آیا به راه سلامتی خود غذا می خورید یا به قبر اولیه؟

کدام است؟

در ایالات متحده، تقریبا ۱۶ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند. بیش از ۵۰ میلیون بزرگسال مبتلا به آرتریت تشخیص داده شده توسط پزشک هستند. سالانه بیش از ۶۰۰۰۰۰ نفر بر اثر بیماری قلبی جان خود را از دست می دهند. زوال عقل و آلزایمر در حال افزایش است و اختلالات گوارشی امری عادی است.

به گفته مؤسسه ملی بهداشت: “بیش از ۳۵٪ از بزرگسالان ایالات متحده چاق هستند و بیش از ۳۴٪ اضافه وزن دارند.”

الان حواسم هست؟

خوب

دیابت، آرتریت، بیماری قلبی، زوال عقل و اختلالات گوارشی در ایالات متحده خارج از کنترل هستند مردم در سکوت و ترس رنج می برند. آنها نمی دانند به کجا مراجعه کنند یا چه کاری انجام دهند.

مشکل

غذا.

مردم با غذاهای مملو از مواد افزودنی، مواد نگهدارنده، مواد شیمیایی، شیرین کننده ها و چربی ها وارد قبر اولیه می شوند.

راه حل

غذا.

به عنوان یک متفکر مثبت، نورمن وینسنت پیل به طرز حکیمانه ای بیان کرد: “هر مشکلی بذر راه حل خود را دارد.” بنابراین، اگر مشکل غذا است، راه حل نیز هست.

خبر خوب این است که زمانی که بدانید برخی از غذاها در بدن شما چگونه واکنش نشان می دهند (که مفید هستند و باعث درگیری می شوند). شما می توانید به راحتی در راه بازگشت به سلامت غذا بخورید. مهم نیست که وضعیت فعلی سلامتی یا سطح انرژی شما چگونه است، به ندرت برای تغییر آن دیر است.

این کاری است که من انجام دادم. در ۲۰، ۳۰ و ۴۰ سالگی با سلامتی خود دست و پنجه نرم کردم. در طی آن دوره ۲۰ ساله به قدری نگران‌کننده کاهش یافت که می‌دانستم دارم راه رفتن به قبر اولیه را می‌خورم. باید سلامتی ام را عوض می کردم. من این کار را با خوردن راهم برای گرم کردن انجام دادم.

اکنون در اواسط ۵۰ سالگی، من در بهترین سلامتی زندگی ام هستم!

اگر من می توانم آن را انجام دهم: شما می توانید آن را انجام دهید.

خوردن راه خود را به زندگی

سه ماده مغذی و ویتامین کلیدی برای دستیابی به سلامت مطلوب ضروری است: پروتئین، ویتامین های گروه B و سبزیجات. در اینجا دلیل آن است:

۱. پروتئین.

مطالعات نشان می دهد که خوردن یک رژیم غذایی با پروتئین بالا فواید خاصی برای سلامتی دارد. نه تنها به شما در حفظ و کاهش وزن کمک می کند، بلکه برای تثبیت سطح قند خون، بهبود شناخت، کاهش “مه مغزی” عمل می کند. سطح انرژی خود را افزایش دهید و از عضلات و استخوان های خود حمایت کنید. اندام ها، بافت ها، ماهیچه ها و هورمون ها همه از پروتئین ساخته شده اند.

پروتئین های زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد!

در اینجا برخی از منابع پروتئین افسانه ای وجود دارد: جو، غلات، کینوآ، آجیل، لبنیات، توفو، تخم مرغ، ماهی، لوبیا و گوشت. شما همچنین می توانید پروتئین خود را با نوشیدن یک اسموتی پودر پروتئین دریافت کنید.

کلید پروتئین خوردن آن هر ۲ تا ۳ ساعت یکبار است.

۲. ویتامین B.

همه افراد به ویتامین B نیاز دارند. با این حال، اکثر مردم در مورد این مواد مغذی ضروری کوتاهی می کنند. این نه تنها متابولیسم شما را کند می کند، کاهش وزن را سخت می کند، بلکه باعث کاهش انرژی نیز می شود. ویتامین های B به بدن شما کمک می کنند تا از غذایی که می خورید انرژی بسازد. آنها همچنین گلبول های قرمز را تشکیل می دهند.

هشت ویتامین B وجود دارد:

آ. B1 (تیامین)

ب B2 (ریبوفلاوین)

ج B3 (نیاسین)

د B5 (اسید پانتوتنیک)

ه. B6 (پیریدوکسین)

f. B7 (بیوتین)

g B9 (فولات)

ساعت B12 (کوبالامین)

این غذاها سرشار از ویتامین های گروه B هستند: برنج قهوه ای، نان و ماکارونی ۱۰۰ درصد گندم کامل، سویای ارگانیک غیر GMO و سایر محصولات سویا، موز، سیب زمینی و قارچ شیتاکه.

۳. سبزها.

اهمیت خوردن سبزیجات را نمی توان نادیده گرفت. تصور کنید مواد غذایی آنقدر قدرتمند است که می تواند به کاهش وزن، کاهش خطر ابتلا به سرطان، جوانتر نشان دادن شما، تقویت استخوان ها و عمر طولانی تری کمک کند. خیلی باحاله، ها!

وضعیت سوپر زن با سبزی ها به دست می آید زیرا بیشتر سبزیجات حاوی ترکیبی از ویتامین های A، C، K، B9، آهن و پتاسیم هستند. به علاوه، بیشتر آنها دارای پروتئین و ویتامین B هستند.

در اینجا چند راه خوشمزه برای تهیه سبزی وجود دارد:

آ. روزی یک سالاد بخورید

ب بروکلی بخارپز، کدو سبز و کلم را به هر وعده غذایی اضافه کنید.

ج برای شام کنگر میل کنید.

د کرفس خام و فلفل سبز را به عنوان میان وعده مصرف کنید.

ه. کلم پیچ و اسفناج را در یک اسموتی پودر سبز مخلوط کنید.

زمانی که شروع به خوردن می کنید تا سلامتی خود را حفظ کنید، تصمیم گیری در مورد اینکه چه غذاهایی بخورید بسیار دشوار است. به همین دلیل است که همکاری با یک متخصص تغذیه یا مشاور سلامت برای طراحی یک برنامه غذایی که به طور خاص برای شما طراحی شده است مفید است.

با توجه به اینکه افراد زیادی در ایالات متحده از دیابت رنج می برند، با اختلالات گوارشی سروکار دارند، با مشکلات وزن دست و پنجه نرم می کنند، و به دلیل بیماری قلبی به گور زودرس می روند، آیا به خودتان مدیون نیستید که جلوی این اتفاق را بگیرید؟ من کردم. و من می دانم که شما نیز می توانید این کار را با تغذیه در مسیر سلامتی خود انجام دهید. شروع به خوردن به روش سلامتی خود کنید: کیفیت زندگی شما به آن بستگی دارد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر