بدون رژیم – اطلاعات بهداشتی


کسانی که ادعا می کنند ما معتبرترین راه برای کاهش وزن یا رژیم غذایی را داریم می دانند که این ۱۰۰٪ درست نیست. خوردن مقدار مشخصی کالری در حین رژیم تصمیم درستی نیست. به این دلیل که وقتی مقدار مشخصی کالری در اختیار بدن خود قرار می دهیم، وزن طبیعی ما نیز تحت تأثیر این تغییر قرار می گیرد.

همچنین بررسی کنید: قهوه (خوب یا بد)

به همین دلیل است که وقتی غذای ما تمام می شود، بدن ما سعی می کند دوباره آن وزن را به دست آورد. در نتیجه بلافاصله پس از قطع غذا، دوباره شروع به افزایش وزن می کنیم. به دلیل این تغییر وزن گهگاهی، سلامت عمومی ما نیز به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. بدن ما شروع به زشت تر و زشت تر از قبل کرد.

اگر هدف شما داشتن بدنی سالم است، بهتر است از انجام این گونه آزمایشات خودداری کنید و ترجیح می دهید با رژیم غذایی سالم زندگی سالمی داشته باشید تا اینکه امسال پرهیز کنید.

وزن و سلامتی برابر نیست

برای ما مهم است که بفهمیم هر چقدر هم که وزن کم کنیم، می‌توانیم در هر صورت سالم بمانیم، به این معنی که بدن سالم هرگز به وزن وابسته نیست.

افرادی که اضافه وزن دارند لازم نیست سالم باشند. حتی تحقیقات در این زمینه نشان نداده است که سلامتی بهتر با کاهش وزن یا تغییرات مثبت در سبک زندگی ما مانند تغذیه بهتر و فعالیت بدنی مرتبط است.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه است

به عبارت دیگر، پرهیز کمکی به ایجاد عادات پایدار نمی کند.

اگر رژیم غذایی و فعالیت بدنی خود را به کاهش وزن محدود کنیم، در صورت عدم دستیابی به نتایج مطلوب، این عادات را ترک خواهیم کرد، به همین دلیل است که نمی خواهیم. حتی اگر وزن کم کردید، به عادت های ناسالم خود بازگردید.

پرهیز بر سلامت روان نیز تأثیر می گذارد

افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند دائماً نگران تصویر بدن خود هستند و از نارضایتی ذهنی رنج می برند.

در عین حال معتقدند پس از کاهش وزن از طریق رژیم غذایی، از نظر روحی ارضا می شوند که اینطور نیست. دلیل آن این است که با رژیم گرفتن نمی توان تصویر بهتری از بدن به دست آورد، زیرا در این صورت می توان تمام جاه طلبی ها و اعتماد به نفس شما را با شروع رشد حفظ کرد. بنابراین، صرف نظر از تصویر بدن خود، یک رژیم غذایی متعادل را انتخاب کنید.

نگران این نباشید که آیا برنامه غذایی شما شامل غذاهایی از منوی رستوران است یا مهمانی، به جای اینکه به این فکر کنید که غذا چقدر کالری دارد، این بار روی تغذیه تمرکز کنید. .

به جای تلاش برای کاهش وزن امسال، یک سبک زندگی خوب را هدف خود قرار دهید.

به جای اینکه با رژیم غذایی بر سلامت روحی و جسمی خود تأثیر بگذارید، یک رژیم غذایی سالم انتخاب کنید، فعالیت بدنی را جزئی از زندگی خود قرار دهید و از رژیم غذایی خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: سیب (۱۰ مزیت سیب برای سلامتی)

اگر هنوز برای خواندن آن وقت ندارید، آن را در خیابان پینت ذخیره کنید تا بعداً بخوانید. آن را ذخیره کنید

رژیم های غذایی دوستی خوبی با زنان نیست.

چرا باید این را بگویم زیرا سلامت جسمی و روحی شما را کاهش می دهد. این یک وظیفه است، تنها وسیله خلاص شدن از آن، کاهش وزن.

از قبل معلوم است که وقتی مجبوریم کاری را از روی مسئولیت انجام دهیم، آن را دوست نداریم یا آن را رها می کنیم. مگه نه؟ این در هر زمینه ای از زندگی ما صدق می کند.

علاوه بر این، اضافه کردن خود به یک رژیم غذایی، شما را در گردباد قرار می دهد، زیرا با هدف کاهش وزن، احساس خوب و دیدن خود زیر چند کیلو از یک رژیم غذایی به رژیم دیگر تغییر می کنید. .

و ما شروع کردیم به ممنوعیت انواع غذاها، به خصوص چربی ها، صرف نظر از اینکه به آنها نیاز داریم یا نه. از شر کربوهیدرات ها هم خلاص می شویم.

ما روش پخت شما را از ابتدا تا انتها تغییر می دهیم. شروع می کنیم به امتحان غذاهایی که اصلاً دوست نداریم و یک استر طولانی.

بیا، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آن را به نتیجه برسانیم. ممکن و غیر ممکن. صرف نظر از اینکه کاری که انجام می دهیم سالم است یا خیر.

و همانطور که در ابتدا گفتم با مسئولیت تمام می شود.

به همین دلیل می خواهم دلایلی را به شما بگویم که چرا هرگز نباید غذا بخورم. دلایلی که چرا هر زنی می داند که شما یک دقیقه دیگر از زندگی خود را با رژیم غذایی تلف نمی کنید.

نحوه ایجاد یک برنامه غذایی سالم و متعادل برای بیماران سل

چرا غذا نه؟

۱. گرسنه هستید

وقتی رژیم می گیرید، اولین کاری که انجام می دهید این است که میزان کالری غذا را کاهش دهید و اگرچه به کاهش وزن کمک می کند، اما به شما کمک می کند تا در یک روز گرسنگی زنده بمانید. نیروها هم ساخته شده که باعث می شود برای مدت طولانی غذا نخورید، زیرا احساس گرسنگی و فکر کردن به آنچه که نمی توانید بخورید با محدودیت هایی که معمولاً نشان دهنده خوردن است بسیار دشوار است.

۲. تحت تأثیر UU قرار گرفته اید.

با رژیم گرفتن، شما شروع به حذف غذاها از رژیم غذایی خود می کنید که به کاهش وزن کمک می کند.

مشکل زمانی ایجاد می شود که شما تولید مثل می کنید و / یا مقدار غذایی را که می خورید افزایش می دهید زیرا قبلاً به وزن مورد نظر رسیده اید و در نتیجه کیلوگرم از دست داده اید. بدترین بخش این است که آنها بازگشته اند تا بمانند، زیرا بیرون کشیدن آنها دشوار است.

۳. شما باید غذاهای مختلف زیادی تهیه کنید.

آشپزی برای خود و خانواده مانع از شیر دادن سریع شما می شود. اما نه تنها این، گذراندن روز در آشپزخانه های مختلف نیز خسته کننده است.

برای دو بار آشپزی باید خیلی روانی باشد، اما این اتفاق نادر است.

بعد از تمام روز کار کردن، آمدن به خانه و خوردن انواع غذاهایی که بیشتر در دنیا دوست ندارید، بنابراین هر چیز دیگری را می خورید یا می خورید که این یک عادت ناسالم است. من تمامش کردم. به علاوه احساس ناراحتی از پیروی نکردن دستورالعمل ها.

۴. زندگی اجتماعی خود را محدود می کنند.

محدودیت های زیاد می تواند زندگی اجتماعی شما را بسیار کوتاه کند. شما نمی خواهید با دوستان خود به یک وعده غذایی شرکتی، تولد برادرزاده خود یا شام بروید.

دانستن اینکه در رویدادها یا مهمانی‌ها غذایی پیدا می‌کنید که نمی‌توانید بخورید زیرا در حال خوردن هستید، منجر به ناامیدی می‌شود، به همین دلیل است که آن را نادیده می‌گیرید، زیاد می‌خورید و سپس پرخوری می‌کنید. قطرات. سایت احساس گناه می کند یا برای جلوگیری از بدبختی به جایی نمی رسد.

۵. به شما غذا خوردن را یاد نمی دهند.

نه، نکردند. مسدودت کردند، گازت گرفتند، اما خوردن و آشامیدن را به تو یاد نمی دهند.

بسیاری از غذاها بر سالم بودن یا نبودن یک غذا تمرکز نمی کنند. برایشان مهم نیست که چربی خوب است یا نه، قند حذف شود.

بنابراین، برای در نظر گرفتن این موضوع، بسیار مهم است که با عادات غذایی طولانی مدت، به روشی سالم وزن کم کنید تا بتوانید در حین کاهش وزن، مراقب سلامتی خود نیز باشید.

مهمتر از همه، شما باید یاد بگیرید که غذا بخورید، تنها راه کاهش وزن بدون بهبودی آسان و پایدار.

اگر دوست داشتید، اشتراک گذاری آن را فراموش نکنید.

منتظر بازخورد شما



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/