برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند.


زمان خواندن: 6 دقایق

وقتی چیزی را می خواهید ، به احتمال زیاد آن را در اسرع وقت می خواهید. این درست است که آیا مورد نظر شما به معنای واقعی کلمه یک شی (یک ماشین جدید ، یک خانه ، یک جفت کفش) است یا یک مهارت / ویژگی (یک نوازنده پیانو کلاسیک یا یک خورنده بصری).

بیایید روی آخرین آرزو بنشینیم: یک خوراک شهودی باشید. من به بسیاری از مردم کمک کرده ام که غذای شهودی را بیاموزند و تمرین کنند ، و تقریباً هیچ کس آن را مانند یک اردک در آب نمی پذیرد. چاله هایی در جاده وجود دارد. عقب ماندگی هایی وجود دارد. کوههایی وجود دارند که برای صعود به نظر می رسند. من نگرانی هایی مانند ، “احساس می کنم پیشرفت نمی کنم” یا “نمی دانم آخر هفته گذشته چه شد … احساس می کنم کاملا عقب نشینی کرده ام” را می شنوم. (البته ، من همچنین شنیدم ، “فکر می کردم رفتن به آن شام چالش برانگیز خواهد بود ، اما من واقعاً توانستم از غذا لذت ببرم و با احساس رضایت ، نه سیری ترک کنم.”)

شرایط خاصی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم ، از آنجا می گذرم پاریس، نه به این دلیل که من از حضور در هواپیما برای حدود 11 ساعت لذت می برم ، حتی اگر سعی کنم پرواز را تا حد ممکن با کتاب ، فیلم ، لباس راحت انجام دهم. اما در بسیاری از موارد ، آنچه واقعاً اهمیت دارد این است سفربه این شامل سفر تغذیه بصری است.

سفر بی پایان ، قسمت 1

یکی از دلایل اصلی سفر می تواند مهم باشد این است که سفر خط پایان ندارد. به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید کنسرت نوازنده پیانو کلاسیک باشید. این رویای شماست. شما درس می خوانید و تمرین می کنید ، تمرین می کنید و مطالعه می کنید و یک روز در کارنگی هال اجرا می کنید. هورا! (خوب ، او احتمالاً ابتدا در مکانهای کنسرت کوچکتر اجرا کرد ، اما هنوز.)

مطمئناً شما یک رکورد حرفه ای کسب کرده اید ، اما آیا این است؟ آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ نه شما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید ، هرگز رشد خود را متوقف نمی کنید. من خوانده ام که پیانیست های کنسرت 3-4 ساعت در روز تمرین می کنند و حتی بالرین های اولیه کلاس های روزانه را برای تقویت مهارت ها و تکنیک های خود می گذرانند.

من کاملاً مطمئن هستم که حتی پیانیست های نخبه روزهایی دارند که موسیقی را احساس نمی کنند یا در پخش قطعه ای که قبلاً صدها بار فوق العاده نواخته اند ، اشتباه می کنند. شاید اجرایی داشته باشند که تکنیک آنها بی عیب و نقص باشد ، اما آنها روح کافی را در آن قرار ندادند. به همین ترتیب ، یک رقاص در بالای رشته خود ممکن است مجروح شود یا کمتر از بهترین عملکرد خود را داشته باشد زیرا در خارج از صحنه با برخی مسائل جدی شخصی سر و کار دارد.

در مورد خوردن بصری نیز همین امر صادق است. نیاز به مطالعه و تمرین دارد. یک زندگی عملی. جایی که من می بینم مردم گیر کرده اند خواندن “خوردن بصری” است ، اما آنها واقعا مهارت هایی مانند تنظیم گرسنگی و سیری و ایجاد صلح با همه غذاها را تمرین نمی کنند. آنها از نظر فکری “دریافت می کنند” ، اما متوجه می شوند که در حالی که از نظر فنی به خود اجازه می دهند همه غذاها را بخورند ، اما هنوز در خوردن احساس گناه می کنند مسلم – قطعی غذا. به عبارت دیگر ، “اجازه” او برای خوردن بیشتر شبیه مجوز شبه بود.

سفر بی پایان ، قسمت 2

حتی وقتی می توانید به درستی بگویید که یک خورده شهودی هستید ، شما آن را مطالعه کرده اید ، آن را تمرین کرده اید ، آن را زندگی کرده اید ، آن را درونی کرده اید ، گرد و غبار را از دستان خود بر نمی دارید و خود را “تمام شده” اعلام نمی کنید.

چرا؟ زیرا شما هنوز در فرهنگ رژیم زندگی می کنید. اگرچه مهارت های خوردن بصری طبیعی است ، اما همه ما با آنها متولد شده ایم ، اما اینطور نیست. به نظر می رسد طبیعی است ، زیرا اکثر مردم اهل خوردن بصری نیستند. ما به طور جمعی در آبهای رژیم غذایی شنا می کنیم ، نه آبهای تغذیه شهودی.

در حال حاضر ، کارهایی وجود دارد که می توانیم بر کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم تأثیر بگذارد ، و من در واقع انجام آن را توصیه می کنم.

  • افراد و گروه هایی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید که از خوردن بصری ، پذیرش همه بدنها و مراقبت از خود مثبت حمایت می کنند.
  • همچنان به پادکست ها گوش دهید و کتاب هایی در این زمینه بخوانید ، درست همانطور که احتمالاً در حالی که به طور فعال از فرهنگ رژیم غذایی دور شده اید ، گوش داده اید.
  • به تعیین محدودیت ها پیرامون صحبت های رژیم غذایی دیگران و اظهارنظر درباره وزن ادامه دهید.
  • به میزان گرسنگی و سیری خود ادامه دهید و با توجه خاصی به وعده های غذایی نزدیک شوید.

تمرینات بصری و پذیرش بدن خود را به طور فعال ادامه دهید. و احاطه شدن با منابعی که شما را با خوردن بصری و فلسفه های مرتبط مرتبط می کند ، می تواند به شما کمک کند تا در مسیر خود نسبتاً هموار حرکت کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت با احساس ترحم و قضاوت ضعیف در مواقع برخورد با موانع یا زندگی برای شما پیچ و خم ایجاد کنید.

سرعت بالا می رود ، می پیچد و می چرخد ​​جلو

فرض کنید شما قبل از شروع سفر بصری خود یک غذای عاطفی جدی بودید. سپس ، از طریق خوردن بصری ، او توانست جعبه ابزارهای مقابله متنوع تری را ایجاد کند ، به طوری که خوردن احساسی دیگر منبع اصلی او در شرایط سخت نبود. اما پس از آن شما بدترین روز تاریخ را دارید. و در جستجوی راحتی ، مستقیماً به غذا می روید. جلو نروید ، 200 دلار جمع نکنید.

خوب ، این اتفاق می افتد. شما احساساتی داشتید که بسیار زیاد بودند و به غذا روی آوردید. شاید آن زمان واقعاً مهربان ترین گزینه بود (اصل غذا خوردن شماره 7: با مهربانی با احساسات خود روبرو شوید) ، شاید شما فقط فکر نمی کردید. به سرعت گیر برخورد کردی شما در خروجی پیاده شده اید که واقعاً نمی خواهید پیاده شوید. اتفاق می افتد. شما شکست نخورید … این فقط بخشی از سفر است.

این ایده که وقتی به چیزی نگاه می کنید ، مسیر رسیدن به آنجا کاملاً خطی خواهد بود ، همانطور که در تصویر بالا آمده است ، واقعاً تفکر فرهنگ رژیم غذایی است.به همانطور که در مورد “من این رژیم را شروع می کنم و سپس هفته ای X کیلوگرم وزن کم می کنم و سپس وزن ایده آل خود را دارم و همه چیز عالی خواهد بود.” این ایده آنقدر اشتباه دارد که برای تجزیه و تحلیل آن به یک پست کامل دیگر در وبلاگ نیاز است. اما کافی است به این نکته بسنده کنیم که جدا از این واقعیت که همه ما متولد شده ایم و قرار است بمیریم ، چیزهای کمی در زندگی کاملاً خطی است. بنابراین چرا ایجاد رابطه صلح آمیزتر با غذا و بدن شما متفاوت خواهد بود؟

گاهی مقصد بخشی از سفر است.

اجازه دهید به قیاس من در سفر به پاریس بازگردیم. (چون پاریس.) بنابراین سوار شدن در هواپیما ، هدف آن نیست. این فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف مورد نظر است. اما هنگامی که شما وارد می شوید چه اتفاقی می افتد (منظور من جدا از جت لگ است)؟ آیا در اتاق هتل خود می نشینید یا در Airbnb خود؟ امیدوارم اینطور نباشه! نه ، برو کاوش

و … امیدوارم کاری را که من اولین بار در پاریس بودم انجام ندهید. منظور من این است که یک لیست دقیق برای انجام و انجام کارها داشته باشید که سعی می کنید به آن پایبند باشید حتی اگر احساس خستگی می کنید و اوه ، به این کافه کوچک زیبا نگاه کنید که آرزو می کنید ما می توانیم آن را متوقف کنیم ، اما ما یک ITINERARY داریم. !

خیر ، امیدوارم درباره معماری ، نقاشی ها ، خواربارفروشی های غیر از خانه خود در مونوپریکس ، جایی که کوچه سنگفرش شده به آنجا منتهی می شود ، کنجکاو باشید ، چگونه می توان دوچرخه با کفش پاشنه بلند سوار شد ، اگر ساکن ساکن شکسپیر و شرکت (این گربه واقعی در بالا است) به شما اجازه می دهد امروز او را نوازش کنید ، و چگونه پنیر ، شراب و نان می توانند فوق العاده شگفت انگیز و در عین حال نسبتاً ارزان باشند.

به عبارت دیگر ، مقصد به سفر پر پیچ و خم خودش تبدیل می شود. (تنها ثابتهایی که در سفرهای ما به پاریس در حال حاضر وجود دارد این است که در شبی که وارد می شویم در یک رستوران معتبر اما نه چندان شیک غذا می خوردیم و همیشه چهارشنبه شب به لوور می رویم و بازدید خود را در اتاق مجسمه بزرگ به پایان می بریم. آنها به معنای واقعی کلمه ما را بیرون می کنند. عشق من به آن مجسمه ها به اندازه آنها جاودانه است).

وقتی یک ماشین جدید یا خانه جدید می خرید ، آیا سفر شما به پایان می رسد؟ نه ، مطمئناً تعمیر و نگهداری وجود دارد ، اما شما همچنین با ماشین خود سفر می کنید و در خانه خاطرات می سازید. این نیز بخشی از سفر است.

غذای نهایی برای فکر کردن

بنابراین هنگامی که در سفر بصری و پذیرش بدن خود هستید و همه چیز خیلی خوب پیش می رود ، و ناگهان اینطور نیست ، مشکلی نیست. یا زمانی که انتظار داشتید در بزرگراهی باشید و در عوض خود را به آرامی در بزرگراه های آسفالته در حال حرکت ببینید ، این هم خوب است.

سفر زمان لازم را می گیرد. برای هر شخص متفاوت به نظر می رسد. و هیچ مقصد نهایی مطلق وجود ندارد. خط پایان ندارد هیچ پست گل وجود ندارد. این امر به ارمغان آوردن آرامش غذایی بیشتر ، پذیرش بیشتر بدن (یا احترام ، عشق یا رهایی) ، شفقت بیشتر به خود ، کنجکاوی بیشتر در زندگی شما می انجامد. این یک آموزش تدریجی از رژیم غذایی است که در هر منطقه استراحت یا ایستگاه کامیونی که از آن عبور می کنید کمی عقب می ماند (و هنگام برداشتن آن از برداشتن آن خودداری می کنید).

به امید خدا ، ما هرگز از یادگیری و رشد دست نمی کشیم. و این شامل یادگیری درباره خودمان است تا بتوانیم رشد و پیشرفت کنیم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ثبت شده مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران است. ابرقدرت های او عبارتند از: شکستن افسانه های تغذیه و توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود دارند و غذاهایی را انتخاب می کنند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این نشریه را چاپ کنید این نشریه را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید