راه های آسان برای هیدراته نگه از گرفتن هیکل در ماه رمضان


بر ایده مطالعات جام جم تحت وبمتخصصان بهداشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف شده اهمیت عالی رژیم غذایی متعادل را برای از گرفتن هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار مفید بررسی کرده اند.

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است هیکل انسان ۶۰ سهم اجتناب کرده اند آب {تشکیل شده است}، مشخص است کدام ممکن است مایعات باید بخشی جدایی ناپذیر اجتناب کرده اند عادات غذایی ما باشند.

در روزهای تمدید شده روزه داری ماه مبارک رمضان امکان بلعیدن آب {وجود ندارد} را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون شک در روزهای خوب و دنج تشنگی همه وقت در کنار ممکن است {خواهد بود}، با این حال راه های مختلفی موجود است کدام ممکن است ممکن است به تعمیر تشنگی ممکن است کمک تدریجی.

۱- آب آشامیدنی: همراه خود بلعیدن آب کافی در کل ساعت شب برای زمان ناشتا کنار هم قرار دادن شوید. عالی بطری آب در کل ساعت شب نزدیک شخصی حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حداقل عالی هر دو ۲ فنجان در ساعت بنوشید. به خاطر داشته باشید کدام ممکن است هنگام خوردن نوشیدنی های شیرین (قابل مقایسه با متنوع اجتناب کرده اند نوشیدنی های روزمره ماه رمضان) را انتخاب کنید و انتخاب کنید کافئین باید آب بیشتری بنوشید.

۲- نوع لباس حیاتی است: لباس های روزانه شخصی را در ماه مبارک رمضان حتما محدوده کنید. رنگ بلوز، پارچه شلوار را انتخاب کنید و انتخاب کنید لایه لایه بودن لباس عملکرد مهمی در زیرین نگه از گرفتن دمای هیکل ممکن است دارد، به همین دلیل اگر {در خانه} کار می کنید، لباس های سبک محدوده کنید. اگر تا حد زیادی روز شخصی را در خارج اجتناب کرده اند منزل سپری می کنید، رنگ های تیره ممکن است را اجتناب کرده اند تاثیرات آفتاب خورشید دفاع کردن می کنند، با این حال رنگ مشکی پیشنهاد نمی شود از از گرما را فریب دادن می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را به هیکل ممکن است نزدیک می تدریجی.

برخی اجتناب کرده اند مردمان در نظر گرفته شده می کنند کدام ممکن است زیر بلوز نخی ممکن است به دفاع کردن اجتناب کرده اند هیکل ممکن است به سمت اشعه های خورشید کمک تدریجی. واقعیت اینجا است کدام ممکن است ، ویژه به ویژه همراه خود رطوبتی کدام ممکن است دارد، ممکن است خطر کم آبی هیکل را افزایش دهد.

۳- دوش آب خنک: اتاق استراحت کردن در آب خنک به طرق مختلف به آبرسانی هیکل در ماه رمضان {کمک می کند}. پس اجتناب کرده اند ۲ روز روزه داری، تشنگی به حداقل یک بافت خالص تغییر تبدیل می شود، به همین دلیل سایر علائم بارز کم آبی قابل مقایسه با: انصراف مصرف کردن لب، قرمزی منافذ و پوست، خستگی، تب، افزایش انواع تنفس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضربان قلب را انتخاب کنید و انتخاب کنید در جستجوی آن سرگیجه را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش نقطه ضعف را تبصره کنید. . ، مشکلات تنفسی.

اگر عالی هر دو تعدادی از مورد اجتناب کرده اند این علائم را دارید، باید دمای هیکل شخصی را به هر طریق قابل انجام کاهش دهید.

۴- منوی شخصی را این سیستم ریزی کنید: آنچه می خورید عملکرد زیادی در کم آبی هر دو هیدراتاسیون دارد. غذاهایی کدام ممکن است قند زیادی دارند، قابل مقایسه با شیرینی های ماه رمضان، می توانند هیکل ممکن است را کم آب کنند، در حالی کدام ممکن است میوه ها برای تامین آب تا حد زیادی اندیشه آل هستند. به همین دلیل غیر از اینکه صبحانه شخصی را همراه خود از شیرینی به بالا برسانید، تعدادی از تکه هندوانه هر دو عالی پرتقال بخورید. سالادهای بی تجربه یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند دارایی ها خوشایند آب اضافی هستند، به همین دلیل آنها را در این سیستم غذایی ماه رمضان شخصی قرار دهید.

۵- بازی: وقتی عرق می‌کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید از آب اجتناب کرده اند بازو می‌دهید، با بیرون شک بازی می‌تواند باعث کم‌آبی هیکل شود، با این حال بازی به هیکل کمک می‌تدریجی به همان اندازه اجتناب کرده اند شر سموم را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر اجزا مضری کدام ممکن است قابل انجام است بعداً باعث کم‌آبی هیکل شوند خلاص شود. زمان مناسبی را برای بازی محدوده کنید (۲ به همان اندازه ۳ ساعت بعد اجتناب کرده اند صبحانه پیشنهاد تبدیل می شود)، با این حال میزان آب اجتناب کرده اند بازو گذشت را همراه خود بلعیدن آب در گذشته اجتناب کرده اند جابجایی به رختخواب متعادل کنید.

تأمین: تجهیزات گلف خبرنگاران

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/