این غذای هندی را در فصل بهار بخورید


بر ایده مطالعات جام جم وب مبتنی بررایتا شبیه غذاهای ایرانی است با این حال غنی تر است. دیدم در سه دسته سبزیجات مشابه با (هویج، خیار، اسفناج، کدو بی تجربه) میوه ها برای ادغام کردن (انبه، آناناس، انار را انتخاب کنید و انتخاب کنید موز) را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغزهای پخته شده اجتناب کرده اند غذاهای مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فصلی محسوب می شوند.

علاوه بر این شناخته شده به عنوان چاشنی یا سس استفاده تبدیل می شود.

ماست را می توان با گشنیز را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیره برشته شده چاشنی کرد. شامل به سختی نعناع، ​​فلفل زرشکی، چای ماسالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر پوشش گیاهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادویه جات است.

زیره را انتخاب کنید و انتخاب کنید خردل سیاه سرخ می شوند. سپس ترکیب کردن را با سبزیجات نپخته دانش شده یا میوه هایی مشابه با خیار، پیاز، هویج، آناناس، پاپایا را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماست مخلوط کردن کنید.

اجتناب کرده اند خمیر زنجبیل، سیر نپخته، رب فلفل بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید گاهی خمیر خردل {برای تقویت} سبک استفاده تبدیل می شود کدام ممکن است {در این} صورت خوب و دنج تبدیل می شود.

آب چسبناک مجهز با کشک سرشار اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ناسالم کم است کدام ممکن است برای هضم وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افت پوند {مفید است}.

به مشاوره دکتر آشوتوش، گوتام رایت ممکن است عالی رژیم غذایی سیر کننده خوشایند باشد.

تأمین: سلامت نیوز

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/