده اند ورزش جسمی شادی کنید. هنگام بازدید می توانید اجتناب کرده اند ورزش های جسمی مشابه با شنا در اقیانوس، پرسه زدن در شخصیت، شهری جاری بازدید هستید هر دو دوچرخه استفاده برای جلوگیری اجتناب کرده اند افزایش وزن شادی کنید.

در سفر همراه خود ورزش ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم های مفرح سرتان را خوب و دنج کنید به همان اندازه اجتناب کرده اند مصرف کردن وعده های غذایی تخلیه نشوید. در روزهایی سفر هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم ای برای گذراندن وقت ندارید، بالقوه است پرخوری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدام خوب نوع وعده های غذایی بخورید. این در پایان در نتیجه افزایش وزن بعد اجتناب کرده اند سفر تبدیل می شود.

همراه خود ملاحظه به طرفدار های بالا می توانید سفر خوبی را با بیرون مشکلات وزنی داشته باشید.

تأمین: سلامت نیوز

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/