طبق نظر متخصصان تغذیه فیلادلفیا چگونه می توان انبار خود را با مسئولیت پذیری انبار کرد – PhillyDietitian


خرید مواد غذایی در روزهای شیوع ویروس کرونا حداقل یک گردباد بوده است. چیزی که مردم آن را “خرید وحشتناک” می نامند افزایش یافته است ، که اساساً به این معنی است که مردم در حال انبار کردن مواد غذایی و لوازم هستند. با وجود این ، مغازه های خواربار فروشی تمام تلاش خود را می کنند تا اقلام مورد نیاز را در قفسه ها نگه دارند ، برخی از آنها حتی یک شبه بسته می شوند تا زمان ذخیره مجدد را فراهم کنند.

برای اینکه بتوانید انبار آشپزخانه خود را با سهولت بیشتری تهیه کنید ، از مشاوران تغذیه فیلادلفیا برای مشاوره در مورد خرید و نگهداری مواد غذایی با مسئولیت زیاد استفاده کردیم تا در خرید و فروش بیش از حد غذا هدر ندهید. بعلاوه ، آنها توصیه می کنند که در صورت بیماری چه بخورید ، بنابراین می توانید در اسرع وقت به سلامت خود بازگردید.

گروه های غذایی اصلی را به خاطر بسپارید

هنگام نوشتن لیست خرید ، توجه به پنج گروه غذایی مهم است: پروتئین ، میوه ها ، سبزیجات ، غلات و لبنیات. متخصصان تغذیه ما خرید ترکیبی از اقلام تازه ، یخ زده و غیرقابل فساد در هر دسته را توصیه می کنند. مخصوصاً برای فاسدشدنی ، لیز مک ماهون موارد زیر را پیشنهاد می کند: کنسرو یا خشک شده لوبیا و عدس. شیر تغلیظ شده یا فاسد نشدنی ؛ نخود یا خمیر عدس ؛ ماهی های کنسرو شده مانند ماهی تن ، ماهی آزاد یا ساردین ؛ کنسرو دانه های مرغ مانند کینوا و برنج قهوه ای ؛ آجیل و کره آجیل ؛ روغن زیتون؛ سبزیجات کنسرو شده ؛ و آجیل این اقلام انبار طولانی مدت دارای مواد مغذی زیادی هستند ، که به ویژه در زمان بیماری خوب است.

همچنین ، ممکن است بخواهید برخی از طعم دهنده ها مانند سس و سس گری که نمی توانید آنها را در قفسه نگهداری کنید یا بسته های چاشنی را ذخیره کنید تا “غذاهای خود را خوش طعم کنید” ، در صورتی که هر روز یک نوع غذاها را مصرف کنید. کلی پخت می کند از وین نوتریشن همچنین ، اکثر متخصصان ما خرید مکمل های پروتئینی کم قند مانند RXBAR را برای مکمل پروتئین مصرفی توصیه می کنند.

در مورد کمیت فکر کنید

مطمئن نیستید چقدر بخرید؟ تغذیه OnPoint زوئی فایمن می گوید بهترین استراتژی این است که طبق روال عادی روزانه خود برنامه ریزی کنید. اگر هر روز صبح صبحانه تخم مرغ می خورید ، بهتر است حداقل دوجین تخم مرغ بخرید. “[Then] اگر قصد دارید سه روز را با جزئیات برنامه ریزی کنید ، می توانید این مقدار غذا را در پنج برابر ضرب کنید تا مطمئن شوید همه چیز تحت پوشش است. “

اگر در یک خانواده دو نفره زندگی می کنید ، بکس می گوید برنامه ریزی کنید که روزانه حداقل یک کیسه بخار سبزیجات یخ زده را مصرف کنید و فریزر خود را با کیسه های ماهی یخ زده ، مرغ ، سبزیجات و انواع توت ها ذخیره کنید. اگر در یک خانواده چهار نفره یا بیشتر زندگی می کنید ، مک ماهون پیشنهاد می کند که روی لوبیا و کینوا سرمایه گذاری کنید ، زیرا از نظر تغذیه متراکم هستند و فاسد نشدنی هستند و “با مقدار کمی یک وعده مناسب تهیه کنید – یک فنجان کینوا خشک شده سه فنجان می سازد. . ” پخته شد. “

آب را هم فراموش نکنید. CDC پیشنهاد می کند که حداقل یک گالن آب در روز برای هر فرد و هر حیوان خانگی در خانه شما به عنوان بخشی از آمادگی عمومی اضطراری ذخیره کنید.

مطابق عمر مفید غذا بخورید.

برای اجتناب از ضایعات مواد غذایی ، یک قاعده کلی اول تازه (و باقی مانده) است ، دوم منجمد شده و آخرین مورد فاسد نشدنی است. به عنوان مثال ، اگر ساندویچ دوست دارید ، می توانید هفته اول گوشت بوقلمون بخورید و سپس به گوشت هوا بسته (که تا باز شدن بوقلمون باز می ماند) بستگی دارد. بت اگوستبه آگوست همچنین به ما یادآوری می کند که هنوز می توانید بعد از دو هفته برخی از اقلام را بخورید ، از جمله گوجه فرنگی گیلاس ، مرکبات ، هویج کامل ، کلم و پیاز. علاوه بر این ، Fienman توصیه می کند که برخی از غذاهای آماده مانند سوپ ، فلفل چیلی و خورشت ها را در فریزر فریز کنید.

ترزا شنک of Philly Dietitian این دستور شیک پروتئینی را تهیه می کند که با غذاهای فاسدشدنی تهیه می شود ، اما طعم آن فوق العاده تازه است – در یک فنجان انواع توت های یخ زده (به انتخاب خود) ، یک مشت اسفناج یخ زده ، یک پیمانه پودر پروتئین مورد علاقه خود ، یک قاشق غذاخوری مخلوط کنید. کره آجیل و یک فنجان شیر بادام شیرین نشده.

این غذاها را بخورید ، به ویژه هنگامی که بیمار هستید.

در صورت بیماری ، حتماً مایعات فراوان ، به ویژه آب بنوشید. در حالی که هیچ غذایی وجود ندارد که مانع از ابتلا به ویروس شود ، می توانید با ترکیب غذاهای طبیعی تقویت کننده سیستم ایمنی مانند مرکبات ، سبزیجات ، چای سبز ، آب گوشت و عسل ، از سیستم ایمنی بدن خود حمایت کنید. مرغ سبز ملیسا غذاهای غنی از پروبیوتیک (مانند ماست های کم قند ، سبزیجات ترشی ، کومبوچا) ، انواع توت ها که منبع عالی آنتی اکسیدان ها هستند و فلفل دلمه ای (حتی منجمد!) را توصیه می کند ، زیرا دارای ویتامین C زیادی هستند تا به آن تازه اضافه شود. یا پودر زنجبیل به آب گرم ، سیب زمینی سرخ کرده یا اسموتی را هم بزنید زیرا دارای خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی است.

مک ماهون برای کمک به افزایش مصرف پروتئین و کاهش شانس از دست دادن توده عضلانی در هنگام بیماری ، خوردن لوبیای پوره شده ، سوپ نودل مرغ کم سدیم ، نان تست با کره بادام زمینی یا پودر پروتئین کلاژن بدون طعم را توصیه می کند.

مصرف این غذاها را کاهش دهید ، به ویژه هنگامی که بیمار هستید

همه کارشناسان ما بر این عقیده اند که شما باید سعی کنید در حالت بیماری معمولی و متعادل از نظر تغذیه غذا بخورید تا مواد مغذی مورد نیاز بدن برای سلامتی مجدد را دریافت کنید. با این حال ، درست مانند هر زمان که احساس خوبی ندارید ، بیکس و گرین هنکین توصیه می کنند غذاهای سرشار از قند مصنوعی مانند آب میوه ها ، نوشابه ها و آب نبات را کاهش دهید ، زیرا می توانند باعث التهاب شوند. همانطور که CDC فاش کرده است که علائم بالقوه ویروس کرونا تنگی نفس است ، شانک می گوید ممکن است بخواهید از غذاهای تولید کننده مخاط مانند شیر ، ماست ، پنیر و بستنی اجتناب کنید.



دیدگاهتان را بنویسید