آیا فلفل قرمز برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل قرمز ترد ، ترد و کمی شیرین است.

آنها در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در طول سال در سوپرمارکت محلی خود بیابید (اگرچه در فصل مناسب ، در تابستان و پاییز طعم بهتری دارند). اما آیا فلفل برای شما مفید است؟ آره!

بیایید برخی از فواید فلفل برای سلامتی و نحوه پخت آن را در دستور العمل های خوشمزه و کم کربوهیدرات بررسی کنیم.

فلفل کم کالری و کربوهیدرات دارد

فلفل قرمز و زرد روی ورقه پخت برشته می شود

یک فلفل قرمز بزرگ حاوی 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات است که احتمالاً برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند خبر خوبی است.

بنابراین ، آیا فلفل باعث افزایش وزن می شود؟ به احتمال زیاد … نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال مقصران دیگر باشید.

هرگونه غذای اضافی می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما احتمال خوردن بیش از سه عدد فلفل دلمه ای در یک زمان بسیار نادر است (129 کیلو کالری) که برابر با یک وعده معمولی سیب زمینی سرخ کرده است.

و وقتی نوبت به میان وعده های خوش طعم مانند چیپس سیب زمینی می رسد ، به احتمال زیاد بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل سرشار از مواد مغذی است

اشتباه نکنید – فلفل ها ممکن است کالری کمی داشته باشند ، اما سرشار از مواد مغذی هستند.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و اسید فولیک و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین سالم ترین رنگ چیلی چیست؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD of Savor Nutrition ، “در مورد مواد مغذی ، رنگ فلفل ها تفاوت ایجاد می کند.”

فلفل سبز قبل از رسیدن به رنگ قرمز برداشت می شود. یک فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C است.

یک فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیاز روزانه توصیه شده شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر تحقیق کنیم:

  • میزان مجاز روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع فلفل دلمه ای حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. بنابراین برای زنان 171٪ از RDA و برای مردان 142٪ از RDA است.

کرامپ می گوید: فلفل قرمز ، زرد و نارنجی از لیکوپن و کاروتنوئیدها غنی تر از فلفل سبز نارس است.

کاروتنوئیدها ترکیباتی مشابه آنتی اکسیدان های گیاهی هستند که می توانند از سلول ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

فلفل منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه ای تازه روی تخته چوبی.

فلفل دلمه ای در مقایسه با میزان کالری که به رژیم غذایی اضافه می کند ، حاوی مقدار زیادی فیبر است.

خوردن یک فلفل بزرگ و کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن مقدار زیادی فیبر به ویژه برای کاهش وزن و رفاه عمومی مهم است ، زیرا به شما کمک می کند تا مدت طولانی تری احساس سیری کنید و منظم نگه می دارد و از یبوست جلوگیری می کند.

فلفل ها نرم هستند و خوردن آنها آسان است

چرا فلفل قرمز را بر بقیه ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح می دهد: “اگر ترجیح می دهید از فلفل تند خودداری کنید ، فلفل ها ملایم هستند و انتخاب خوبی هستند. برای کسانی که سوزش معده دارند ، فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی برای فلفل تند است که می تواند سوزش سر دل را بدتر کند. ”

برخلاف فلفل چیلی ، فلفل حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که فلفل را می سوزاند.

3 روش آسان برای طبخ چیلی

فلفل دلمه ای

حالا برای این سوال که “آیا فلفل قرمز برای شما مفید است؟” پاسخ داده شد ، بیایید در مورد نحوه پخت و پز با آنها بحث کنیم.

بدون شک می توانید از فلفل تازه و خرد شده لذت ببرید ، اما چرا در آشپزخانه کمی خلاقانه عمل نکنید؟

1. فلفل دلمه ای یا پر شده

فلفل دلمه ای می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. حفره فلفل قرمز فلفل قرمز برای پر کردن از گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته شده ساخته شده است.

البته می توانید همین مواد را روی فلفل های خرد شده قرار دهید و آنها را بپزید.

خلاق باشید – همه چیز بستگی به نحوه خرد کردن فلفل دارد. چند دستور العمل الهام بخش:

2. فلفل کبابی یا بو داده

قند موجود در فلفل ها را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات به دست آورید. می توانید این کار را روی گریل (دودی) یا در فر (روی گریل) انجام دهید.

  • برای کباب کردن یک فلفل ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید و به مدت 5-10 دقیقه مستقیماً روی گریل قرار دهید.
  • برای تفت دادن فلفل ها ، آنها را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

همانطور که هست لذت ببرید یا از فلفل پخته به عنوان ماده اولیه در غذای دیگر استفاده کنید ، مانند:

3. فلفل سرخ شده

بیایید با آن روبرو شویم – فلفل دلمه ای کلید زیبایی هرگونه غذای گوشتی و سبزیجات سرخ شده را دارد و همچنین خوشمزه تر شدن آن است.

آنها رنگ قرمز ، زرد یا نارنجی را به دریای سبز و قهوه ای اضافه می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده یک گزینه شام ​​آسان و سالم است:

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ از BODNutrition.com دیدن کنید و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Porion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید