رژیم غذایی و تغذیه راحت تر به افراد کمک می کند تا سالم غذا بخورند. شما به هدف وزن خود می رسید. رشته فرنگی کدو سبز سالم با میگو


این پست شامل پیوندهای مربوط است. ممکن است برای خریدهایی که از طریق این پیوندها انجام می شود ، کمیسیون کمی دریافت کنید و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

اگر ماکارونی دوست دارید و سعی می کنید مصرف کربوهیدرات خود را کاهش دهید و چند کیلو وزن کم کنید ، باید به این غذا توجه کنید. سالم و مغذی است. کدو سبز جای پاستا را می گیرد. کدو سبز سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین A ، ویتامین C ، پتاسیم ، نیاسین ، فیبر و تیامین است. از نظر کربوهیدرات بسیار سبک است. توصیه می کنم این غذا را امتحان کنید.

برای تهیه این غذا ، شما به یک مارپیچ کدو سبز نیاز دارید که می توانید آن را در آمازون با قیمت 29.97 ، به غذاهای سالم بخرید ، و شما آماده هستید!

چاپ

رشته فرنگی کدو سبز سالم با میگو

این غذای خوشمزه و سالم ، کدو سبز را جایگزین ماکارونی می کند و برای کربوهیدرات ها بسیار سبک است. این وعده غذایی سرشار از فیبر و پروتئین است. این چیزی است که همه خانواده می توانند از آن برای شام لذت ببرند.

دوره غذای اصلی

آشپزخانه آمریکایی

کلمه کلیدی میگو ، کدو سبز

زمان آماده سازی بیست دقایق

زمان پختن بیست دقایق

بخش ها 4 مردم

کالری 220کیلوکالری

نویسنده Nerline mathurin

  • مارپیچ کدو سبز ، قاشق چوبی ، کاسه متوسط ​​، ماهیتابه متوسط

  • 1 قاشق سوپخوری روغن زیتون فوق بکر
  • 1/2 تا 1 پوند میگو توسعه یافته ، خام
  • 3 نیم کدو سبز
  • 1 لیمو برای آب لیمو

گیاهان و ادویه جات ترشی جات: نمک ، فلفل ، جعفری ، 2 حبه سیر خرد شده

  • کدو سبز را بشویید و با اسپیرالایزر کدو سبز به رشته فرنگی تبدیل کنید.

  • در یک کاسه متوسط ​​جداگانه ، میگو را بشویید و داخل آن بریزید. مقداری آب لیمو و سبزیجات و چاشنی های مورد علاقه خود را اضافه کنید.

  • در یک ماهیتابه روغن زیتون را اضافه کنید. میگو را اضافه کرده و تفت دهید. حدود 5 تا 10 دقیقه بپزید تا میگو صورتی شود.

  • رشته فرنگی کدو سبز را اضافه کرده و هم بزنید. سعی کنید رشته فرنگی را بیش از حد نپزید ، مخلوط کنید تا خوب مخلوط شده و با آب لیمو و گیاهان پوشانده شود.

  • گرم سرو کنید.

اسپیرالایزر کدو سبز.

دیدگاهتان را بنویسید