سالاد لوبیا کره یونانی – شارون پالمر ، متخصص تغذیه گیاهی


این سالاد باقلا کره یونانی از طعم ها و مواد تشکیل دهنده یونان الهام گرفته شده است: زیتون ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای ، پیاز ، کپر ، پونه کوهی و لیمو. غذاهای یونانی مملو از غذاهای زیبا از سالاد لوبیا مانند این غذا است. این سالاد لوبیا به اندازه ای دلپذیر است که مهمترین وعده غذایی شما باشد ، با یک سوپ ساده ، مانند سوپ سبزیجات یا سوپ عدس ، و مقداری نان غلات کامل سرو شود.

این سالاد 100٪ سبزیجات بسیار آسان تهیه می شود و یک سالاد غنی از پروتئین است ، کاملا تازه و در هر زمان از سال رضایت بخش است. آن را به پاتک ، پیک نیک یا کباب بعدی ببرید. یک بسته تهیه کنید و در طول هفته در وعده های غذایی و ناهار از آن لذت ببرید. علاوه بر این ، روی جیب بسیار آسان است.

حبوبات ، از جمله لوبیا ، نخود فرنگی و عدس ، یک گروه غذایی بسیار سالم هستند که باید بیشتر در رژیم غذایی خود بگنجانید. حبوبات نه تنها منبع ارزان پروتئین هستند ، بلکه با مزایای متعددی برای سلامتی مرتبط هستند. بنابراین ، سعی کنید در طول ماه غذاهای بیشتری با لوبیا به منوی خود اضافه کنید. در مورد خواص حبوبات برای سلامتی اینجا بخوانید.

ویدیوی زنده من را که نحوه تهیه این دستور را در آشپزخانه خودم به عنوان بخشی از سری پایداری IGTV من در اینجا مشاهده می کنید ، ببینید.

چاپ

تماشا کردن نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمفایل نماد پوشهاینستاگرام نماد اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ آیکون چاپتوری نماد مربعقلب نماد قلبقلب محکم نماد قلب جامد

شرح

این دستور تهیه سالاد گیاهی ، گیاهی و بدون گلوتن از طعم ها و ترکیبات خالص یونان الهام گرفته شده است: زیتون ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای ، پیاز ، کپر ، پونه کوهی و لیمو.



  1. حبوبات را یک شب در آب خیس کنید.
  2. آب را تخلیه کرده و لوبیا را به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید. روی آن را با 8 فنجان آب بپوشانید و 1 مکعب شمش سبزیجات اضافه کنید. درب قابلمه را بگذارید و حدود 1 و نیم ساعت بجوشانید ، تا نرم و سفت شود.
  3. مایع اضافی را تخلیه کرده و بگذارید سرد شود.
  4. لوبیاها را در یک کاسه بزرگ بریزید و پیاز ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای ، زیتون ، سیر ، آب لیمو ، روغن زیتون ، پونه کوهی و کپر را اضافه کنید. خوب ترکیب کنید. برای طعم دادن ، فلفل و نمک دریا را مزه دار کنید.
  5. در دمای اتاق سرو کنید یا سرد کنید تا آماده سرو شود.
  6. 8 وعده (هر کدام 1 فنجان)

  • دسته بندی: پادگان
  • آشپزخانه: مدیترانه ای ، آمریکایی

تغذیه

  • اندازه قسمت: 1 وعده
  • کالری: 246
  • قند: 6 گرم
  • سدیم: 412 میلی گرم
  • چربی: 5 گرم
  • چربی های اشباع شده: 1 گرم
  • کربوهیدرات ها: 40 گرم
  • فیبر: 12 گرم
  • پروتئین: 13 گرم
  • کلسترول: 0 میلی گرم

کلید واژه ها: یونانی ، سالاد لوبیا ، سالاد سالم ، مدیترانه ای

برای سایر غذاهای مبتنی بر لوبیا ، برخی از غذاهای مورد علاقه من را بررسی کنید:

چغندر طلایی و چارد سرخ با لوبیا سفید و پن
توپ سبزیجات با لوبیا سفید و مریم گلی
Veggie Quinoa و Black Bean Chipotle Burgers

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.



دیدگاهتان را بنویسید