دستور العمل های آشپزی دسته جمعی ملیسا و نکاتی برای افراد مشغول | HEMSLEY + HEMSLEY


وقتی زمان با شما نیست ، تغذیه و مراقبت از شما می تواند بسیار طاقت فرسا باشد ، بنابراین در اینجا نکات و دستورالعمل هایی وجود دارد که می توانید در مواقع کمبود وقت یا نیاز به کمی عشق ، آنها را به صورت پخت و پز تهیه کنید.

پخت و پز به صورت دسته جمعی یک نعمت نجات بخش برای اوقات شلوغ است و دوستی با فریزر شما توصیه ای تغییر دهنده برای مادران جدید ، والدین مشغول ، زمان بیماری یا بهبودی یا مراقبت از دیگران است. شما واقعاً می توانید از طریق یک وعده غذایی ساده و مقوی مراقبت را هدیه دهید.

در اینجا 6 نکته برای آماده سازی غذا برای کمک به شما در یک دوره شلوغ وجود دارد:

  1. تخم مرغ را بجوشانید ، زیاد! اینها همیشه یک پایه عالی برای سالاد یا قرار دادن سوپ رشته فرنگی هستند یا فقط برای صبحانه یا میان وعده آماده می شوند.
  2. برخی از سبزیجات را سرخ کنید. هر سبزی که دارید آن را خرد کرده و با کمی سیر و روغن کباب کنید. این به تنهایی عالی است یا با کینوا یا مرغ باقی مانده مخلوط می شود.
  3. مقداری کینوا ، عدس یا رشته فرنگی بپزید. کینوا بسیار خوب نگهداری می شود و با سبزیجات ، کاری که باقی مانده است ، یا حتی انواع توت ها و کمپوت صبحگاهی مخلوط می شود. رشته فرنگی سوبا در سرما نیز فوق العاده عمل می کند ، فقط مطمئن شوید که آنها را با مقدار زیادی آب سرد بشویید و بعد از پخت کمی روغن به آن بریزید.
  4. یک پستو ، سس یا سس درست کنید. بسته به آنچه که در اطراف شما قرار دارد ، مدام تغییر می کند ، بنابراین هر چیزی را که دارید مخلوط کنید ، این یک افزودنی دوست داشتنی برای هر ظرفی است. این گیاه نم نم دار را امتحان کنید که فوراً همه چیز را خوشمزه می کند
  5. یه چیز شیرین درست کن هر اتفاقی بیفتد ، من همیشه توپ های شادی را در یک ظرف شیشه ای در یخچالم دارم (دستور زیر). مناسب برای بازدیدکنندگان گرسنه و همراه داشتن. یا می توانید مقداری خمیر بیسکویت درست کنید و آن را فریز کنید تا وقتی که می خواهید یک کوکی داشته باشید یا مهمان داشته باشید ، می توانید آن را در فر برای بهترین غذای گرم و گوشتی بپزید!
  6. سوپ ، خورشت ، کاری را دو یا سه برابر کنید یا هر غذای یک قابلمه ای که می پزید ، سپس وعده های باقی مانده را به ظروف تقسیم کرده و برچسب بزنید و آنها را تاریخ گذاری کنید تا فراموش نکنید که در آنها چیست. اگر یک قابلمه به اندازه کافی بزرگ ندارید ، می توانید مواد خود را به دو قابلمه متوسط ​​تقسیم کنید. (دستورهای زیر)

دستور العمل های آشپزی دسته جمعی برای زندگی شلوغ:

نگهداری سوپ کلم و لوبیا
این سوپ کلم و لوبیا یک سوپ ساده دلپذیر است که فقط در 20 دقیقه در کمد فروشگاه قرار دارد و همچنین اگر از روغن نارگیل به جای روغن گیاهی استفاده می کنید ، گیاهی است. اگر بعضی از گیاهان زمستانی مانند رزماری یا آویشن را پرورش دهید ، شاخه های معطر اضافه کنید. کلم پیچ را با اسفناج ، چارت یا هر سبزی برگ سبز جایگزین کنید.
دستور تهیه را دریافت کنید.

دوشنبه مینسترون
مینسترون برای من یک آرامش عالی برای کودکان است. در اینجا دستور العمل من با الهام از مینسترون OG ایتالیایی آمده است ، اما همیشه بسته به نیاز شما و کمی پنیر در بالا ، هر بار کمی متفاوت است. من دوست دارم آن را در یک “روز فروخته شده” تهیه کنم زیرا به راحتی می توان مقدار زیادی سبزیجات دریافت کرد و دلچسب و ترد است. برای گرم کردن فردا بیشتر تلاش کنید.
دستور تهیه را دریافت کنید.

عدس نارگیلی سریع
پیاز ترشی همه چیز را بهتر می کند و این یک شام سریع ، ارزان و شاد است. عدس قرمز در کمتر از 20 دقیقه نرم می شود ، بنابراین همیشه در معدن من نگه می دارد. غذاهای باقیمانده را در فریزر قرار دهید تا همیشه چیز دوست داشتنی ای را در انتظار داشته باشید.
دستور تهیه را دریافت کنید

عدس گیاهی فلفل دلپذیر
عدس گیاهی فلفل دلمه ای لذت بخش برای تمام اعضای خانواده است. تهیه آن آسان است ، سازگاری آن آسان است ، برای پخت دسته ای مناسب است و می توان آن را به راحتی در یک قمقمه داغ حمل کرد یا برای گرم کردن به یک لیوان بزرگ منتقل کرد. این یک گزینه عالی برای افزودن سبزیجات یا غذاهای باقی مانده است.
دستور تهیه را دریافت کنید.

غذاهای فوق سریع برای زندگی شلوغ:

آجیل بادام زمینی و سس پاستا کلم پیچ
این سس پاستا از نخود فرنگی سس کاشو ، سس سبز خامه ای ، آرامش بخش و حس خوبی است. این آجیل صاف و خامه ای است و یک سس ماکارونی گیاهی خوشمزه می سازد. می توانید این را زودتر درست کنید و آن را فریز کنید تا وقتی شام سریع ماکارونی آن را خواست ، دوباره آن را گرم کرده و به ماکارونی اضافه کنید.
دستور تهیه را دریافت کنید.

گل کلم ، رشته فرنگی کلم پیچ
این زمانی است که من سبزیجاتی دارم که باید خورده شوند ، بنابراین خیالتان راحت باشد ، بنابراین بروکلی ، کلم یا هر سبزی دیگری را که دوست دارید کمی جایگزین کنید. یک تخم مرغ سرخ شده را در بالا اضافه کنید یا اگر می خواهید شستشو را به حداقل برسانید ، خیالتان راحت باشد. یک غذای خوشمزه که در مدت زمان کوتاهی آماده می شود.
دستور تهیه را دریافت کنیدبه

تخم مرغ لوبیا پخته با کلم پیچ در تابه
این تخم مرغ پخته شده فوق العاده ساده و سریع Black Bean Skillet Kale یک صبحانه سبز سریع و شاد در یک ماهیتابه است. آن روزها فکر می کنید جز جستجوی سریع در کمد های خود چیزی برای خوردن ندارید و می توانید در مدت زمان کوتاهی چیزی خوشمزه درست کنید.
دستور تهیه را دریافت کنیدبه

میان وعده های شیرین برای زندگی شلوغ:

کوکی های چیپسی Tahini Choc
این کوکی های کتاب آشپزی Eat Green من بسیار آسان و بسیار خوشمزه هستند. خمیر خوب یخ می زند ، بنابراین دو برابر کنید و نصف آن را برای یک روز بارانی ذخیره کنید. فقط یخ زدایی کنید ، سپس قبل از قرار دادن در فر ، آن را به چند قسمت تقسیم کنید.
دستور تهیه را دریافت کنیدبه

لقمه های موز شکلاتی منجمد
آنها برای لذت بردن در تمام طول تابستان عالی هستند. چند دقیقه طول می کشد تا آماده شود و سپس در فریزر ذخیره می شود ، بنابراین شما یک میان وعده کوچک منجمد دارید تا هر زمان که می خواهید از آن لذت ببرید.
دستور تهیه را دریافت کنیدبه

توپ های خوشبختی
این ترافل های شکلاتی از کتاب آشپزی Eat Happy من فقط 5 ماده دارند و می توانند در چند لحظه با هم مخلوط شوند. داشتن در یخچال برای خوردن غذا یا تحت تأثیر قرار دادن مهمانان آخرین لحظه بسیار عالی است.
دستور تهیه را دریافت کنیدبه

برای دستور العمل ها و نکات بیشتر ، به وب سایت من www.melissahemsley.com مراجعه کنید یا در Instagram از من استفاده کنید melissa.hemsley @



دیدگاهتان را بنویسید