تابستان 2020 – تغییر متابولیسم



وقتی جوانتر بودم ، قطعاً فکر می کردم یکی از آن سوپر مادری ها هستم که صبحانه کامل تهیه می کنند ، تمام روز کار می کنند و هنوز هم هر شب یک شام 4 نفره درست می کنند. معلوم است که من نیستم. کاملا.

حالا ، اگر بتوانم سه ماده را هنگامی که تولی به خواب می رود کنار هم بگذارم ، این را یک پیروزی می دانم. بنابراین من تمام برنامه های غذایی خود را به گونه ای طراحی می کنم که می دانم می توانم واقع بینانه از آنها پیروی کنم. این باید زندگی شما (و من) را آسان تر کند ، نه سخت تر. بنابراین ما مقدار مواد اولیه را پایین نگه می داریم ، از شما می خواهیم بیشتر کار کنید تا در برخی از روزها غذای باقی مانده داشته باشید و راهنمای آماده سازی غذا را اضافه می کنیم.

اگر شما یک متخصص NA هستید ، تمرین را قبلاً می دانید: اینجا تمرین است نمونه برنامه 3 روزه با وعده های غذایی برنامه تابستانی. یا می توانید همه چیز را از اینجا دریافت کنید.

اگر تازه وارد هستید ، احتمالاً می پرسید “این برنامه غذایی دقیقاً چیست؟”

این برنامه غذایی تابستانی این 4 هفته غذاهای الهام گرفته از تابستان ، دستور غذا ، ساندویچ و دسر است. و همه طوری طراحی شده اند که بدن شما را در حالت چربی سوزی نگه دارد.

چرا باید این برنامه غذایی را دریافت کنم؟

  1. من برنامه غذایی را برای شما انجام می دهم ، بنابراین لازم نیست وقت خود را برای جستجوی دستور غذا ، تهیه برنامه ، تهیه لیست خرید و غیره تلف کنید.

  2. هنوز می توانید آنچه را که دوست دارید بخورید. یک لیست مبادله وجود دارد (غذاهایی را که از آنها متنفر هستید نخورید) و یک راهنمای غذاخوری در بیرون (غذاهایی را که دوست دارید بخورید) وجود دارد.

  3. این غذاها سریع ، خوشمزه و مورد تأیید خانواده هستند. کل برنامه برای یک نفر طراحی شده است ، بنابراین می توانید به راحتی دستور العمل ها را برای آماده سازی برای کل خانواده خود ضرب کنید.

  4. شما می توانید بدون سوزاندن زمان زیاد در مورد آن ، چربی سوزی را ادامه دهید و روی سلامتی خود کار کنید.

صبر کن ، خوب ، من چکار کنم؟

اینجا ثبت نام کنید. ایمیل خود را بررسی کنید (همه چیز بلافاصله برای شما ارسال می شود). در چهار هفته آینده غذاهای خوشمزه و سالم بپزید. خیلی ساده.

آیا می خواهید ابتدا آن را امتحان کنید؟ مشکلی نیست. در اینجا یک نمونه 3 روزه منو.

حالا جزئیات را به من بگو. همه چی می گیرم؟

  1. 4 هفته برنامه غذایی و دستور غذا.

  2. لیست خریدهای هفتگی تا بتوانید دقیقاً بدانید چه چیزی باید خریداری کنید.

  3. راهنمای ناهار خوری برای بازگشت ساعات شادی حیاط.

  4. راهنمای بخش + لیست تبادل برای استفاده در صورت وجود عنصری که دوست ندارید.

  5. راهنمای فریزر / انبار غذاهای سریع ، سالم و چربی سوز.

  6. راهنمای میان وعده سالم + شیرین ، زیرا گاهی اوقات فقط به یک چیز اضافی نیاز دارید.

اماده ای؟ اینجا ثبت نام کنید. سبد خرید به طور رسمی باز شده است. نه کاملا؟ ابتدا ، برنامه نمونه 3 روزه را انتخاب کنید.

اینها برخی از دستور العمل هایی است که دریافت خواهید کرد:

اسموتی لیموناد توت فرنگی. سالاد مرغ با انبه و آووکادو. کاسه سوشی. سالاد گوشت. ماهی کاد در پوسته. خمیر تاکو در قابلمه. نان مسطح بروسکتا. کاسه اسموتی انبه سبز. سالاد مرغ مدیترانه ای. پودینگ تمشک و لیمو. سالاد ماهی ترد. تاکو ماهی با سالاد آناناس. ماهی قزل آلا با سبزیجات بو داده تابستانی. کاسه مرغ BBQ. کوزه های سالاد آنتی پاستو. اسموتی هلو پینه دوز. سالاد میوه سنگی. جیب شامی میگوی کاجون.

من همچنین یک پرسش و پاسخ سریع برای شما آماده کردم!

س: من نمی توانم ____ بخورم یا ____ را دوست ندارم. آیا این برنامه غذایی برای من مناسب است؟

پاسخ: بله! یک لیست مبادله ای وجود دارد که به شما کمک می کند تعویض ها را به راحتی انجام دهید. برنامه غذایی از نظر لبنیات و گلوتن بسیار کم است ، بنابراین این 2 معاوضه معمولی آسان خواهد بود.

س: آیا هنوز می توانم برای غذا خوردن بیرون بروم؟
بنابراین! شما راهنمای ناهار خوری دریافت خواهید کرد تا به شما کمک کند.

س: آیا هنوز می توانم قهوه بخورم؟

A: Duh! به معنای واقعی کلمه هیچ چیز ممنوع نیست. این در واقع فقط به منظور کمک به آنها در تنظیم وعده های غذایی است تا مجبور نباشند وقت خود را برای تهیه غذاهای سالم و لیست خرید هدر دهند.

یک به علاوه. آب و هوا

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید و اگر در حال حاضر می خواهید برنامه نمونه 3 روزه را دریافت کنید ، اینجا را کلیک کنید.



دیدگاهتان را بنویسید