نکاتی برای پیمایش در اضطراب دوستیابی

نگرانی در مورد کاری که برای اولین بار قرار است انجام دهید یک پدیده رایج است. و قرار گذاشتن برای اولین بار فرقی نمی کند. علاوه بر احساس بی قراری، ممکن است در برخی باعث اضطراب شود. با این حال، ماندن در یک حالت مضطرب و مضطرب برای مدت طولانی ممکن است یک پرچم قرمز باشد که کسی با اضطراب ریشه‌دار دست و پنجه نرم می‌کند.

این می تواند تجربه ملاقات با فرد جدید و داشتن اوقات خوبی را از بین ببرد. اگر ترس از قرار ملاقات آشنا به نظر می رسد و استرس ناشی از فکر کردن به قرار ملاقات بسیار زیاد است، در اینجا چند نکته برای احساس بهتر وجود دارد:

  1. با تعاملات آنلاین راحت باشید – مهم است که قبل از ملاقات چهره به چهره، کمی با یکدیگر آشنا شوید. پلتفرم های رسانه های اجتماعی یا برنامه های تلفن همراه باید برای این کار مفید باشند. این می تواند به شکستن بن بست کمک کند و دو نفر را از قبل راحت کند.
  2. به فعالیت های آرامش بخش بپردازید برای تسکین اضطراب، می‌توان فعالیت‌های آرام‌بخشی مانند تنفس عمیق یا تمرین مدیتیشن، تمرکز حواس، تای چی و تکنیک‌های یوگا را انجام داد. همچنین می توان با خواندن یک کتاب خوب یا گوش دادن به موسیقی آرام آرام گرفت.
  3. از قبل تکالیف خود را انجام دهید همیشه آماده کردن نکاتی قبل از ملاقات با یک غریبه مفید است. می توان یادداشت ذهنی از برخی سؤالات یا موضوعاتی که فرد می خواهد درباره آنها صحبت کند تهیه کند تا از سکوت های ناشیانه جلوگیری کند.
  4. فعالیت بدنی انجام دهید ورزش منجر به ترشح هورمون هایی می شود که به احساس شادی کمک می کند، نه تنها بدن را تناسب اندام می کند، بلکه باعث آرامش ذهن نیز می شود. مقداری فعالیت بدنی به صورت روزانه فرد را فعال و هوشیار نگه می دارد.
  5. مکان را با دقت انتخاب کنید میله های تیره، دودی و کثیف می توانند اضطراب را تشدید کنند. بنابراین باید مکان را با دقت انتخاب کرد. این می تواند یک کافه کوچک و دنج یا یک رستوران در فضای باز باشد که در آن موسیقی خیلی بلند و شلوغ نباشد. ایده این است که از محرک هایی که اضطراب را تشدید می کنند اجتناب کنید.
  6. با احتیاط بخورید نباید غذایی سفارش داد که تمام شدن آن زمان می برد یا خوردن آن سخت است. این می تواند برای طرف مقابل شرم آور باشد و دانستن آن می تواند فرد را مضطرب کند. به جای کاوش در فهرست، بر شناخت یکدیگر تمرکز کنید.
  7. از فعالیت های سرگرم کننده با هم لذت ببرید به جای اینکه بیکار بنشینید و به دنبال راه هایی برای ادامه گفتگو باشید، فعالیت های سرگرم کننده را امتحان کنید. شوخ طبعی مسری و بی دردسر است. قرار ملاقات فقط خوردن و صحبت کردن نیست. می توان برای نمایش فیلم، تماشای یک نمایش یا شرکت در برخی ورزش ها برنامه ریزی کرد.
  8. لباس راحت بپوش مجبور نیستیم فقط برای تحسین لباس بپوشیم. مهم است که احساس راحتی کنید و لباس مناسب بپوشید.
  9. سعی کن خود واقعی خودت باشی فردی که در یک قرار ملاقات است نباید خیلی تلاش کند تا طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهد. خودت باش و از هر لحظه لذت ببر به‌جای اینکه تمام انرژی خود را صرف این موضوع کنید که طرف مقابل چه فکری می‌کند یا اینکه قرار ملاقات چگونه خواهد بود، باید سعی کنید در لحظه حاضر باشید و با جریان پیش بروید.

درخواست کمک برای اضطراب

قرار ملاقات می تواند یک تجربه سرگرم کننده باشد. فرصتی برای معاشرت با کسی و کشف علایق مشترک فراهم می کند. همچنین ممکن است به یک تجربه مادام العمر تبدیل شود. برخی از اضطراب‌ها مشکلی ندارد، اما استرس بیش از حد ممکن است نشانه‌ای از یک اختلال اضطرابی باشد که نیاز به درمان دارد. ممکن است در نحوه رفتار یک فرد در موقعیت های دیگر زندگی و نه فقط در زمان قرار ملاقات منعکس شود. در چنین شرایطی، برای غلبه بر مشکل باید از متخصص کمک گرفت.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر