بازگشت به سلامت ، بازگشت به روال عادی


با شروع فصل بازگشت به مدرسه به سلامت باز می گردیم؟ در اینجا برخی از راه هایی که در پاییز امسال وارد کار می شویم و در دستور العمل های سلامتی Blue Apron Wellness قرار گرفته ایم. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به روال معمول مدرسه

بسیاری از ما از بازگشت به مدرسه خاطرات خوبی داریم. بعد از یک تعطیلات طولانی و گاه به گاه تابستانی ، معمولاً پر از بستنی و مسافرت ، من واقعاً مشتاق بازگشت به روال عادی هستم! من فکر می کنم حتی بیشتر از روز سال نو ، ماه سپتامبر واقعا طراوت بخش است – رطوبت هوا کاهش می یابد ، آشپزی در خانه عادی می شود و همه کمی بیشتر از تابستان به سلامت می رسند.

در اینجا چند روال معمول وجود دارد که از سرگیری آنها هیجان زده هستم:

راه رفتن به مدرسه

پس از گذراندن حداکثر 2 ساعت در ماشین از و به کمپ های تابستانی ، نمی توانم صبر کنم تا به مدرسه برگردم! مدرسه مازن حدود یک کیلومتر دورتر است ، و توس نیز 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر با آنها آنجا و عقب بروم ، 6.4 کیلومتر را با پای پیاده طی می کنم.

مازن کوچک در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

Co-Rec Football برای من و توماس ، و یک ورزش جدید برای Mazen! او پاییز امسال بیس بال لیگ کوچک را شروع می کند! او برای بازی بسیار هیجان زده است و ما مشتاقانه منتظریم تا او را در حال انجام کارهای جدیدی ببیند. توس در پاییز امسال برای فوتبال کمی جوان است ، اما ما ورزش های زیادی را در حیاط خلوت خود انجام می دهیم تا جبران کنیم 🙂

دست ورزش های پاییزی در وسط

ای کاش می توانم “پیوستن دوباره به ورزشگاه” را به لیست اضافه کنم ، اما متأسفانه هنوز در کارت ها نیست.

شام خانوادگی

تابستان آنقدر آنقدر معمولی است که گاهی اوقات به بچه ها اجازه می دهیم کنار استخر غذا بخورند یا در سفر بودیم و شام را بیرون صرف کردیم. من هیجان زده هستم که زمان شام خانواده را برگردانم (و امیدوارم یک کار جدید برای تنظیم میز برای شما که می دانید ارائه دهید!). ما دور میز می آمدیم و نکات برجسته هر روزمان را می گفتیم – روال عادی که در تابستان معمولی گم شد. بیا برگردونیمش!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستورالعمل های سلامتی تازه منتشر شده نوشتم. دستور العمل های سلامتی با برخی از به روزرسانی های دیگر به سلامتی خود باز می گردند: آنها در حال حاضر به صورت 4 نفره در دسترس هستند ، هر هفته گزینه های بیشتری وجود دارد و برخی از فرصت های سفارشی سازی متناسب با سبک غذا خوردن شما وجود دارد. می توانید دستورالعمل های منحصر به فرد سلامتی را هر هفته با منوی خود ترکیب کرده و مطابقت دهید ، یا می توانید کل منوی سلامتی خود را درست کنید – انتخاب با شماست.

دستور العمل های سلامتی دارای غذاهای غنی از نظر تغذیه و مواد فوق ستاره با تمرکز بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها است. آنها همچنین مواد سبک تری دارند (به جای کرم فرش ماست یونانی را در نظر بگیرید). آنها صادقانه شبیه چیزی هستند که من از ابتدا در آشپزخانه خودم ایجاد می کنم (منظورم این است که واقعاً خوب است!).

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و از 5 جعبه اول خود 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین پیشنهادی که در تمام طول سال داشته اند.)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ماهی قزل آلا با ادویه جات اسپانیایی و کینوا گیاهی با روکش بادام
  • کاسکوس و سبزیجات چاشنی شاورما با آروگولا و ماست لیمو بوداده
  • گوشت خوک کبابی و سس مایونز پپرونی با جعفری سبز و کدو سبز

رفاه با دستور العمل های پیش بند آبی و مواد تشکیل دهنده روی نیمکت

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا سبزیجات

ما این دستور غذا را به دلیل ترکیب طعم های شیرین و خوش طعم دوست داریم. از ترکیب اسپایس اسپایس گرفته تا خرما و خلال بادام ، پر طعم بود. من فقط ماست چاشنی پایین بشقاب را دوست داشتم (چه پیشنهاد ارائه خلاقانه ای).

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی قزل آلا ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = یک پیروزی واقعی در غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من سیر فشرده یا رنده شده را در یک میکرو هواپیما ترجیح می دهم تا خرد شده. و اگر ابتدا خرما را چند ثانیه در مایکروویو قرار دهید ، برداشتن توده ها و بریدن آنها بسیار ساده تر است!

شام سرو می شود

با ثبت نام و امتحان کردن اینجا ، تا 16 شام رایگان در پنج جعبه اول خود اضافه کنید و برنامه غذایی خود را اضافه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید