روند رستوران ها در سال ۲۰۱۱

با وجود کندی اقتصاد، صنعت رستوران‌داری سنگ بنای یک اقتصاد قوی آمریکا باقی مانده است. طبق اعلام انجمن ملی رستوران‌ها، فروش صنعت پیش‌بینی‌شده باید به ۶۰۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۱ برسد که افزایشی ۳.۶ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۰ دارد.

از نظر تأثیر بر اقتصاد کلی، رستوران های ایالات متحده تقریباً ۱۳ میلیون کارگر تمام میز و کارگر خدمات سریع یا از هر ده کارگر آمریکایی یک نفر را استخدام می کنند. اگر بخواهیم تامین کنندگان رستوران، شرکت های بازاریابی، رسانه ها و ارائه دهندگان خدمات مرتبط را به طور کلی شامل شود، تعداد درآمدهای تحت تاثیر بالن های فروش رستوران به بیش از ۲۰ میلیون می رسد.

داون سوینی، رئیس و مدیر عامل اتحادیه ملی رستوران‌ها، اظهار داشت: “در طول دو سال گذشته زمان بسیار چالش برانگیزی برای صنعت ما بوده است، و در حالی که هنوز چالش هایی در پیش است، ما خوشحالیم که گزارش دهیم که چشم انداز در حال بهبود است. با تاثیر اقتصادی کل بیش از ۱.۵ تریلیون دلار، صنعت رستوران داری در حال بهبود است. یک بازیگر قوی در بهبود اقتصادی است و همچنان انتخاب و راحتی را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. رستوران ها به عنوان سنگ بنای جوامع در سراسر ایالات متحده، بخش اساسی زندگی روزمره ما خواهند بود.

اگرچه چشم انداز اقتصادی و صنعتی مثبت است، اکثریت قریب به اتفاق رستوران ها برای بقای خود در تلاش هستند. به استثنای شهر نیویورک، شکاف درآمدی را نمی توان با افزایش قیمت های فهرست پر کرد. مشتریان همچنان به بودجه خود توجه می کنند و غذا خوردن در بیرون اغلب قربانی است.

دو نفر از هر پنج مشتری گزارش کردند که نمی‌توانند مثل همیشه بیرون غذا بخورند. بیش از ۶۰ درصد آمریکایی های آمریکایی بودجه خود را برای یک اقتصاد راکد تنظیم کرده اند و ۲۴ درصد از مردم می گویند که نسبت به سال ۲۰۱۰ کمتر برای رستوران ها هزینه می کنند.

بیش از ۹۰ درصد رستوران ها مشاغل کوچک با کمتر از پنجاه کارمند هستند. در حالی که زنجیره‌های بزرگ بودجه‌های بازاریابی و تبلیغات زیادی دارند، رستوران‌های محلی وقتی صحبت از روندهای جدید غذا به میان می‌آید، مزیت‌هایی دارند.

  • تکنولوژی زمین بازی را مساوی کرده است. رستوران های منطقه ای و محلی می توانند رسانه های اجتماعی را برای جذب مشتریان جدید راه اندازی و مدیریت کنند. تصور کنید که دسترسی به بازاری برای نوجوانانی که به معنای واقعی کلمه با تلفن‌های همراه خود می‌خوابند یا یک نقد شخصی برای ۳۰۰ دوست صمیمی آن‌ها منتشر می‌شود، داشته باشید. ارزان اما بی‌ارزش.
  • مشتریان موجود و بالقوه انتظار لیست های آنلاین را دارند و اکنون آنها این لیست را در تلفن های همراه و تبلت های خود می خواهند. هزینه ساخت و نگهداری وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه برای رستوران‌های محلی کوچک بسیار زیاد است.
  • روند بزرگ دیگر سال ۲۰۱۱، شتاب رو به رشد جنبش “برو محلی” است. این در مورد ساحل غربی یا ساحل شرقی نیست. این در مورد شهر من، جری، و غذای من است. مردم نه تنها غذاهای محلی یا خانگی می خرند، بلکه به دنبال حمایت محلی در رستوران های خود هستند.
  • مردم از غذاهای فرآوری شده و غذاهایی که از نظر تغذیه ای خالی هستند خسته شده اند. آنها مواد کامل و غذاهای خانگی می خواهند.
  • مشتریان بیشتر به رستوران‌هایی باز می‌گردند که منوهایشان را گسترش می‌دهند و آن‌ها را برای گنجاندن انواع وعده‌های غذایی سالم و ارزان تطبیق می‌دهند.
  • غذای راحت در دسترس است. مردم غذایی را می خواهند که با آن بزرگ شده اند و دوست دارند. در این زمان‌های پر دردسر، مردم غذاهای سالم و راحت را میل می‌کنند و رستوران‌های محلی و منطقه‌ای نسبت به غذاهای محلی سازگارتر و آگاه‌تر هستند.
  • علاوه بر غذاهای محلی و غذاهای راحتی خانگی، مشتریان به دنبال غذاهای عجیب و غریب و منحصر به فرد نیز هستند. منوهای محلی منعطف توانایی بیشتری برای ارائه تجربه آشپزی خاص مورد نیاز مردم دارند.
  • روند فوق العاده داغ: سرویس غذای سیار در حال افزایش است! بسیاری از رستوران ها از همتایان پذیرایی خود “مربی سوسک” شواهد می گیرند و رستوران های خود را به مشتریان می دهند.
  • در سال ۲۰۱۰، یک اصلاحیه مراقبت های بهداشتی، بسیاری از زنجیره ها را مجبور کرد تا مشخص کنند چه مقدار کالری در منوی غذایی خود دارند. مسیر شفافیت تغذیه‌ای با برچسب‌گذاری تغذیه‌ای مواد و غذاهای فرآوری‌شده آغاز شد، اما اکنون با استفاده از تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های قابل حمل به «فناوری» تبدیل شده است تا از طریق نمادهای نوار منو، اطلاعات دقیق در مورد استفاده و منشأ مواد تشکیل دهنده غذا دانلود شود. .

بنابراین خدمات پیشرفته به مشتریان چیست؟ دستگاه‌های دستی برای دریافت سفارش‌هایی استفاده می‌شوند که فوراً در آشپزخانه ظاهر می‌شوند و به طور خودکار موجودی را پیگیری می‌کنند. برخی از رستوران‌ها یک قدم فراتر می‌روند و به مشتریان اجازه می‌دهند غذای خود را در دستگاه تلفن همراه خود سفارش دهند و حتی صورتحساب را بدون منتظر ماندن برای سرور پرداخت کنند.

این یک روز عالی برای رستوران های منطقه ای و محلی است. پیش از این هرگز چنین نفوذی در بازار برای مشاغل کوچک امکان پذیر نبوده است، و این زیبایی فناوری است که یک رستوران زنجیره ای کوچک یا مستقل می تواند به اندازه افراد بزرگ پیشرفته و جذاب به نظر برسد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر