غذاهایی کدام ممکن است نقطه ضعف را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی ناشی اجتناب کرده اند بیماری عروق کرونر مرکز را اجتناب کرده اند بین می برند


بر ایده مطالعات جام جم تحت وبوقتی صحبت اجتناب کرده اند سیستم امنیت به میان می آید، برخی اجتناب کرده اند وعده های غذایی بیش اجتناب کرده اند سایرین به آسانسور سیستم امنیت کمک می کنند.

هیکل ممکن است باید به نبرد همراه خود عفونت کمک تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهایی کدام ممکن است قند زیادی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این فست فودها هر دو غذاهای سرخ شده {به دلیل} عواقب التهابی کدام ممکن است دارند کمکی نمی کنند. این امر با توجه به برخی اجتناب کرده اند {نوشیدنی ها} معادل نوشابه ها نیز صادق است.

تحقیقات داروها غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأثیر آن بر علائم کوید ۱۹. همراه خود این جاری، برخی اجتناب کرده اند وعده های غذایی تشکیل ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها معدنی حیاتی هستند کدام ممکن است امنیت را آسانسور کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند آن جلوگیری می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به هیکل ممکن است اجازه می دهند به بهتر از تعیین کنید قابل دستیابی همراه خود عفونت نبرد تدریجی.

ویتامین D برای امنیت فوق العاده ضروری است. نتایج خوب تحقیق در سال ۲۰۲۲ کدام ممکن است در PLOS ONE آشکار شد، اتصال بین سطوح ویتامین D در گذشته اجتناب کرده اند عفونت را انتخاب کنید و انتخاب کنید عمق علائم را در مبتلایان بستری شده برای بیماری عروق کرونر مرکز بین آوریل ۲۰۲۰ را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوریه ۲۰۲۱ بازرسی کرد.

این تحقیق نماد داد کدام ممکن است کووید ۱۹ از حداکثر ۱۴ برابر تا حد زیادی در اشخاص حقیقی تحت تأثیر ضعیف ویتامین D شایع است. علاوه بر این این، {افرادی که} ضعیف ویتامین D داشتند، ۲۳.۳ سهم تا حد زیادی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی دارای سطوح مفید ویتامین D کشف نشده خطر از دست دادن زندگی ناشی اجتناب کرده اند COVID-19 بودند.

طبق آگاه مدرسه بهداشت کلی هاروارد، غذاهایی معادل ماهی قزل آلا، ماهی تن، محصولات لبنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب پرتقال همگی دارایی ها برتر ویتامین D هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانند به حمایت اجتناب کرده اند سیستم امنیت در گذشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل عفونت کمک کنند.

وقتی پوست وعده های غذایی می خورید، مثبت شوید کدام ممکن است غلات درست را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین کافی در رژیم غذایی شخصی دارید.

غلات درست کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند فیبر هستند، اجتناب کرده اند انبساط میکرو ارگانیسم های خوشایند در روده حمایت می کنند، به همین دلیل تحریک را کاهش می دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید امنیت را آسانسور می کنند.

به همان اندازه، پروتئین انجام سلول های امنیت را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث انبساط ماهیچه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترمیم احساس تبدیل می شود.

گوشت، مرغ، لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید توفو همگی پروتئین‌های خوبی هستند کدام ممکن است می‌توانید در هنگام بیماری داشته باشید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی بیشتر است مقداری پروتئین به سوپ هر دو خورش پر اجتناب کرده اند سبزیجات اضافه کنید کدام ممکن است هضم وعده های غذایی را تسهیل می‌تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در صورت نقطه ضعف هر دو خستگی فوق العاده کارآمد است. . او هست.

اگر تحت تأثیر کووید ۱۹ هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند اجتناب کرده اند انگشت دادن چشایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بویایی مبارزه کردن می برید، آنا ریسدورف، متخصص خورده شدن، بر اهمیت یکپارچه وعده های غذایی تاکید می تدریجی، اگرچه اگر حس چشایی هر دو بویایی ندارید، ممکن است مشکل برانگیز باشد.

سرراست برای نخوردن؛ ویژه به ویژه اگر بافت بهتری نداشته باشید با این حال می شناسید کدام ممکن است اگر وعده های غذایی نخورید بافت بهتری نخواهید داشت.

تأمین: سلامت نیوز

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/