غذاهایی کدام ممکن است بر مدیریت شوک تأثیر می گذارند


نتایج آرم می دهد کدام ممکن است نسبت بالایی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی در بالای همه چیز شوک شخصی ضرر دارند. طبق بررسی آکادمی سراسری علوم، سطوح زیرین گلوکز {به دلیل} گرسنگی ممکن است باعث پرخاشگری شود، به همین دلیل مصرف کردن غذاهای صحیح برای جلوگیری اجتناب کرده اند عصبانیت حیاتی است.

در صورت شما اجتناب کرده اند جمله افرادی هستید کدام ممکن است مدیریت شوک برایتان دردسر است، غذاهای زیر را در این سیستم غذایی شخصی بگنجانید کدام ممکن است به مدیریت شوک {کمک می کند}.

کیوی: چروکیدگی مداوم قابل انجام است سیگنال آسیب اکسیداتیو باشد. به همین دلیل، مصرف کردن غذاهای غنی اجتناب کرده اند ویتامین C ممکن است آنتی اکسیدان ها را در هیکل افزایش دهد. کیوی تأمین غنی اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین C است. می توانید منصفانه فنجان کیوی را برای صبحانه هر دو شناخته شده به عنوان میان وعده خواستن کنید. سه به همان اندازه ۴ بار در هفته کیوی بخورید.

دانه کدو تنبل: یکی اجتناب کرده اند غذاهای غنی اجتناب کرده اند منیزیم است. آرم داده شده است کدام ممکن است ضعیف منیزیم باعث روان پریشی، عصبانیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحریک پذیری تبدیل می شود. بلعیدن روزانه ۳۰ خوب و دنج کدو تنبل ۳۷ نسبت اجتناب کرده اند خواستن روزانه به منیزیم را تامین می تدریجی. سایر آجیل ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه ها مشابه بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید بادام زمینی نیز شامل منیزیم هستند. بلعیدن ۲۸ خوب و دنج اجتناب کرده اند این دانه ها در کل روز ۲۰ نسبت اجتناب کرده اند خواستن روزانه به منیزیم را تامین می تدریجی. خواستن روزانه به منیزیم ۴۰۰ میلی خوب و دنج است.

آب نبات تلخ: اگر شرایط تشدید کننده خواهید کرد را عصبانی می تدریجی، آب نبات تلخ بهتر از راه رفع برای این ضرر است. تحقیقات آرم داده است کدام ممکن است آب نبات تلخ هورمون های استرس را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را آسانسور می تدریجی. هر بار کدام ممکن است بافت استرس هر دو عصبانیت کردید منصفانه تکه آب نبات بخورید. بلعیدن تقریباً ۴۰ خوب و دنج آب نبات تلخ ممکن است استرس را کاهش دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید شوک را آرام تدریجی.

اسفناج: شامل اسید فولیک است کدام ممکن است به جریان خون به ذهن {کمک می کند}. به همین دلیل همراه خود مصرف کردن اسفناج هوشیارتر خواهید بود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سادگی می توانید شرایط خطرناک را مدیریت کنید. اسفناج منصفانه افزودن استقبال برای سالاد هر دو اسموتی است. سه به همان اندازه ۴ بار در هفته منصفانه وعده اسفناج بخورید.

چای بی تجربه: تحقیقات آرم می دهد کدام ممکن است نوشیدنی های چای بی تجربه شامل ماده ای به تماس گرفتن تیانین هستند کدام ممکن است تاثیر بسزایی در کاهش استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید درجه کورتیزول در بزرگسالان مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کودکان دارد. وجود این ماده در چای بی تجربه باعث تبدیل می شود این نوشیدنی تأثیر آرام بخشی داشته باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس، استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرگرمی را اجتناب کرده اند بین ببرد.

یاسمین مشرف – سلامت / روزنامه جام جم
تأمین: howtocure.com را انتخاب کنید و انتخاب کنید howtocure.com/anger

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/