نکات کاهش وزن، درمان خانگی


نکات کاهش وزن، درمان خانگی



شش راز مراقبت از مو

هر زنی رویای یک هیکل باریک و زیبا را در سر دارد. با این حال، اغلب اشتباه است و ترکیب رژیم غذایی، زندگی به طور کلی و همچنین برای ایجاد شغل دائمی برای خانواده، زمان کافی را برای تشکیل نمی دهند. دیر یا زود، اثر اضافه وزن در اطراف کمر و باسن. شما با استرس ذهنی، مشکلات شایع سلامتی ناشی از چاقی، حتی در نرمی شدید، از دست دادن مشکلات گوارشی تحریک کننده نیز قابل افزایش و کاهش است. همچنین، افرادی که اضافه وزن دارند اغلب با کلسترول بالا و بیماری قلبی با بالاترین در لیست بی پایان همراه هستند. البته رژیم بادبادکی از زمان و پول، سفر به باشگاه و گذراندن وقت با خانواده، که ساعت های گرانبها را به طور کامل حذف نمی کند، به علاوه اشتراک معتبرتر، یک کیسه پول آزاد می کند، چه بگوییم. با این حال، موارد بیشتری وجود دارد: چگونه در خانه وزن کم کنیم، از شما دعوت می کنیم مقاله را بخوانید. ما وقت شما را برای بررسی تعدادی از سبک ها و رژیم های غذایی نخواهیم گرفت، اما کمی بعد، و ما می توانیم بهترین نتیجه را در یک یا دو هفته به دست آوریم، بدن را به صورت روزانه ترک می کنیم، با نکات اضافی وزن با عکس خود به اشتراک می گذارید عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟



کاهش وزن در خانه: منویی برای هر روز که به پایان می رسد

این دستورالعمل ها به شما کمک می کند تا به تدریج از شر پوندهای اضافی خلاص شوید، اما آنها نتیجه اصلی دستگیری هستند. بنابراین بسیاری از رژیم های غذایی معجزه آسا وعده کاهش ۵-۷ کیلوگرم در طول هفته را می دهند، آنها از سلامت خود دست کشیده اند و خطر ضرب و شتم را فراموش نمی کنند. پس از کاهش وزن کلی – همیشه برای بدن سخت خواهد بود، اما هنگامی که غذا پخته شد، هرگز نمی توانید از قبل بگویید که وقتی به یک رژیم غذایی عادی بازگردید، چگونه با بدن خود رفتار خواهید کرد.

راه های کاهش وزن در خانه:

۱. به برنامه روزانه و رژیم غذایی پایبند باشید. به نظر می رسد این افراد از توصیه های ساده ای استفاده می کنند. برای گزارش، ریتم زندگی، یا مکث برای به پایان رساندن یک پروژه، گاهی اوقات کاملا غیرمنتظره، ما اغلب جوایز زیادی را دریافت می کنیم و تا اواخر شب. در یک ساعت کنترل کامل اشتها و یادگیری صبحانه، ناهار و شام. در این صورت آخرین وعده غذایی باید حداقل ۴ ساعت قبل از خواب باشد.

۲. الکل ننوشید. ما همه انواع الکل (الف) هستیم که می دانیم کالری بسیار بالایی دارد. علاوه بر این، در طول یا پس از استفاده از آن، سوخت بسیار قدرتمند و گاهی غیرقابل کنترل بود. این برای جلوگیری از اثرات منفی الکل مضر و بهتر از استفاده کامل از آن است. شما محدود خواهید بود، و چند لیوان شراب وجود دارد.

۳. از شبیه سازی موجود، به عنوان مثال، یک حلقه یا یک زنجیره استفاده کنید. این مورد برای این نوع تراشه که به فضای و تجهیزات بسیار کمی نیاز دارد و نیازی به رفتن به باشگاه ندارید، معتبر است. به عنوان مثال، اگر حلقه را بچرخانید، این بسیار خوب است، زیرا متوجه ایجاد یک کمربند نازک می شویم. فقط نیم ساعت در روز، اما نتایج پس از ۲-۳ هفته ظاهر می شود.

۴. تغییر می تواند غذا، غذا بخورد. هر انسانی می تواند غذای مصرف شده را به میزانی کاملاً پر کند که کودک به خوبی از تأثیر آن به عنوان یک «بشقاب پر» آگاه است. اما با یک ترفند کوچک: یک کاسه نقره ای پر از یک وعده بسیار کوچک که معمولاً کمتر از نصف فنجان نیاز دارد. بعد از چند سال می توان آن را دانلود کرد و در حجم کم.

۵. همچنین برای وبلاگ کاهش وزن بسیار مفید است. اگر به هیچ وجه خود را سرزنش نمی کنید، اما برای جلوگیری از سوزاندن کالری، خوردن و نوشیدن بسیار مفید است. کنترل دقیق و مایع برای نوشیدن آب تمیز، هر تعداد که باشد (دانشمندان ۸ لیوان در روز را توصیه کردند)، مواد غذایی، پروتئین، چربی و محتوای کربوهیدرات و همچنین ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند و بتوانند قیمت غذا و انرژی را کنترل کنند. شاید در ابتدا نوشتن هر روز سخت باشد، اما پس از مدت کوتاهی به یک امر عادی تبدیل خواهد شد. دفتر خاطرات خود را بنویسید، همچنین دفتر خاطرات خود را برای تجزیه و تحلیل مراحل مختلف وزن، باید یک استراتژی برای کاهش وزن در خانه ایجاد کنید. به هر حال، بادبادک ها اخیرا فیلمبرداری شدند، اما مواد مغذی. همچنین، می تواند به شما در پیگیری آنچه می خورید کمک کند.

۶. همچنین، می توانید به بهبود وضعیت پوست از لوازم آرایشی مختلف کمک کنید که لزوماً گران نیستند، می توانند پوشش را تسریع کنند، برای شادابی و ظاهری سالم. البته، این کرم به خلاص شدن از شر چربی یا سلولیت اضافی کمک نمی کند، اما به سادگی بیش از حد نیست. دوش مورد علاقه در مخلوط قهوه قرار داده و اتاق خواب خود را به عنوان محیطی برای بوته های قهوه قرار داده و طبق معمول می توان از آنها استفاده کرد. پس از اولین درمان، رنگ پوست، می بینید که روشن، نرم و لطیف است.

۷. کمک به یک تجارت خانگی بله، شستشو، پخت و پز و تمیز کردن قالیشویی به کالری سوزی نیز کمک می کند. اگر کاری است که او به صورت روزانه انجام می دهد، برای شما طبیعی شده است، یک جوری به او نگاه کنید. اما تکلیف مسح بدن مکروه است نه کل بدن.

۸. از شر غذا و تغذیه ناسالم خلاص شوید. اما بسیار سخت است و به تدریج می توان آن را انجام داد. هر روز یک شکلات بخورید، اگر امروز تا حدی استفاده شود، پس دیروز کالری کمتری خوردم. نکته اصلی – بررسی کنید. حداقل برای یک هفته، به طور مداوم، بخش هایی از روز، روزها را کاهش دهید. همچنین، به جای چربی، یا شیر کم چرب، ماست، شیرینی، و حتی یک روش کم چرب، عسل یا میوه، آب نبات و گل ختمی. یک غذای مرغ دوست داشتنی، سینه مرغ، یک جایگزین آب پز. بنابراین، شما می توانید به طور قابل توجهی تعداد کالری را کاهش دهید و وزن کم کنید.

۹. بلند شو بخور نه، اگر در رختخواب غذا می خورید و به مشکلات روده دست نمی یابید. اما در این مورد، وعده های غذایی بخورید، می توانید تلویزیون تماشا کنید یا در اینترنت گشت و گذار کنید و موارد دیگر. همچنین، “هزینه” معقول تر، زیرا متناقض به نظر می رسد، اما درست است. پس غذا و فضای دنج، پشت میز نشستن، نهار و شام، کمتر از ۲۰ دقیقه، اینترنت و سایر غذاها باید در معرض دید قرار گیرد.

۱۰. حمام کنید اما نه ساده و حالا مثلا پسته یا نوشابه معروف. دستور تهیه آن را می توان در مجلات زنانه یافت.

در نگاه اول، خانه نکات ساده ای در مورد چگونگی کاهش وزن نیز هست. این کار به پول زیادی نیاز ندارد، اما آنها اغلب می توانند ما را نجات دهند. و مهمتر از همه، فراموش نکنید که این به شما، سلامتی و تصویر شما بستگی دارد. از طرفی شما و استراتژی کاهش وزنتان خوب هستید و نتیجه نهایی را مشخص می کند.

در خانه برای کاهش وزن سریع

از و غیره برای اینکه مثلا برای تولد یا تعطیلات عکس بگیرم و آیا می توانم کمی وقت داشته باشم؟ اگر فقط ۵-۷ روز، و تمام وسایل لازم، به ویژه، انتخاب خوبی نیست. در چند روز، به عنوان افزایش وزن با رژیم غذایی، و استفاده از آن اغلب بر چالش های مراقبت های بهداشتی غلبه می کند، حتی اگر انجام دهید، غذا، “نردبان”، ۵ روز، خامه، خیار، رژیم غذایی، علاوه بر ۵ یا توسعه یافته، شما می توانید میانسالی ۷ ساله یا ارزان (۷۰۰-۸۰۰ روبل) را بعد از ۱ هفته امتحان کنید، اگر نه کیسه معجزه ای “خرید”، در حالی که کاهش وزن به مدت ۲ هفته و وزن تا ۵ کیلوگرم کمک خواهد کرد. با این حال، به یاد داشته باشید که کاهش وزن مداوم، و همچنین سلامت عمومی انتقال به یک سبک زندگی سالم – بسیار مؤثرتر و مفیدتر است. آیا برای مدت طولانی تری از وعده داده شده، کیلوگرم های تغذیه ای به تعداد لازم دارید، اما بدن با گرمی از شر چربی های اضافی خلاص می شود، که سالم، قوی و زیبا باقی می ماند. با تو همیشه آرزو داشتم و هست. اگر فردی خوب و لاغر است، ممکن است لازم باشد آن چک را در نظر بگیرید.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/