آیا مولتی ویتامین کل کلاهبرداری است؟


(مشترک شدن در Spotify ، Apple Podcasts ، Deezer یا Google Podcasts)

ما سالانه میلیون ها دلار برای ویتامین ها خرج می کنیم ، عمدتاً بدون اینکه بدانیم آیا به آنها نیاز داریم یا این که آنها برای ما مفید هستند. آنها پرکاربردترین مکمل در جهان هستند.

در این قسمت ، ما نگاهی به تحقیقات علمی فعلی در پشت برخی از محبوب ترین آنها می اندازیم و پوشش می دهیم:

  • اگر مولتی ویتامین ها حاوی همین موارد هستند
  • چگونه دریانوردان به ما در کشف ویتامین ها کمک کردند.
  • شواهد علمی موافق و مخالف مصرف یک قرص برای همه چیز
  • این که آیا مصرف ویتامین های واحد یا مقدار زیاد مفیدتر است.
  • آیا آنها می توانند به شما کمک کنند زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشید؟
  • معنی “دوز درمانی” چیست
  • شماره AUST L چیست و چرا باید آن را روی بسته بندی جستجو کنید
  • کدام مارک های معتبر Sal را به عنوان متخصص تغذیه بالینی در استرالیا تجویز می کند.
<div
  class="whooshkaa-widget-player"
  data-show-id="13496"
  data-theme="dark"
  data-visual="true"
  data-autoplay="true"
  data-border="true"
  data-height="190"
  data-enable-volume="true"
></div>
<script src="https://webplayer.whooshkaa.com/js/widget/loader.umd.min.js"></script>

خیلی ممنون که گوش کردید. ما بسیار خوشحالیم که شما اینجا هستید و بسیار سپاسگزار خواهیم بود اگر می توانید در پادکست های اپل نظر دهید ، به این ترتیب می توانیم افراد بیشتری را با هم الهام بخشیم و آموزش دهیم.

PS: قبل از تغییر رژیم درمانی ، از یک پزشک واجد شرایط مشورت بگیرید.

PPS اگر به دنبال یک فرصت بازاریابی با تأثیر بالا برای کسب و کار خود هستید و علاقمند هستید که حامی آن شوید رفاه: واقعیت یا داستان پادکست ، ایمیل بفرستید [email protected] برای اطلاعات بیشتر.

به گوش دادن ادامه دهید …

منابع قسمت:

گزارش تبلیغات غیر TGA (برای ویتامین های استرالیا): https://www.tga.gov.au/advertising-enforcement-and-outcomes

علم:

Bailey RL ، Fulgoni VL 3rd ، Keast DR ، Dwyer JT. بررسی میزان مصرف ویتامین در بزرگسالان آمریکایی با استفاده از مکمل های غذایی. J Academy Nutrition Dietetics. 2012؛ 112 (5): 657-663 ، e4Google Scholar

Bailey، RL، Fakhouri، TH، Park، Y.، Dwyer، JT، Thomas، PR، Gahche، JJ، Miller، PE، Dodd، KW، Sempos، CT and Murray، DM (2015). استفاده از مواد معدنی مولتی ویتامین با کاهش خطر مرگ و میر بیماری های قلبی عروقی در زنان در ایالات متحده مرتبط است. مجله تغذیه ، 145 (3) ، 572-578. https://doi.org/10.3945/jn.114.204743

بلوک G ، جنسن سی دی ، نورکوس EP و همکاران. الگوهای استفاده طولانی مدت ، سلامتی و وضعیت تغذیه چندین مصرف کننده مکمل غذایی: یک مطالعه مقطعی Nutr J. 2007؛ 6: 3017958896 PubMed

Conner M ، Kirk SF ، Cade JE ، Barrett JH. چرا زنان از مکمل های غذایی استفاده می کنند؟ استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده برای کشف باورهای مربوط به استفاده از آن. Soc Sci Med. 2001؛ 52 (4): 621-63311206658

Foote JA ، Murphy SP ، Wilkens LR ، Hankin JH ، Henderson BE ، Colonel LN. عوامل مرتبط با استفاده از مکمل های غذایی در بزرگسالان سالم پنج قومیت: مطالعه گروهی چند قومی. من J Epidemiol هستم. 2003 ؛ 157 (10): 888-89712746241

هریسون RA ، هولت دی ، دی جی پتیسون ، التون پی جی. آیا افراد نیازمند از مکمل های غذایی استفاده می کنند؟ نظرسنجی از 21،923 بزرگسال. برادر J Nutr. 2004 ؛ 91 (4): 617-62315035689 PubMed

Macpherson، H.، Silberstein، R. and Pipingas، A. (2012). اثرات عصبی شناختی مکمل مولتی ویتامین بر اندازه گیری پتانسیل برانگیخته بصری (SSVEP) فعالیت مغزی در زنان مسن فیزیولوژی و رفتار ، 107 (3) ، 346-354. https://doi.org/10.1016/j.physbeh.2012.08.006

راک CL. مکمل های مولتی ویتامین-چند معدنی: چه کسانی از آنها استفاده می کنند؟ من J Clin Nutr هستم. 2007؛ 85 (1): 277S-279S17209209 PubMed

روزنبرگ IH. چالش ها و فرصت ها در ترجمه علم ویتامین ها. من J Clin Nutr هستم. 2007؛ 85 (1): 325S-327S17209220 PubMed

Sesso، HD، Christen، WG، Bubes، V.، Smith، JP، MacFadyen، J.، Schvartz، M.، Manson، JE، Glynn، RJ، Buring، JE and Gaziano، JM (2012). مولتی ویتامین ها در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی در مردان: یک کارآزمایی تصادفی کنترل شده از مطالعه سلامت پزشکان II. JAMA ، 308 (17) ، 1751-1760. https://doi.org/10.1001/jama.2012.14805

Watkins، ML، Erickson، JD، Thun، MJ، Mulinare، J. and Heath، CW، Jr (2000). استفاده از مولتی ویتامین و مرگ و میر در یک مطالعه آینده نگر بزرگ مجله اپیدمیولوژی آمریکا ، 152 (2) ، 149-162. https://doi.org/10.1093/aje/152.2.149

سالی اونیل-سردبیر

سال مأموریت دارد تا نشان دهد که سالم و مغذی لازم نیست خسته کننده باشد و حتی در تناسب اندام ، می توانید کیک خود را تهیه کرده و آن را نیز بخورید. پس از کاهش 14 کیلوگرم با اتخاذ شیوه زندگی سالم ، سفر خود را با دیگران در وبلاگ The Fit Foodie به اشتراک بگذارید. او همچنین به عنوان عکاس و طراح سبک غذا فعالیت می کند ، در رشته تغذیه و رژیم درمانی دارای مدرک کارشناسی علوم بهداشت است و نویسنده دو کتاب آشپزی است: Love Move Eat (Bauer Media، 2017) و Meal Prep Plan (Murdoch، 2019).






دیدگاهتان را بنویسید