هفته 12 رنگین کمان بخورید: اسطوره شماره تولید کنید 4


به هفته 12 خوش آمدید میوه و رنگ سبز رنگین کمان را به چالش بکشید!

توانجامش دادی! ما در هفته پایانی از چالش ما خیلی سریع اتفاق افتاد! امیدوارم اطلاعات زیادی در مورد میوه ها و سبزیجات آموخته باشید – چرا مفید هستند ، روشهای جدید خوردن آنها ، و حقیقت در مورد برخی از افسانه های رایج در مورد محصول.

در اینجا 3 مورد از شما نیاز داریم:

  1. پس از مطالعه این ایمیل ، لطفاً پرسشنامه سطح پایان برنامه را در اینجا تکمیل کنید.
  2. همچنین فراموش نکنید در اینجا مصرف میوه ها و سبزیجات هفته گذشته را در اینجا گزارش دهید!
  3. آیا از خود می پرسید “بعدش چی؟” – مطمئن شوید که در لیست ایمیل متخصص تغذیه سرطان من برای اطلاع از برنامه های جدید هستید. برای هر بازمانده از سرطان سینه ، از شما دعوت می شود تا در بیستمین کنفرانس سالانه Pink Ribbon Talks سرطان سینه با ما همراه شوید! اینجا ثبت نام کنید!

برای آخرین مبحث خود ، ما روی یک افسانه میوه و سبزی دیگر تمرکز کرده ایم!

اسطوره: میوه ها و سبزیجات یخ زده و کنسرو شده برای شما مضر هستند.

انجام شده: میوه ها و سبزیجات یخ زده و کنسرو شده ، اگر نه بیشتر از غذاهای تازه خود ، مغذی هستند!

میوه ها و سبزیجات تازه اغلب برجسته هستند و می توان آنها را “بهتر” نسبت به همتایان منجمد و کنسرو شده خود دانست. با این حال ، این درست نیست!

اینجا هستند 3 دلیل چرا:

  1. میوه ها و سبزیجات یخ زده به اندازه مواد مغذی (اگر نه بیشتر) از میوه های تازه متراکم هستند.
  • محصولاتی که منجمد می شوند عموماً در اوج بلوغ برداشت می شوند ، یعنی زمانی که میوه یا سبزی حاوی حداکثر مواد مغذی است.
  • محصولات تازه اغلب قبل از رسیدن چیده می شوند ، زیرا قبل از خراب شدن باید به مغازه های خواربار فروشی حمل شوند ، بنابراین اغلب هرگز به حداکثر میزان مواد مغذی خود نمی رسد.
  1. محصولات کنسرو شده و یخ زده اغلب ارزان تر و راحت تر از محصولات تازه هستند و به شما این امکان را می دهند که میزان مصرف روزانه خود را افزایش دهید.
  • بسته به فصل ، یافتن انواع خاصی از محصولات در سوپرمارکت دشوار است. به عنوان مثال ، یافتن انواع توت های تازه با کیفیت خوب در فصل زمستان دشوار است و اگر خوش شانس باشید که آنها را پیدا کنید ، معمولا بسیار گران هستند.
  • محصولات منجمد و کنسرو شده را می توان در طول سال به دلیل ماندگاری طولانی یافت.
  • محصولات یخ زده و کنسرو شده نیز نیازی به حمل سریع و یا با مراقبت مشابه محصولات تازه ندارند ، بنابراین این اغلب جایگزین ارزان تری است.
  1. خرید محصولات یخ زده و کنسرو شده می تواند به حذف ضایعات مواد غذایی کمک کند. ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به محصولات تازه دارد و احتمال خراب شدن آن قبل از استفاده کمتر است.
  • چند بار یک کیسه کاهو یا یک ظرف توت خریداری کرده اید تا قبل از غذا خراب شود؟ بیشتر محصولات تازه نمی توانند بیش از یک هفته در یخچال شما دوام بیاورند.
  • در مقایسه ، کالاهای منجمد و کنسرو شده می توانند ماه ها در فریزر یا انبار شما ماندگار شوند. این می تواند به شما در جلوگیری از ضایعات غیر ضروری غذا کمک کند.

نکته برای خرید محصولات منجمد و کنسرو شده: برچسب را بررسی کنید برای افزودن شربت ، قند یا نمک. سعی کنید محصولات یخ زده و کنسرو شده را خریداری کنید که حاوی افزودنی ها نیستند ، همچنین 100٪ سبزیجات یا میوه ها نیز شناخته می شوند.

چالش هفته دوازدهم:

درباره آن فکر کنید: اکنون که چالش را به پایان رسانده اید ، بهترین / مفیدترین اطلاعاتی که در 12 هفته گذشته آموخته اید کدام است؟ این می تواند یک واقعیت ، یک دستور العمل جدید ، یک تکنیک آشپزی و غیره باشد. آن را بنویسید و در گروه فیس بوک ما به اشتراک بگذارید!

محصول برگزیده هفته: کلم بروکلی

بروکلی یکی دیگر از اعضای خانواده سبزیجات چلیپایی است. این گیاه دارای فواید قوی برای سلامتی است و سرشار از فیبر ، ویتامین C ، فولات و آنتی اکسیدان ها است. همچنین یکی از “غذاهای مبارزه با سرطان” از موسسه تحقیقات سرطان آمریکا است. این ماده حاوی ترکیب گیاهی به نام سولفورافان است که نشان داده شده است می تواند از پیشرفت انواع خاصی از سرطان جلوگیری کند.

نحوه استفاده

کلم بروکلی را می توانید به صورت بخارپز ، سرخ شده ، بو داده و خام میل کنید. همچنین تازه یا یخ زده عالی است. کلم بروکلی منجمد به دلیل ساختار محکم آن می تواند گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای تهیه در خواربارفروشی باشد.

چاپ

سبزیجات یخ زده را سرخ کنید

  • 2 کیسه های سبزیجات یخ زده (مخلوط سرخ کردنی خوب جواب می دهد ، اما می توانید از سبزیجات دلخواه استفاده کنید. کلم بروکلی توصیه می شود!)
  • 1 پیاز متوسط ​​، خرد شده
  • 2 حبه سیر خرد شده
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • پودر فلفل قرمز به مزه

دستورالعمل ها

  1. روغن را در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط ​​تا زیاد گرم کنید.
  2. پیاز ، سیر و کمی نمک و فلفل را اضافه کنید. چند دقیقه هم بزنید تا پیاز شفاف شود و سیر معطر شود.
  3. حرارت را زیاد کنید. سبزیجات یخ زده را اضافه کنید. تفت دهید تا سبزیجات داغ شوند (حرارت زیاد آنها را از خیس شدن جلوگیری می کند).
  4. به میزان دلخواه نمک و فلفل را مزه دار کنید.
  5. در صورت تمایل ، تکه های فلفل قرمز را بپاشید. به صورت جانبی گرم سرو کنید.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

یک عکس به اشتراک بگذارید و ما را تگ کنید ، ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم شما چه کار کرده اید!

-جولی و کارآموز امبر

PS-لطفاً پرسشنامه توسعه سطح پایان برنامه را در اینجا تکمیل کنید.

“رنگین کمان بخور!” ویرایش زمستانی چالش میوه و سبزیجات!

هفته 11 رنگین کمان بخورید: اسطوره شماره تولید کنید 3

دیدگاهتان را بنویسید