برنامه غذایی 7 روزه سالم (27 سپتامبر-3 اکتبر)


آگاه 24 سپتامبر 2021 توسط جینا

یک برنامه غذایی انعطاف پذیر 7 روزه رایگان برای کاهش وزن که شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید است. دستور العمل ها شامل ماکروها و نقاط WW است.

برنامه غذایی 7 روزه سالم

برگ های پاییزی ، ژاکت های پاییزی ، رنگ های پاییزی – کدو تنبل! چه کسی دیگر هیجان زده است؟ !!! من تنوع کدو تنبل در دستور غذا را دوست دارم! من آنقدر دستور العمل های کدو تنبل دارم که انتخاب غذای مورد علاقه من سخت است ، اما برخی از مدعیان برتر عبارتند از سوپ مرغ سوخاری کدو تنبل من ، گرانولا کدو تنبل لاغر ، و چیلی سفید لوبیای قرمز کدو تنبل من. برای غذای شیرین ، مافین پنیری خامه کدو تنبل من را امتحان کنید!

چرا همه باید وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنند؟

برنامه ریزی غذا یک راه عالی برای سازماندهی وعده های غذایی شما در هفته آینده است. شما همچنین در وقت و هزینه خود در فروشگاه مواد غذایی صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی از پیش به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید! برنامه غذای جدید Skinnytaste من را ببینید که اکنون برای پیش خرید در دسترس است!

در مورد برنامه غذایی

اگر شما در برنامه غذایی من تازه کار هستید ، من این 7 روز برنامه غذایی رایگان ، انعطاف پذیر و سالم را به اشتراک می گذارم (می توانید برنامه های غذایی قبلی من را اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته شده است ، با آزادی عمل زیادی برای اضافه کردن موارد بیشتر. غذا ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره یا دستورالعمل هایی را برای غذاهایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را بر اساس دوره در فهرست فهرست کنید. شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف بگیرید.

همچنین یک لیست خرید دقیق و منظم وجود دارد که خرید را بسیار ساده تر و استرس زا خواهد کرد. در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. شما کمتر غذا می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و هر چیزی را که برای ادامه مسیر نیاز دارید در دست دارید.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید به انجمن فیس بوک من Skinnytaste بپیوندید ، جایی که همه عکس هایی از دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند ، می توانید اینجا بپیوندید. من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید برای لیست ایمیل ثبت نام کنید ، می توانید اینجا ثبت نام کنید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید.

جزئیات:

صبحانه و ناهار از دوشنبه تا جمعه برای 1 نفر طراحی شده است ، در حالی که شام ​​و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی برای دو شب یا ناهار روز بعد باقی می ماند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ برنامه غذایی برای همه افراد وجود ندارد ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا چیزی را بیابیم که برای طیف وسیعی از مردم جذاب باشد. همه چیز Weight Watchers دوستانه است ، من برای راحتی شما WW Blue SP به روز شده را قرار دادم ، با خیال راحت هر دستور غذایی را که می خواهید تغییر دهید یا فقط از آن برای الهام استفاده کنید!

لیست خرید جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه هایی برای مارک های محصولاتی که دوست دارم و اغلب از آنها استفاده می کنم ، قرار داده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا متوجه خواهید شد که من اغلب از چاشنی ها استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و در آخر اما قطعاً مهم نیست ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد بسیار آزادی عمل برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسرها و شام ها. و در صورت لزوم ، می توانید چند چیز را تغییر دهید تا با برنامه خود کار کنید. لطفاً اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تا تصمیم بگیرم که آیا باید آنها را به اشتراک بگذارم یا خیر!

دوشنبه (9/27)
B: نان تست آووکادو با تخم مرغ آفتابی (4B 6G 4P)
L: سالاد ماکارونی تن ماهی بدون مایونز (6B 6G 6P) با ¼ فنجان بادام خام (5B 5G 5P)
D: خامه سوپ کلم بروکلی (4B 4G 4P) با ساندویچ پنیر کبابی * (8B 8G 8P)
مجموع: WW 27B 29G 27P امتیاز ، کالری 1،061 **

سه شنبه (28/9)
B: بلغور جو دوسر روزانه با پای کدو تنبل (7B 7G 4P)
L: سالاد ماکارونی تن ماهی بدون مایونز (6B 6G 6P) با ¼ فنجان بادام خام (5B 5G 5P)
D: Bisteces a la Mexicana (3B 3G 3P) با برنج زرد لاتین (6B 6G 6P)

مجموع: WW 27B 27G 24P امتیاز ، کالری 1.121 **

چهارشنبه (29/9)
B: نان تست تخم مرغ آووکادو (4B 6G 4P)
L: 1 ⅓ فنجان سالاد فرارو با پنیر فتا ، خیار و گوجه فرنگی خشک (8B 8G 3P)
D: SOBRAS Bisteces a la Mexicana (3B 3G 3P) با برنج زرد لاتین (6B 6G 6P)
مجموع: WW 21B 23G 16P امتیاز ، کالری 970 **

پنجشنبه (30/9)
B: بلغور جو دوسر روزانه با کدو تنبل (7B 7G 4P)
L: 1 ⅓ فنجان سالاد فرارو با پنیر فتا ، خیار و گوجه فرنگی خشک (8B 8G 3P)
D: خورش زردچوبه مرغ با چغندر و تره فرنگی طلایی (9B 9G 9P)

مجموع: WW 24B 24G 16P امتیاز ، کالری 1،117 **

جمعه (1/10)
B: نان تست تخم مرغ آووکادو (4B 6G 4P)
L: 1 ⅓ فنجان سالاد فارو با پنیر فتا ، خیار و گوجه فرنگی خشک (8B 8G 3P)
D: ماهی قزل آلا لعابدار افرا (3B 7G 3P) با جوانه بروکسل بو داده و کدو تنبل (1B 1G 1P)

کل: WW 16B 22G 11P امتیاز ، کالری 946 **

شنبه (2/10)
B: کوکی های صبحانه جو دوسر جوجه چیپسی (3B 3G 1P) با 1/2 فنجان بلوبری (0B 0G 0P)
L: سالاد کتلت مرغ کاپرس (9B 12G 9P)
D: شام بیرون یا درخواست بلیط!

مجموع: WW 12B 15G 10P امتیاز ، کالری 603 ​​**

یکشنبه (10/3)
B: املت را با پنیر فتا ، گوجه فرنگی بو داده و اسفناج (دستور x 2) (2B 5G 2P) با 2 تکه بیکن (2B 2G 2P) و یک پرتقال (0B 0G 0P) باز کنید.
L: بسته بندی کاهو میگو بوفالو (4B 5G 4P)
D: ساندویچ فرنگی پخت آهسته با پیاز کارامل شده (9B 9G 9P) و یک سالاد سبز # (1B 1G 1P)

مجموع: WW 18B 22G 18P امتیاز ، کالری 922 **

* ساندویچ پنیر کبابی شامل 2 تکه نان غلات کامل و 1 اونس پنیر چدار است.
** این فقط یک دستورالعمل است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز هدف داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای برآورد نیاز کالری شما وجود دارد. من اختیار زیادی برای شما گذاشتم تا غذاهای بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، میان وعده ها ، دسرها ، شراب و غیره اضافه کنید.

# سالاد سبز شامل 6 فنجان کاهو مخلوط ، 2 عدد پیازچه ، هرکدام ½ فنجان: گوجه فرنگی ، خیار ، هویج ، فلفل دلمه ای و ¼ فنجان وینایگرت سبک است.

* سند گوگل

دیدگاهتان را بنویسید