سوپ کاری عدس و کدو سبز


وقتی برای اولین بار این سوپ را درست کردم ، اساساً به اشتباه با آن برخورد کردم. من سعی کردم آن را گرفتم اما عکس ها را پیدا نکردم تا اینکه ماه ها و ماه ها بعد کارت دوربین قدیمی خود را بررسی می کردم. به یاد دارم که فکر می کردم ، “خدای من ، من این سوپ را دوست دارم. باید در اسرع وقت روی بلاگ قرار داده شود! “

بنابراین ، البته من مجبور شدم این درمان را ارسال کنم. سوپ عدس کدو تنبل در وبلاگ! از آن زمان ، من این دستور غذا را با چند عکس تازه ، یک ویدیوی جدید و نکات و ترفندهای بیشتری برای خوشمزه تر شدن آن به روز کردم. این دستور یک سوپ خامه ای و مغذی با طعم کاری با کدو ، عدس ، زردچوبه ، شیر نارگیل ، زنجبیل و سیر است. برای طعم بیشتر امامی ، کره بادام زمینی و اسفناج را برای کمی تقویت تغذیه اضافه کردم (کلم پیچ نیز خوب کار می کند).

این اعتیادآور است و من عاشق خرد کردن کوکی ها هستم تا بیشتر از آب گوجه فرنگی خامه ای بخورم. همچنین ، چه کسی کراکرهای سوپ خود را دوست ندارد؟

این سوپ فوق العاده آسان تهیه می شود و من حتی یک گزینه اجاق گاز آهسته را در قسمت یادداشت ها در دسترس دارم. اگر سعی می کنید غذاهای گیاهی بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید بسیار عالی است. از همه بهتر ، این سوپ خوشمزه است که به شما کمک می کند بعد از بیماری بیمار شوید. در این دستور غذا غذاهای فوق العاده ، ترکیبات ضد التهابی و گیاهان خواهید یافت. زمان انجام آن در اسرع وقت!

آیا به دنبال غذاهای گیاهی بیشتری هستید؟

من شما را با پوشانده ام سری ایمیل رایگان: 5 روز تغذیه گیاهی! در این مجموعه ، من بهترین دستور العمل های گیاهی گیاهی خود را برای شما به اشتراک می گذارم تا در هر وعده غذایی روز ، از جمله تنقلات و دسرها ، از آنها لذت ببرید!

همه برنامه ها را دریافت کرده و در اینجا ثبت نام کنید برای غذاهای رنگارنگ و پر سبزیجات در تمام طول فصل.

هر چیزی که برای تهیه این سوپ عدس کدو حلوایی نیاز دارید

برای عاشق شدن با طعم ها و بافت های باورنکردنی این سوپ عدس کدو آماده شوید. این میوه حاوی مقدار زیادی سبزیجات و مواد مفید برای شماست. این چیزی است که شما برای انجام آن نیاز دارید:

  • روغن نارگیل: برای شروع سبزیجات را با کمی روغن نارگیل بپزید.
  • تولید می کند: این سوپ مغذی حاوی هویج ، کدو ، پیاز و 3 فنجان کامل اسفناج برای افزودن مواد مغذی است. سیر تازه و زنجبیل را نیز فراموش نکنید! حتماً بهترین نکات و ترفندهای ما برای تهیه کدو حلوایی را نیز در اینجا بررسی کنید.
  • ادویه ها: شما پودر کاری زرد ، زردچوبه و مقدار زیادی نمک و فلفل را مخلوط می کنید.
  • عدس: من عاشق استفاده از عدس در این سوپ هستم زیرا آن را غلیظ و کرمی می کند در حالی که مقدار زیادی پروتئین و فیبر گیاهی نیز ارائه می دهد. با خیال راحت از عدس سبز یا قهوه ای استفاده کنید.
  • برای آبگوشت: آبگوشت خامه ای با شیر نارگیل سبک و آب گوشت گیاهی کم سدیم تهیه می شود.
  • ماده مخفی: برای غنای بیشتر و طعم امامی خوشمزه ، من دوست دارم کره بادام زمینی خامه ای و طبیعی را اضافه کنم. بهترین است. از کد “AMBITIOUS15” برای دریافت 15٪ تخفیف در مارک مورد علاقه من ، Wild Friends استفاده کنید.
  • اختیاری: من همچنین دوست دارم روی غذایم را با گشنیز تازه ، بادام زمینی خرد شده و مقداری سس تند بپزم!

یک قابلمه سوپ کدو سبز و سوپ عدس

مواد ساده تغییر می کند

مواد تشکیل دهنده این سوپ را می توان به راحتی با آنچه در دست دارید سفارشی کرد. این چیزی است که من می توانم توصیه کنم:

  • کدو تنبل را عوض کنید. سیب زمینی شیرین خرد شده یا حتی کدو تنبل در این سوپ عالی خواهد بود.
  • سبزیجات خود را انتخاب کنید. من عاشق مخلوط کردن اسفناج تازه هستم ، اما کلم پیچ سبز دیگری برای افزودن است!
  • کمی ادویه اضافه کنید. به دنبال ضربه گرم هستید؟ هنگام اضافه کردن ادویه جات ترشی جات ، می توانید کمی فلفل دلمه ای اضافه کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، می توانید روی کاسه خود مقداری سس تند بپاشید!
  • پروتئین را افزایش دهید. عدس مقدار زیادی پروتئین به این سوپ می دهد ، اما می توانید مرغ یا بوقلمون آسیاب شده (اگر گیاهخوار نیستید) نیز اضافه کنید.

سوپ عدس کدو تنبل وگان با اسفناج

طرز تهیه این سوپ عدس کدو تنبل

درست کردن این سوپ آسان تر نمی شود! نحوه انجام این کار روی اجاق گاز به شرح زیر است:

  1. سبزیجات خود را بپزید. پیاز ، سیر و زنجبیل را در روغن نارگیل به مدت چند دقیقه بپزید تا پیاز نرم شود. سپس کدو حلوایی و هویج را اضافه کنید تا چند دقیقه دیگر بپزد.
  2. ادویه و آبگوشت را اضافه کنید. بعد ، پودر کاری و زردچوبه را اضافه کنید ، بگذارید سبزیجات کمی بپوشند ، سپس شیر نارگیل ، آبگوشت ، عدس و کره بادام زمینی را اضافه کنید. همه چیز را با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  3. روی حرارت کم بپزید. سپس می خواهید همه چیز را به جوش بیاورید ، سپس آن را به آرامی بجوشانید تا سوپ بجوشد تا عدس نرم شود.
  4. زمان مخلوط کردن برای اینکه سوپ غلیظ و خامه ای شود ، نیمی از آن را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید تا خوب و یکدست شود. دوباره آن را در بقیه سوپ بریزید.
  5. سبزیجات را اضافه کرده و سرو کنید. در نهایت ، اسفناج تازه را تا زمانی که نرم شود اضافه کنید ، مزه کنید و ادویه را در صورت نیاز تنظیم کنید. برای طراوت و شادابی می توانید کره بادام زمینی بیشتری یا حتی کمی آبلیمو اضافه کنید. مواد اضافی را اضافه کرده و سرو کنید!

کاسه سوپ عدس کدو سالم

آن را در زودپز خود درست کنید.

بله ، می توانید این سوپ عدس کدو حلوایی را درست در اجاق گاز آهسته خود درست کنید تا گزینه ای راحت و راحت باشد.

  1. همه چیز را به هم اضافه کنید. به طور جدی ، فقط همه مواد سوپ (به جز اسفناج) را مستقیماً به اجاق گاز آهسته خود اضافه کنید. من توصیه می کنم آب گوشت را به 2 1/2 فنجان کاهش دهید.
  2. آن را روی حرارت کم بپزید! شما می توانید سوپ را به مدت 3-4 ساعت در دمای پایین یا به مدت 6 تا 8 ساعت بپزید.
  3. آن را مخلوط کنید. پس از پختن سوپ و نرم شدن کدو ، نصف آن را مخلوط کرده و به اجاق گاز آرام برگردانید.
  4. اسفناج را اضافه کرده و سرو کنید. اسفناج را به انتهای آن اضافه کنید ، طعم دهید و در صورت تمایل ادویه ها را تنظیم کنید ، سپس سرو کنید!

سوپ عدس کدو مخلوط شده در کاسه ای که روی آن گشنیز قرار دارد

نکات نگهداری و انجماد

  • برای ذخیره: این دستور آش سوپ کدو عدس را در ظرف های محکم در یخچال تا 4-5 روز نگهداری کنید. با خیال راحت آن را در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید!
  • یخ زدگی: اجازه دهید سوپ به طور کامل خنک شود ، سپس به یک ظرف مخصوص فریزر (یا چند ظرف آماده غذا) منتقل کنید. تا 2 ماه فریز کنید. برای گرم شدن مجدد ، ابتدا بگذارید سوپ در یخچال آب شود ، سپس سوپ را در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید.

کاسه سوپ عدس کاری کدو گیاهی

دستور العمل های سوپ سالم تر که دوست خواهید داشت

همه دستور العمل های سوپ شگفت انگیز ما را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این سوپ کاری کدو حلوایی شفابخش را دوست داشته باشید! اگر چنین کردید ، حتماً نظر و رتبه بگذارید تا بدانید چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر ، هو!

سوپ کاری عدس و کدو سبز

سوپ عدسی و کدو سبز شفابخش که گیاهی ، سرشار از پروتئین و فوق العاده مغذی است. شما عاشق این سوپ خامه ای و خوش طعم خواهید بود که حاوی مواد ضد التهابی است! برای سهولت آن را روی اجاق گاز یا اجاق گاز آهسته خود درست کنید.

  • ½
    قاشق سوپخوری
    روغن نارگیل یا روغن زیتون
  • 3
    میخک ها
    سیر خرد شده
  • 1
    قاشق سوپخوری
    زنجبیل تازه رنده شده
  • 1
    پیاز زرد ، خرد شده
  • 1
    هویج بزرگ ، نازک برش یا خرد شده
  • 1
    کدو حلوایی متوسط ​​(2 پوند) ، پوست کنده و خرد شده (حدود 5-6 فنجان خرد شده)
  • 1
    قاشق سوپخوری
    پودر کاری زرد
  • 1
    قاشق سوپخوری
    زردچوبه تازه رنده شده (یا 1 قاشق چایخوری زردچوبه آسیاب شده)
  • 1
    (15 اونس) می تواند شیر نارگیل را روشن کند
  • 3
    فنجان ها
    آبگوشت گیاهی ارگانیک کم سدیم
  • 1
    کاسه
    عدس سبز یا قهوه ای ، آبکشی و مرتب شده است
  • 2
    قاشق غذاخوری
    کره بادام زمینی خامه ای طبیعی یا کره بادام زمینی
  • ¾
    قاشق چایخوری
    نمک ، بیشتر به مزه
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 3
    فنجان ها
    اسفناج ارگانیک

  1. روغن نارگیل را به قابلمه ای بزرگ یا فر هلندی اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​متوسط ​​قرار دهید. سپس سیر ، زنجبیل و پیاز را اضافه کرده و به مدت 3-5 دقیقه تفت دهید تا پیاز شروع به نرم شدن کند.

  2. مکعب هویج و کدو تنبل را اضافه کنید ؛ چند دقیقه دیگر تفت دهید سپس پودر کاری زرد و زردچوبه را اضافه کنید. اجازه دهید ادویه ها به مدت 30 ثانیه با هم بپزند و سپس بلافاصله شیر نارگیل ، آب سبزیجات ، عدس و کره بادام زمینی را اضافه کنید. ادویه با نمک و فلفل.

  3. سوپ را بجوشانید ، سپس آن را بپوشانید ، حرارت را کم کنید و اجازه دهید سوپ به مدت 20 دقیقه بجوشد تا عدس نرم شود.

  4. بعد از 20 دقیقه ، حدود نیمی از سوپ (حدود 3 فنجان) را به مخلوط کن منتقل کنید. محافظت از دستان شما در برابر بخار و انفجار احتمالی بسیار مهم است ، بنابراین یک حوله آشپزخانه تمیز را روی درب قرار دهید و سوپ را پوره کنید تا یکدست شود. من دوست دارم شروع به کار کند و سپس به تدریج سرعت مخلوط کن را افزایش دهم.

  5. پوره را دوباره در قابلمه با بقیه سوپ بریزید و هم بزنید تا ترکیب شود. در آخر اسفناج تازه را هم بزنید تا نرم شود.

  6. در صورت نیاز چاشنی سوپ را بچشید و تنظیم کنید. اگر طعم امامی را بیشتر دوست دارید ، سعی کنید یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا حتی کمی آب لیمو تازه به آن اضافه کنید. این سوپی است که هیچ غلطی نمی تواند بکند! من دوست دارم غذای خودم را با گشنیز و یک مشت بادام زمینی سرو کنم. اگر کمی تندی را ترجیح می دهید با کمی سس تند نیز عالی است!

برای تهیه غذای خود در اجاق گاز آهسته: همه مواد را به ظرف اجاق گاز آهسته اضافه کنید ، با این تفاوت که توصیه می کنم آب گوشت را به 2½ فنجان کاهش دهید. به مدت 3-4 ساعت در دمای بالا یا 6-8 ساعت در دمای کم بپزید. بعد از پختن مخلوط کردن بخشی از سوپ را ادامه دهید.

در صورت تمایل از سیب زمینی یا کدو تنبل خرد شده استفاده کنید.

تغذیه

خدمات: 4 قسمت

اندازه قسمت: 1 وعده

کالری: 377 کیلو کالری

چربی: 14.2 گرم

کربوهیدرات ها: 55.4 گرم

فیبر: 15.7 گرم

قند: 12.8 گرم

پروتئین: 10.5 گرم

دستور تهیه: مونیک ولز // آشپزی جاه طلبانه | عکس توسط: Eat Love Eats

این پست در ابتدا در 15 مارس 2018 منتشر شد و در 11 اکتبر 2021 بازنشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید