دور لوگو را خط کشیدیم



شما تجربه کار برای مخاطب کودک و تجربه کار برای مخاطب نوجوان را دارید و در سری دوم برای مخاطب بزرگسال کار کرده اید. کدام فضا را دوست دارید؟
به نظر من موفقیت در هر برنامه ای می تواند باشد به شرطی که برای شما مناسب باشد. من قبلا تجربه کار با نوجوانان را داشتم و مخاطبان نوجوان داشتم، بعد با بچه ها کار کردم و مخاطبانم بچه ها بودند. اکنون در سریال شماره ۲، مخاطب بزرگسال من و در تمام کارهایم، سعی کرده ام راهی برای ارتباط بیشتر با مخاطب باز کنم. حقیقت این است که شما باید دریابید که آیا نرم افزاری که با آن همکاری می کنید مناسب است یا خیر. شاید برنامه ای به من پیشنهاد شود که موضوع این برنامه را دوست داشته باشم و سعی کنم اجرای برنامه را بهبود ببخشم و گاهی اصلاً چیزی را دوست ندارم و نمی پذیرم.
بنابراین به طور کلی فکر می کنید همه مشاغل سختی های خاص خود را دارند و مجبور نیستید فضای خاصی را تجربه کنید؟
اگر از نظر بافت و ساختار چیزی را دوست داشته باشم، مطمئناً می توانم بهتر به آن کمک کنم و این می تواند در انواع برنامه نویسی یا سریال سازی باشد. من نمی پذیرم که فقط برای اجرای برنامه های کودک یا نوجوان محدودیتی قائل شوم و اینکه بخواهم فقط با مخاطبان بزرگسال کار کنم نیز قابل قبول نیست. من حاضرم پیشنهادات خوب یا بهتر را در حد توانم بپذیرم و امتحان کنم.
به نظر می رسد شما همیشه سعی می کنید تا با نیازهای مخاطبان سازگار شوید، درست است؟
سعی می کنم خودم را با توجه به مخاطب تنظیم کنم. با توجه به گروه سنی مخاطبانم و نوع شخصیتی که خواهم داشت، رفتار مخاطب هدف را تجزیه و تحلیل می کنم و مواردی را که مخاطب دوست دارد فهرست می کنم تا تاثیرگذار باشم. در سریال Black Series 2 بحث بر سر یکی از مفاهیم روانشناسی به نام هوش هیجانی بود و از این طریق سعی کردیم با مخاطب گفت و گو کنیم، آن را مطرح کنیم و سپس با شخصیت آشنا شویم و ویژگی های متفاوت آن را برجسته کنیم.
به‌عنوان بازیگر با تجربه سریال‌هایی مثل افسانه، هزار پایان و مثل هیچ‌کس، فکر می‌کنید پلاک دو از نظر بازیگری چگونه متحول شده است و آیا کیفیت بازی‌ها قابل قبول است؟
در ترکیب بازیگران سریال، حتی اگر مهمان بودند، تعدادی بازیگر سرشناس داشتیم که همراهی آنها باعث تقویت قلب بازیگران جوانتر و همچنین افزایش مخاطبان سریال می شود، اما از نظر کیفیت کلی. از بازیگری باید بگویم که سریال هماهنگ و خوبی است و مشخص شد که نسبتا راضی کننده است به خصوص در ایجاد موقعیت های لازم برای رساندن پیام به مخاطب و ایجاد مزاحمت برای مخاطب و سرگرم کردن و یادگیری چیزی.
پیام رسانی با سرگرمی یکی از خطرناک ترین ساختارها برای یک برنامه یا سکانس است که در هر لحظه یک خطا می تواند باعث رهگیری زنجیره شود. چه کردید که لحن سریال تبدیل به شعار نشود؟
ما خیلی سعی کردیم دور لوگو را خط بکشیم و به مخاطب بفهمانیم که هوش و احساس چیست و چگونه باید از این مفهوم در زندگی عادی خود برای بهبود وضعیت استفاده کنند. لوگوها برای درام هایی که می خواهند پیام خود را عمیقاً منتقل کنند چندان مفید نیستند و ممکن است به کل اثر آسیب بزنند، بنابراین بهتر است به هیچ وجه سراغ لوگوها نروید و در عوض روی ایجاد علل و اثرات داستانی قوی و گیم پلی قوی کار کنید. . در سریال باید داشته باشیم تا مخاطب راحتتر با کار ارتباط برقرار کند.
آزمایش اجراها در حین بازیگری چگونه است تا بتوانید سریال را با بداهه نوازی خود در نقاط عطف خاصی اثربخش تر کنید؟
بازیگری و اجرا هر دو نیاز به تفکر و تأمل در مورد موضوع دارد. در بازیگری با سناریویی مواجه می شوید که بستگی به تعیین پیشینه و تنوع نقشی دارد که باید ارائه دهید و در اجرای کاری اگر می خواهید در کار موفق باشید احتمالاً فیلمنامه ای آماده دارید که بتوانید روی آن تمرکز کنید. بر. هوشمندانه دویدن را شروع کنید. واقعاً نمی توان بدون پیش بینی امکانات وارد اجرا یا بازیگری شد و طبیعی است که اجرا به شما قدرت تصمیم گیری در لحظه و مدیریت موقعیت های خاص را بدهد، زیرا در اجرای زنده همه چیز جلوی دوربین و آنجا اتفاق می افتد. دیگر زمانی برای توقف و ضبط مجدد نیست، به جز اینکه در بازیگری نمی‌توانی این فقط در درام گنجانده شده است، زیرا فکر می‌کنیم چیزی خوب است و همه چیز باید با تعامل کارگردان پیش برود.

منبع: مکمل قاب کوچک جام جم