تجزیه و تحلیل MINTEL: افزایش شیر غیر لبنی همچنان ادامه دارد


با حرکت به نیمه دوم سال 2021 ، می توان انتظار داشت که روند فروش لبنیات و محصولات غیر لبنی ادامه یابد. این بیماری همه گیر فرصت های جدیدی را برای مارک های غیر لبنی ایجاد کرد تا به مصرف کنندگان آگاه از سلامت برسد. موارد بیشتر برای وعده های غذایی در خانه و تمایل بیشتر به مواد اولیه کاربردی در افزایش خرید محصولات غیر لبنی نقش داشت.

“در کل بازار ، کاهش فروش محصولات لبنی تا حدی با رشد بازار غیر لبنی جبران شده است. شیرهای غیر لبنی ، که شامل جایگزین های معروف مانند شیر بادام و محصولات جدیدتر مانند جو دوسر هستند ، بین سال های 2015 تا 2019 رشد 54 درصدی را تجربه کردند. شتاب رشد شیر غیر لبنی در نتیجه همه گیری ، سوخت بیشتری پیدا کرد. مینتل انتظار دارد رشد متوسط ​​اما متوسطی در سال 2021 داشته باشد زیرا مصرف کنندگان خود را با برنامه های عادی تر “عادی” که ممکن است شامل افزایش کار و یادگیری (نسبت به نرخ های قبل از سال 2020) و رفتارهای محافظه کارانه هزینه باشد ، پیش بینی می کند. با پیشروی تا سال 2025 ، انتظار می رود که شیرهای غیر لبنی در مسیر رشد قوی خود ادامه دهند زیرا مصرف کنندگان همچنان بر تغذیه BFY ، عملکرد و خط لوله نوآوری ادامه می دهند. “

فروش کلی و پیش بینی شیر ، با قیمت فعلی ، 2015-25

فروش کل ایالات متحده و پیش بینی شیر غیرشیری ، با قیمت فعلی ، 2015-25


دیدگاهتان را بنویسید